truputi apie akumuliatorius, apie kuriuos as rasiau ir koks yra pas mane:
MODERNI: švino-kalcio technologija. Vis daugiau gamintojų stengiasi pereiti prie šios gamybos technologijos, nors ji yra žinoma nuo 1983 metų, kuomet pasirodė pirmieji kalcio technologijos akumuliatoriai “Bosch”. Šios technologijos akumuliatoriuose kalcis yra legiruojamas į abiejų krūvių plokšteles – dėl to pavyksta minimizuoti vandens sąnaudas, stipriai sumažinti savaiminį išsikrovimą, tokiu būdu gerokai prailginant sandėliavimo laiką, prailginti akumuliatoriaus tarnavimo laiką ir tuo pačiu garantiją. Tai leido pagaminti visiškai neaptarnaujamus akumuliatorius. Tačiau ši technologija turi ir šiokių tokių trūkumų – esant aukštoms temperatūroms, suaktyvėja plokštelių korozija, švino ir kalcio cheminis sukibimas nėra itin geras. Prastokas kalcio elektrinis laidumas. Kalcis padaro labai netolygią plokštelių mikrostruktūrą, tai padidina varžinių barjerų kiekį. Be to, pats kalcio legiravimo procesas yra brangus, dėl to išauga ir akumuliatoriaus kaina.
truputi apie krovimo ypatumus:
Kaip pakrauti akumuliatorių? Schema labai paprasta – kraunama su srove, lygia 1/10 dalimi akumuliatoriaus talpos [ pvz. 55 Ah – 5,5 A srovė]. Tačiau, kraunant visiškai neaptarnaujamus akumuliatorius, rekomenduojama naudoti automatinius pakrovimo įtaisus su IU charakteristika. Pasiekus įtampai artimą reikalingai vertę, pakrovėjas automatiškai išsijungia. Jei visiškai neaptranaujamą akumuliatorių krausime įprastu krovimo įtaisu su W charakteristika, kuris neišsijungia automatiškai, arba pastovia srove, akumuliatoriuje prasideda vandens skaidymas į dujas, smarkiai pakyla slėgis, prasideda teigiamo tinklelio erozija. Pasekmės – dėl dujų slėgio akumuliatorius gali sprogti [negalima leisti akumuliatoriui įšilti], prasideda aktyvios masės praradimas, o tai gerokai mažina akumuliatoriaus resursus.
va apie ka kalbu as, sia informacija pateikiau is tinklapio, kuriame galima pasiskaityti placiau:
http://www.ratai.lt/cgi-bin/SearchResul ... T=bet+koks
mano nupirktas akumuliatorius:
http://pigu.lt/autoprekes/elektra_ir_el ... ?id=493226
del pakrovejo remonto, tai man tai nelabai aktualu perkant daigta vos uz 130lt ir gaunant garantija 2 metu, tuo labiau kad jis turi daug apsaugu nuo poliu sumaisymo, nuo perkaitimo ir pan. Tuo labiau kad mano manymu, pakroveja naudojant asmeniniams tikslams, jis tarnaus ilgus metus. O del indikatoriu, tai rodoma kokioje stadijoje yra krovimas, taip pat rodo jei akumuliatorius numires galutinai, man to uztenka, manau merginai kuri nelabai gaudosi fizikos mokslose taip pat
