



Nebe pescias, tai parodysiu savo bolida(normalios fotosesijos pavasari).
Trumpas aprasymas, ka gavau, kas buvo padaryta pries man perkant.
Calibra 95m.11men, 8v, benzinas - pravaziavau 300km ir cia ispudziai.
Kebulas: tikrai geros bukles. Pabraizytas vairuotojo puses priekyje bamperis, nezymiai ilenktas kebulas prie keleivio dureliu ir pabrozdintas. Labai norint galima rast keleta nezymiu rudeliu. Atsilus orams numatomas poliravimas. Tarpai tarp bamperiu/kebulo ir pan. - idealus. Viduj visur, kur buvo galima prieit - ispurkstas kebulas vasku.

Salonas: Veliuras, pora menku skyluciu kedese. Baltos apdailos detales. Nuo saules atsilenkiantys - su apsvietimu. Planuose pakeist kilimelius, begiu ir rankinio medziagas.
Audio: jvc magiukas+6 koloneliu sistema(ne org.)
Oro pagalves 99% veikiancios.
Minusai: nerodoma lauko temperatura(bus perkamas greiciausiai naujas daviklis). Nerodo tepalo spaudimo papildomas daviklis(reiks zvilgtelt kur beda).

Ratai: org. lieti su gerom zieminem padangom + dovanu gavau vasarines. Atsarginis ratas taip pat org.lietas. Specialus varztai ratams(nestandartiniai).
Priekinai stabdziu diskai grezioti, matosi dar keistos orginalios GM stabdziu kaladeles.
Stabdant is didelio greicio per tekinius nemusa, vaziuojant apie 120km/h jokiu drebejimo nesijaucia(kur daugumai senesniu cali si liga pasireiskia panasiu greiciu vaziuojant)
Padarytas ratu suvedimas. Restauruota nesenai vairo kolonele servise, vairo stiprintuvo guolis(jei neklystu, ar kazkaip kitaip ten jis vadinas) pakeistas.

Siandien pasiekiau tokia rida. Jokiu klaidu mielas automobiliukas nemeta.

Visi popierizmai issaugoti, kas kada daryta, kas kada pirkta - kainos, datos, serviso knygutes.
Pakankamai investuota i sia masina per 2 metus, palyginus, uz kokia kaina nusipirkau si automobili. Kaip supratau, vazinejo mergina, dabar nusipirko geresne ir si tapo nereikalinga. Labai malonu buvo bendrauti su pardavejais, dar ir alitos bonka brendzio pridejo aplaistymui.
Jauciu malonuma ja vairuodamas





