norejau surast info apie kompresija ir suspaudimo laipsni, kelis postus ishmeta ir vsio...
gal kas zino posta arba pats zino kuom kompresija skirias nuo suspaudimo laipsnio. o bo sian vos nesusimishem del to kai parode 15bar.
sako turi but 10.8 nu nors aki ishdurk
jau radau mitsubishi klube
beja gal tai reiketu itraukt i svarbius praneshimus(variklis ir transmisija), nes tai nevienam koja kisha.
pats straipsnis.
Suspaudimo laipsnis - tai nekintantis parametras (jei nera slifuojama galva/blokas, dedami trumpesni/ilgesni stumokliai, storesnes/plonesnes galvos tarpines), kuris parodo viso cilnindro turio (visas cilindro turis - tai turis esantis virs stumoklio, jam esant apatiniame rimties taske ) santyki su degimo kameros turiu (degimo kameros turis - turis esantis virs stumoklio, kai jis yra virsutiniame rimties taske). Sis dydis yra bedimensinis ir yra isreiskiamas santykiu, pvz. 10:1; 13:1 ir t.t. Kitaip tarian sis dydis parodo, kiek degimo kameros turiu telpa i ta turi, kai stumoklis yra apatinimame rimties taske.
Kompresija - tai slegis kuris susidaro, kai stumoklis labiausiai buna priartejes prie galvos, t.y. kai jis yra virsutiniame rimties taske. Sis dydis jau kintamas ir labai priklauso nuo cilidro gilziu, ziedu, galvos tarpines, voztuvu ir kt. susidevejimo, nes kuo labiau tos detales susidevi, tuo mazesni slegi sukuria stumoklis budamas virsutiniame rimties taske, t.y. tuo yra mazesne to cilindro kompresija. Kompresija yra maduojam slegio vienetais, pvz. atmosferomis.