Galinių ratų išvirtimas
Galinių ratų išvirtimas
Sveiki,
kreivokai stovi galiniai ratukai. Vasariniai ratai buvo 215/55R16 vidiniai kraštai gerai paėsti. Dabar užsidėjau žiemines 175/70R14 - bijau kad momentaliai suės kraštus. Kaip šitą bėdą spręsti? Kiek esu kažkur girdėjęs - reikia kažką keisti, o ką? Sailentblokus? Help
kreivokai stovi galiniai ratukai. Vasariniai ratai buvo 215/55R16 vidiniai kraštai gerai paėsti. Dabar užsidėjau žiemines 175/70R14 - bijau kad momentaliai suės kraštus. Kaip šitą bėdą spręsti? Kiek esu kažkur girdėjęs - reikia kažką keisti, o ką? Sailentblokus? Help
-
amd
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 645
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 10:13
- Vietovė: Siauliai
- Kontaktinė informacija:
Re: Galinių ratų išvirtimas
tai kaip tik su siauresniais ratais turi kur kas maziau isversti ratai. O siaip tai cia jau taip sukonstruota ta calibra, kad ratai butu isvirte ir nieko nepakeisi. Nuvaryk geometrijos suvedima kad padarytu ir pamatysi: ar per daug ar pagal norma yra isvirte rataiNitro rašė:Sveiki,
kreivokai stovi galiniai ratukai. Vasariniai ratai buvo 215/55R16 vidiniai kraštai gerai paėsti. Dabar užsidėjau žiemines 175/70R14 - bijau kad momentaliai suės kraštus. Kaip šitą bėdą spręsti? Kiek esu kažkur girdėjęs - reikia kažką keisti, o ką? Sailentblokus? Help
[url=http://www.cardomain.com/ride/2571552/1url]Opel Astra G
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
Tai tau niekas cia forume delto nepades - tik geras suvedejas.Nitro rašė:nu bėda ta, kad iš galo žiūrint, neeksperto akiai atrodo kad vairuotojo puses ratas labiau pavirtes nei keleivio... reix suvedima reiškia darytis.
Siaip yra vienas tikrai gerai suvedimus darantis zmogus Vilniuje, savanoriu prospekto gale (jei reiks, rasyk asmeniskai, paieskosiu jo kontaktu).
O ir siaip, suvedima reikia butinai darytis bent jau keiciantis ratus.
-
amd
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 645
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 10:13
- Vietovė: Siauliai
- Kontaktinė informacija:
"mazyte" beda - galiniu ratu isvirtimas nesireguliuoja, jei jau skirtingai isvirte ratai, tai didele tikimybe, kad buvo sonu islydus i bortuka ar dar ka nors...Nitro rašė:nu bėda ta, kad iš galo žiūrint, neeksperto akiai atrodo kad vairuotojo puses ratas labiau pavirtes nei keleivio... reix suvedima reiškia darytis.
Bet lietuviu auskarankiai nebutu lietuviai
tox remontas gali kainuot nuo 100 iki 400 lt daug maz...
[url=http://www.cardomain.com/ride/2571552/1url]Opel Astra G
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
Taip, galiniu ratu isvirtimas nera gamykliskai numatytas reguliavimui, taciau isvirtimo priezastys irgi yra ne "neteisingas setup'as", o dazniausiai neteisinga eksploatacija.Nitro rašė:aš tai butent girdejau, kaip amd minejo, kad nesireguliuoja galo išvirtimas.
Jei ratai stock'iniai (t.y. plotis, bendras aukstis ir isnesimas teisingi), tai tuomet pasikeitus galines pakabos gumas, viskas turetu "atsistoti" i vietas, nebent:
1. yra deformuotas kebulas, pvz deformuoti galiniai "stakanai"
2. yra luzhusios spyruokles arba spyruokles susmige i kebula
3. gali buti, kad labai ishsideveje galiniu ratu guoliai (nors cia yra priestaringu nuomoniu).
Ir net, jei viskas teisinga, uzdejus ratus per rastafkes arba su dideliu isnesimu (pvz ET15 ar net ET0), ar didelio plocio (pvz 9J-10J), visai normalus dalykas, jei ratai "ishvirs" ir kazkiek vidines ratu puses dils greiciau.
Siuo atveju nezinau kaip caly, bet kitose auto (pvz honda civic gen5) zeminant reikalingi tam tikri perdarymai, kad neestu vidiniu padangu krastu.wauhal rašė:pas mane tai su normaliais ratais gale padangas suede R15 205 55:( o ratai mazdaug taip/...\bet pas mane gamykliskai suzeminta vazioukle.
O gamykliskai suzeminta vaziuokle - wtf? Tipo pas tave cliff ar rosberg (ar koks ten) edition ar dar koks biesas? Kazkaip nesitiki.
Truputį ėda. =)Nitro rašė:tai jei neklystu tavo žeminta - ėda padangas?
p.s. nieko ir nuostabaus - padangu ir disku plotis virsyja gamintojo nustatyta, taip pat zeminimas galbut turi papildomos itakos. Taip pat negaliu 100% garantuoti uz gumyciu gera bukle. Va, uzsidejus zieminius R15, vidines puses edimo nepastebeta...
nu pasikeiciau as tuos didziousius sailenblokus ir zodziu jokio efekto.ratai tokie pat /...\.zodziu visa galine pakaba apziurejom visos ten gumos ciki.matyt kai suzeminta tai ratai i klisi. Bet man ziurint is akies atrodo kad desnys truputi klisesnis.
masina atrodo nedauzyta ir sakes atrodo tvarkoi.nu dar pavazinesiu i bus matyt kiek cia man sugraus tas ziemines padangas, nes vasarines tai per vasara suede 
nu didziousius sailenblokus uz 40lt pakeite.o prognozavo kad kainuos 60lt:)bet labai jau jie lengvai pasikeite:)ten reikia atsukt 3varztus i montiruotes jiems iskrapstyt:)puikiai tai galima atlikt i namuose:)bet kai man sake kad bus sunku pakeist tai variau i serviza:)uz sailenblokus sumokejau po 59lt, bet buvo pigesniu tipo neorginalu po 39lt.pirkau kaune is opeliu pardes prie parodos kalno.