Turbo kitaip
Dyzelio turbinas det..................... Cia kaimas tiuning uz tavo suma isvardinta iseina. Beje kas tas bloof? Ir dar kas per papildomas purkstukas?CalibriS rašė:okei cia visi zinovai tebunie
na apie naujias turbinas net nesneku nes nesamone i calibra kisti 5-7kk
1 ismetimo kolektorius 50lt suvirinumas( berdyrbima)
2 turbina 1,6l deveta 80-150lt
3 slangos,bloof,tepalu vamzdeliai,kompo cipavimas paildomas purkstukas apie 1000lt
apie purkstuku valdima nesneku niekam jo nereikia
apie 1500lt iseina
Kompresoirius
1 300-1200lt
laikilio gamyba kur sukasi prie bloko 100-300lt
slangos ir cipavimas ir purkstuku valdimas + purkstukas 1000lt
apie 3kk iseina
nu nu laukiu saukimo ir asilo vadinimo
Kiek zinau Ecka del idomumo buvo taip turba uzdejes kaip tu cia parasei. Kiek ten nuvaziavo kol stumai issilyde? 50+ km?
O jei daryt tvarkingai, tai turbina su koliku k16 vien ~800-900lt. Toliau, jei daryt TVARKINGAI tai ja restauruot reiktu. Kaina vel nuo bukles priklauso nuo 200-300 iki 1k. Viso ismetimo virinima 60mm paskaiciavai? Papildoma stumokliu tepima? Suspaudimo laipsnio mazint nereik, ane?
Savo akim maciau kaip Astra G 1,7DTI turbina labai sekmingai tam dyzeliukui uzpucia 1,8bar (beje, tai standartinis slegis). Ir ka? Cia dyzelis - atsigauk. O dergiasi nes tu juokingai atrodai su savo svaiciojimais. Eik pasiskaitinek biski pirma, ko reikia kad tas n/a -> f/i projektas vaziuotu normaliai, o ne iki pirmo turbo uzputimoCalibriS rašė: kocia dergiesi
dergtis ir as galiu
1,6turbo+deveta ipucia beveik 2atvosferkes savo akims maciau
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
IC nebutinas, jei toks butinas - irodykit. Sporte tai jis pasiteisina, nes vesaus oro tankis kaip zinia didesnis uz silto (ten tuos arkliukus rankioti reikia, nes is to duona zmones valgo), bet kasdieniniam vaziavimui nera butinas, gal del to galios kiek ir maziau bus, bet..... Beje, o kuo bloga dyzelio turbina ? Cia i jos marke reiktu ziureti, o ne i tai nuo ko ji nuimta.
Vesus oras tai nutolinama detonacija, kaip zinia kitas budas misinio riebinimas bet nukencia ekonomiskumas - tai viena, vesaus oro tankis didesnis - geriau sudega degalai taigi tuo paciu kiek didesne galia - tai antra, trecia tai gamykliniai ic kadangi gaminami dideliais kiekiais, tai ju savikaina gaunasi ne tokia didele kaip naudoti ir pritaikyti vienetini gamini (beje palyginkit sporte ir tradicinese auto naudojamu ic dydzius - skiriasi ? ( tuo paciu skiriasi ir kaina ir efektyvumas))
tai ir turbina tada nebutina, nes be jos oro tankis kaip zinia mazesnis nei su jaramus rašė:IC nebutinas, jei toks butinas - irodykit. Sporte tai jis pasiteisina, nes vesaus oro tankis kaip zinia didesnis uz silto (ten tuos arkliukus rankioti reikia, nes is to duona zmones valgo), bet kasdieniniam vaziavimui nera butinas, gal del to galios kiek ir maziau bus, bet..... Beje, o kuo bloga dyzelio turbina ? Cia i jos marke reiktu ziureti, o ne i tai nuo ko ji nuimta.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Taigi vazineju be jos ir .........nieko, kaip ir nepasigendu, man to ka turiu pilnai gana
Tiesiog ejau pro sali, ziu diskusija verda, tai sumaniau ir as trigrasi ikisti, bet budamas realistas turiu pripazinti, kad nei cia kas is diskutuojanciu kompresoriu des, nei didzioji dauguma uzsiims su auto turbinimu 
Na norejau kaip ir rasyt litanija kodel jo reikia, bet va m1xas tau vienu sakiniu parase
Jei neklystu, citata is "Maximum Boost" knygos 
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
Nave>>>>>>>> as taigi ir sakau kad viskas paipigiai ir deveta
+ nzn kai tas buvo turbina kur calibra uz 50km uzlinko gal azota naudojo ar niitromitana????? idejes bet zinau viena
jei naujia viska desi ilgiau tarnaus o deveta maziau, keistai skamba isjusu lupu
nes yra auto kurios prasuka 10k/km ir turbina pabyra
o plungeje yra guolis bahuras patc isidejo jau 2 metai vazuoja ir bedu nera dideliu
o papildomas purkstukas delto kad pariebinti misimi arba deti reguluojemus purkstukus kurio vien kaina 250lt
+ nzn kai tas buvo turbina kur calibra uz 50km uzlinko gal azota naudojo ar niitromitana????? idejes bet zinau viena
jei naujia viska desi ilgiau tarnaus o deveta maziau, keistai skamba isjusu lupu
nes yra auto kurios prasuka 10k/km ir turbina pabyra
o plungeje yra guolis bahuras patc isidejo jau 2 metai vazuoja ir bedu nera dideliu
o papildomas purkstukas delto kad pariebinti misimi arba deti reguluojemus purkstukus kurio vien kaina 250lt
Papildomas purkstukas turetu detis kai naudojama slapia nitro sistema, prie turbinos jis negirdejau kad detusi tam tikslui reikalingas kompiuterio perprogramavimas kad duotu riebesni misini. Beje, nave, jei negrasu del viso pikto parsyk ta savo litanija - nes man idomios tikslesnes to priezastys
o m1xo duota citata gal net paciam m1xui nelabai suprantama, kad nesiryzo placiau paporinti
(beje kokia gera bebutu teorija ji nera absoliuciai teisinga ir ja reikia abejoti, kaip pavyzdys broliai Wrightai, vargsai, nezinojo jog tarptautiniu lygiu mokslininku buvo pripazinta kaip negicijama tiesa, kad sunkesni uz ora aparatai skristi negali
) O as pvz. viska megstu zinoti is esmes taigi citatomis neuzkisit. Ir dar toks pastebejimas nors ir su dyzeliais bet ........ senieji 1,6 vw dyzeliai ejo tiek su ic tiek be ju ir stebuklas - be ic varikliai isvazinedavo ne maziau nei su ic, tai ta jusu teorija turi silpnu vietu
Ai, zinom zinom, dyzelis tai ne benzinas ir pan, bet jei viskas daroma ne sportui ir nesunkiami paskutiniai rezervai ar tikrai tas ic labai reiklingas ?
su IC maziau variklis kaista,aisku ramiai vaziuojant turba taip nekaista ir oras ner toks karstas
savo isuzu visa radiatoriu uzkisau,IC ne
vaziuojant iki 80km/h temp laikos normali,greiciau vesta,nors radiatorius uzkistas,turbina taip pat ausinama vandeniu
cia gal ir nusisnekejau,nepykit labai
savo isuzu visa radiatoriu uzkisau,IC ne
vaziuojant iki 80km/h temp laikos normali,greiciau vesta,nors radiatorius uzkistas,turbina taip pat ausinama vandeniu
cia gal ir nusisnekejau,nepykit labai
Omega B 2.0(XEV+NE)
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
Viskas cia ok.
Vopsim del IC yra taip. Galima vazinet ir be jo (kas ypac populiaru senuose dyzeliuose, tiek Opel, tiek BMW ar dar kituose. Pvz budavo tas pats variklis, vienas su IC, kitas be. Skiriasi realiai IC buvimas ir map'as. Ir arkliu antrasis turi daugiau, taciau puikiai vaziuoja abu), jei vazineji ramiai ir nekaitini per daug variklio. Dabar del ko sakiau nekiskit cia dyzelio - nes as sneku apie IC butinuma masinoms su kuriomis bus lakstoma
Ramiam vazinejimui, tai atvirai pasakius, na*ui jo reikia. Bet abejoju ar zmogus kisantis ne viena k litu i projektine masina vazines su ja pagal KET 
Patys zinom, kuo labiau suspaudziam ora -> tuo labiau jis kaista. Taigi turim vis karstesni ora patenkanti i varikli. To neigiami aspektai: visu pirma kuo karstesnis oras, tuo retesnes deguonies molekules jame. Maziau deguonies = maziau galios varikliui. STIPRIAI maziau (pvz standartini c20let su idetu Fronteros FMIC prasukus ant stendo gauta 218 ag (Gedo vectra), marko 230ag jei gerai atsimenu). Bet cia dar ne blogiausias dalykas. Kuo karstesni ora pasigauna variklis, tuo didesne DETONACIJOS rizika. Manau placiau apie detonacija, kai misinys cilindre ne sudega, o sprogsta, nereikia. Tiesa yra ivairus budai to isvengti (pvz stebeti EGT (exhaust gas temperature), detonacijos davikliai ir t.t.).
Sekantis dalykas, kas labai aktualu musu turbavykams su KS'inem galvom tai yra perkaitimas. Vel gi kuo daugiau 'drozi' masina, prie bendros dideles variklio temperaturos dar prisideda itin karstas is turbinos paduodamas oras = trukusi galva
Siaip cia ka parasiau tikrai gincytina ir nera kazkas kuo reiktu remtis, tiesiog tokia mano nuomone, kuria galiu pagristi pora perskaitytu knygu ir tiek
Ir dar - kartais geriau jokio IC, nei nemoksiskai parinktas ir sumontuotas. Jei IC per didelis - labai padides lagas ir situacija pabloges. Jei per mazas - tolko is jo 0. Jei pastatytas tokioj vietoj, kur i ji nepatenka oras, velgi - tolko 0 (pvz kaip pas mane). Jei vamzdynas x*jovas ir vel - situacija tik pabloginama.
Vopsim del IC yra taip. Galima vazinet ir be jo (kas ypac populiaru senuose dyzeliuose, tiek Opel, tiek BMW ar dar kituose. Pvz budavo tas pats variklis, vienas su IC, kitas be. Skiriasi realiai IC buvimas ir map'as. Ir arkliu antrasis turi daugiau, taciau puikiai vaziuoja abu), jei vazineji ramiai ir nekaitini per daug variklio. Dabar del ko sakiau nekiskit cia dyzelio - nes as sneku apie IC butinuma masinoms su kuriomis bus lakstoma
Patys zinom, kuo labiau suspaudziam ora -> tuo labiau jis kaista. Taigi turim vis karstesni ora patenkanti i varikli. To neigiami aspektai: visu pirma kuo karstesnis oras, tuo retesnes deguonies molekules jame. Maziau deguonies = maziau galios varikliui. STIPRIAI maziau (pvz standartini c20let su idetu Fronteros FMIC prasukus ant stendo gauta 218 ag (Gedo vectra), marko 230ag jei gerai atsimenu). Bet cia dar ne blogiausias dalykas. Kuo karstesni ora pasigauna variklis, tuo didesne DETONACIJOS rizika. Manau placiau apie detonacija, kai misinys cilindre ne sudega, o sprogsta, nereikia. Tiesa yra ivairus budai to isvengti (pvz stebeti EGT (exhaust gas temperature), detonacijos davikliai ir t.t.).
Sekantis dalykas, kas labai aktualu musu turbavykams su KS'inem galvom tai yra perkaitimas. Vel gi kuo daugiau 'drozi' masina, prie bendros dideles variklio temperaturos dar prisideda itin karstas is turbinos paduodamas oras = trukusi galva
Siaip cia ka parasiau tikrai gincytina ir nera kazkas kuo reiktu remtis, tiesiog tokia mano nuomone, kuria galiu pagristi pora perskaitytu knygu ir tiek
Ir dar - kartais geriau jokio IC, nei nemoksiskai parinktas ir sumontuotas. Jei IC per didelis - labai padides lagas ir situacija pabloges. Jei per mazas - tolko is jo 0. Jei pastatytas tokioj vietoj, kur i ji nepatenka oras, velgi - tolko 0 (pvz kaip pas mane). Jei vamzdynas x*jovas ir vel - situacija tik pabloginama.
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
Na tai as ka ir rasiau - jei is variklio nespausti paskutines sveikatos, o tik norisi gyvesnio reagavimo tai ic kaip ir nelabai butu reikalingas, aisku uzdejus ji blogiau nebutu. Beje pries detonacija yra zinomi bent pora kitu budu nei ic tai misinio riebinimas arba didesnio oktaninio skaiciaus benzinas, bet tai nera sveika ismetimo sistemai, nes abiem atvejais degalai baigia degti ismetimo sistemoje kas salygotu greitesni sios sistemos detaliu susidevejima. Kas del max sveikatos isspaudimo turbintam varikliui automobilyje su kuriuo vazinejama tik miesto gatvemis ir jokiame sporte nedalyvaujama tai ........ neskaitant asmenines savininko patirties igytos atliekant toki projekta, tai bereiksmis dalykas. Parodykit man nors viena kuris kad ir su NE vazinetu kasdiena ant galimybiu ribos 
Ramus, galiu parodyt viena kuris su let'u kiekviena diena vazineja praktiskai ant galimybiu ribos
Kol benzo lempute nedega......... 
Sekantis dalykas. Jei nespausti is variklio visko, o tik nori gyvesnio reagavimo yra n+x PIGESNIU ir PAPRASTESNIU budu, nei turbint. Is vis n/a -> f/i daryma uzskaitau arba is sportinio intereso, arba kai nera galimybes swap'int i standartini turbo motora (kas pagrinde galioja gondom).
Ir dar, bent as laikausi nuomones - jei neisnaudoji visu masinos galimybiu, reiskia ji tau per galinga
Sekantis dalykas. Jei nespausti is variklio visko, o tik nori gyvesnio reagavimo yra n+x PIGESNIU ir PAPRASTESNIU budu, nei turbint. Is vis n/a -> f/i daryma uzskaitau arba is sportinio intereso, arba kai nera galimybes swap'int i standartini turbo motora (kas pagrinde galioja gondom).
Ir dar, bent as laikausi nuomones - jei neisnaudoji visu masinos galimybiu, reiskia ji tau per galinga
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
Joa, draugelis isnaudojo ir airbag'us ir sparna, traversa ir t.t. Nu taip sakant pa polnaj
Paskui ir savo pinigines galimybes irgi pa polnaj isnaudojo....
As tai apsiriboju tik varikliu 
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
krc skaitant patyliukais toks juokas ima is tu turbintoju
krc,jei tas golfas buvo g60,tai nenuostabu,kad jis su turba antrus metus laksto.Apie tavo sugalvota projekta:sudedi turba,pajungi oro padavima,uzkuri,uzputi gerai(nezinia kaip ECU reaguos ir kaip pus turbina) ir tarpine praperdzia iskart,pasipi*i ir metaline tarpine padedi.Uzsikuri vel,isleki,uzputi,stumokliai pradega nuo per lieso misinio ir taip pasaka be galo,lus,dils silpniausios vietos,net ir viska gerai padarius
Kartojuos,bet ar ne geriau tada turbo motora ysimesti
ir pigiau ir galvos neskauda del perdarymu,neatitikimu ir pan...
[url=http://s757.photobucket.com/albums/xx212/waidasb/?action=view¤t=DSCF1089.jpg][img]http://i757.photobucket.com/albums/xx212/waidasb/th_DSCF1089.jpg[/img][/url]
atleiskitwaidas rašė:krc skaitant patyliukais toks juokas ima is tu turbintojukrc,jei tas golfas buvo g60,tai nenuostabu,kad jis su turba antrus metus laksto.Apie tavo sugalvota projekta:sudedi turba,pajungi oro padavima,uzkuri,uzputi gerai(nezinia kaip ECU reaguos ir kaip pus turbina) ir tarpine praperdzia iskart,pasipi*i ir metaline tarpine padedi.Uzsikuri vel,isleki,uzputi,stumokliai pradega nuo per lieso misinio ir taip pasaka be galo,lus,dils silpniausios vietos,net ir viska gerai padarius
Kartojuos,bet ar ne geriau tada turbo motora ysimesti
![]()
ir pigiau ir galvos neskauda del perdarymu,neatitikimu ir pan...
bet gal mane galite pataisyti
tai kodel siauluose ir kaune kur deda turbinas jie nekeicia nieko nei stumu nei vostuvu nei tu ziedu ????
poto esu domejes kodel deda stumokliu Kaltiniu juos >>deda i auto tada kai naudoja azoto ipurskima tiesiogini cia kaip dujos tiesiogines kiekvienam cilindruj po purkstuka
ir dar galva pradega kai yra nevienodai suvazyta ar nenuslifuotas blokas ir galva ir ( neprikepusi) todel pagal mane ir turi buti apkate kad viskas prikeptu ir pridiltu
nzn pataisykite mane
poto nzn kaip cia sugalimibem
bet man asmeniskai truksta ant isibegelimo AG
todel ir rekia man turbo
o kokie kiti ir pigesni fintai yra
prasau parasyk as nzn
siaip kiek zinau akseleracija NM
max speed jau AG reikalingi
je klystu pataisykit
del tu stumu,aisku laiko ir stock,iki tam tikros ribos,bet darant normaliai negi pusi 0.5bar? reiktu daugiau o kai pradedi daugiau tai ir reik rimtesniu detaliu
del prakepimo,viskas kaip ir norma kol slegis nedidelis,paskui ir priverzimas kitas reikalingas ir tarpines,plius,nusplifavus galva+bloko virsu,galimybe prapust,metaline tarpine ziauriai maza
max speed jau AG reikalingi
je klystu pataisykit
del tu stumu,aisku laiko ir stock,iki tam tikros ribos,bet darant normaliai negi pusi 0.5bar? reiktu daugiau o kai pradedi daugiau tai ir reik rimtesniu detaliu
del prakepimo,viskas kaip ir norma kol slegis nedidelis,paskui ir priverzimas kitas reikalingas ir tarpines,plius,nusplifavus galva+bloko virsu,galimybe prapust,metaline tarpine ziauriai maza
Omega B 2.0(XEV+NE)
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
nuslifavus bloka ir galva,uzdejus metaline tarpine(o dar jei stipresniais varztais suverzus)prapust ne ziauriai maza tikimybe,o beveik neymanoma,nes tada jau skyla galvos,dega stumokliai ir pan. Nei tu desi ta turbina,nei tu pezek cia vejus
as tau jau auksciau parasiau kokie nemalonumai tawes laukia ydejus turbina
pigiau swap c20let(DOHC TURBO) ysimest ir naudingiau. O is kur tu cia tiek tu atmosferiku turbintoju istraukei
toks vaizdas,kad kas 3-ias sutiktas tawo zmogus y atmosferika turba pastates ir biez problem laksto kelis metus. Turbina pastacius reik automatiskai riebesnio misinio(kaip tu nekeisdamas purktuku tai padarys?) ir valdymo turbinai reik(kaip ta klausima isspresi?)
Jei taip viskas tik pyst pyst ir yra butu,tai seniai turbo mano spuoge stovetu
Jei taip viskas tik pyst pyst ir yra butu,tai seniai turbo mano spuoge stovetu
[url=http://s757.photobucket.com/albums/xx212/waidasb/?action=view¤t=DSCF1089.jpg][img]http://i757.photobucket.com/albums/xx212/waidasb/th_DSCF1089.jpg[/img][/url]