Griztant prie c20ne.
Visgi, nepyk, bet tu ne iki galo atsakei tikslus
Turba pakabinti, kad ir "ne bet kaip" (kas savaime suprantama turetu buti, imho), negali buti tikslas. Tikslas gali buti sukimo momento, galios prieaugis, ziniu igavimas (bet netgi tam, kad zinias igauti, reikia nusistatyti tiksla kazkoki - pvz, 150ag ir 250Nm) etc., bet ne pats pakabinimas - juk ne del vaizdo kabini, o tam, kad butu is to nauda tau.
Kokio to rezultato tikiesi? Kokio noretum? Kokie gali buti sunkumai ji pasiekti? Ir t.t. Atsakyk i situos klausimus pirmiausiai sau, o tada parasyk cia - kai zinosi tikslus, bus galima tau padeti ir patarti tikslingai, t.y. taip, kad tie tikslai butu pasiekti.
c20ne yra geras tik dviem aspektais : pats variklis pigus (galima nusipirkti ir uz 50-150 Lt), todel, supalinus motora projekto eigoje per neatsargia klaida, nebus finansinio nuostolio nusiperkant kita vietoj jo. Antras geras aspektas - galima nelysti i jo vidurius, nes suspaudimo laipsnis is gamyklos jau yra pakankamai zemas, kad butu galima be mod'u drasiai kabinti turba. Taciau, jis turi ir minusu nemazai. Per 8v galva kvepavimas nevyks taip, kaip gali vykti prie 16v galvos. Medziagu rezervas yra santykinai mazesnis nei kitu calibra gamos varikliu.
Pvz, kad ir tas pats 20xev nera is esmes prastas motoras - labiau yra ydingas jo paskirstymo mechanizmas, tepalo pompa, brangus lambda zondas (wideband), ideta "ekologiniu bajeriu", kurie mazina performance'a ir t.t. Taciau, is jo labai sekmingai galima padaryti pakankamai rimtus projektus. Rusijoje ant xev'o bazes yra motoru sekmingai padarytu po 500ag.
20xe irgi neblogas. Nepatvirtintais duomenimis, netgi stumokliai pas sita motora ejo kaltiniai. Skirtumai nuo c20let'o yra pakankamai mazi, kai pats c20let'as jau savaime turi 204ag ir 280Nm - ka c20ne pasiekti jau reik investiciju daugiau, nei pats c20let kainuoja.
Kitas klausimas, kai dirbi servise ir daug detaliu ir darbu nekainuoja. Tuomet, pavoges nuo vienur turbina, nuo kitur intercooleri, nuo treciu varztu ir slangu, kazkur susivirines kolika ir t.t. gali ir pigiau apseiti, kol... neprieini iki variklio valdymo. Ka toje vietoje zadi daryti? Piggy? Galbut. Bet kaip bus su flapine matuokle?
Pvz, maniskis c20ne + turbo turejo siokiu tokiu modu matuokleje. Flapine matuokle buvo iverzta daugiau nei standartas, kas reiske, kad ji pilnai atsidarydavo tik prie full boost. Tuo tarpu paprasto motoro matuokle pilnai atsidaro, ko gero, prie 0bar. Tas reiskia, kad viskas, kas daugiau nei 0bar - tavo matuokle matys kaip maksimali matuokles reiksme ir ne daugiau.
Pvz, pas c20xe tokios bedos nera. Ten maf'as - jam man tas pats bar'ai, jis dureliu neturi ir skaiciuoja oro mase, todel su piggy apseiti butu daug paprasciau. Aisku, tai vis tiek neatleidzia nuo poreikio viska sureguliuoti ant stendo, kas pas jusu vitolda (vimota) vis tiek kainuotu ne maziau 800Lt.
Zodziu, skaiciuokis, nes bijau, kad nenumirtu dar vienas projektas eigoje. Po manes bande dar pakartoti projekta meccis (berods?), bet kiek zinau, nesekmingai. Nelinkeciau, kad ir tau nepasisektu, todel planuok is anksto.