pazysti bent viena kuris i xe dejo turba ir pazysti tokiu kurie i xe dejo kompresoriu? sneki kaip dirbdamas statistikos dapartamente. Davai pavydziu norim, o ne tusciu kalbuCalibriS rašė:nesu girdejes kad kas detu kompresoriu ir parasta ar 16v motora
nes tai 2kartus brangiau uz turbinos montavima
Turbo kitaip
[url=http://img212.imageshack.us/my.php?image=offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif][img]http://img212.imageshack.us/img212/2098/offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif[/img][/url]
Noretum.mad_kaker rašė:pazysti bent viena kuris i xe dejo turba ir pazysti tokiu kurie i xe dejo kompresoriu? sneki kaip dirbdamas statistikos dapartamente. Davai pavydziu norim, o ne tusciu kalbuCalibriS rašė:nesu girdejes kad kas detu kompresoriu ir parasta ar 16v motora
nes tai 2kartus brangiau uz turbinos montavima
Svarbu ateit i foruma, nudrebt is lempos kazka ir pasirodyt zinanciu.
Kas del kompresoriaus, tai kazkaip ant 16v ir siaip mazesniu kubaturu varikliams jie nera itin populiarus. Vienetiniu atveju pasitaiko, bet pagrinde turbinos
O kur V6 su kokiais 3l ir i virsu tai jau daugiau. (cia apie 'projektus' sneku, ne apie stock'a) Tai vat man klausimas toks pasistojo, kodel prie didesniu litrazu dazniau renkasi kompresoriu? Kad ir pvz amerikansai visokie.
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
-
Arturas18
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2502
- Užsiregistravo: 24 Sau 2009, 15:27
- Vietovė: Klaipėda-Panevėžys
1.8 kaip ir vidurinio dydzio
nera nei mazas,nei didelis
vat pvz mazda tiek sena,tiek nauja RX7 RX8 mazalitraziai 1.3 rotoriniai varikliai, yra be turbos,su turbo ir twin turbo
pazystamas nusipirko mazda rx7 91m berods. 1.3 turbo 147kw
smagiai traukia 
CALIBRA 2.0 16v RIEGER STYLE :P
[url=http://www.part.lt/perziura/dba86b5d10e3a425b45c25d6941c6203103.jpg][img]http://www.part.lt/img/thumb/dba86b5d10e3a425b45c25d6941c6203103.jpg[/img][/url]
[url=http://www.part.lt/perziura/dba86b5d10e3a425b45c25d6941c6203103.jpg][img]http://www.part.lt/img/thumb/dba86b5d10e3a425b45c25d6941c6203103.jpg[/img][/url]
Tai kad ten kazkaip per viena cikla rotorius 2 kartus apsisuka, tai gaunasi jei normaliai lygint su paprastu varikliu, tai tas rotorinis yra 2x1,3l=2,6lArturas18 rašė:nu vilius paklause ar 1.8 mazalitraziai,o as jam daviau mazalitrazi 1.3 turbo,nu vienu zodziu
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
nu kaikas duoda vaizdumad_kaker rašė:pazysti bent viena kuris i xe dejo turba ir pazysti tokiu kurie i xe dejo kompresoriu? sneki kaip dirbdamas statistikos dapartamente. Davai pavydziu norim, o ne tusciu kalbuCalibriS rašė:nesu girdejes kad kas detu kompresoriu ir parasta ar 16v motora
nes tai 2kartus brangiau uz turbinos montavima
as apie kompresoriu kalbejau o ne apie turbo
turbo ideti vaiku zaidimas yra mzk bet 5 zmones yra
o kompresoriu brangiau,sunkiau ir ag maziau
o kai dar danis nebuvo isidejes as kelis coradistus zinojau kurie sidejo patys kompresoriu
Posted after 10 minutes 53 seconds:
jei tu dometumeisi apie masinas daugiau o ne sneketum kur pauolaWiliusG rašė:o corrado su 1.8 ir G60 kompresoriu, ne mazalitrazis?
Na as manyciau, kad didelios kubaturos varikliams kompresorius deda todel, kad ju galia prie nedideliu sukiu, kazkas ties vidutinias. Kazi ar daznai su kokiu 3.5 kasnors dugnais vazineja.
tai tu zinotum jog toks pat kompresosrius stovi 2,8l pasatuose:)
i corado buvo ligei tokie pats dedami
Bent jau as kiek susipazines tai is senesniu tik G40 ir G60 buvo su kompresoriais, kuris vienas is ju ejo i corrado, kitas ejo i polo rodos. Kompresoriai dildavo ir kai kurie vietoj to sugalvojo uzmauti turbinas ant to paties motoro. Del to corrado perkant retai kada ten kas stock buna like (dar kompresoriu merso is slk rodos dejo kai kada). Apie visa sita zymiai daugiau mums papasakotu musu gerbemas Tankistas.
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
WiliusG rašė:o corrado su 1.8 ir G60 kompresoriu, ne mazalitrazis?
Nave rašė:(cia apie 'projektus' sneku, ne apie stock'a)
1. Jei TU dometumeisi, o ne p*zdelintum kur papuole ir ka papuole, tai zinotum kad gamykliskai Pasatas ejo su kompresorium ne 2,8 o 1,8.CalibriS rašė: nu kaikas duoda vaizdu
as apie kompresoriu kalbejau o ne apie turbo
turbo ideti vaiku zaidimas yra mzk bet 5 zmones yra
o kompresoriu brangiau,sunkiau ir ag maziau
o kai dar danis nebuvo isidejes as kelis coradistus zinojau kurie sidejo patys kompresoriu
jei tu dometumeisi apie masinas daugiau o ne sneketum kur pauola
tai tu zinotum jog toks pat kompresosrius stovi 2,8l pasatuose:)
i corado buvo ligei tokie pats dedami
2. VW isvis dare 2-ju tipu kompresorinius variklius: G60 ir G40. G60 ejo i Corrado, Passat B3 ir Golf Mk2 ir buvo 1,8l inline 4 cilindru, G40 ejo i Polo GT ir tai buvo 1,3 4 cilindru. Atitinkamai G60 turejo 180ag, G40 turejo 115ag.
3. Tavo minetas 2.8l yra VR6 ir jis yra 2.8l V6 atmosferikas.
4. Man tikslesnem kainom prasyciau kodel turbo yra pigiau uzdet, o ne is lempos.
5. "Turbo ideti yra vaiku zaidimas"
6. Danis pats nesidejo tos turbos, o paeme jau padaryta varikli
7. Noreciau pamatyti tuos bent 5-is Mazeikiu gyventojus ir ju sustras tackas, kur patys turbas dejosi. Nebent cvekai kokie, kur turbo kit'ai po 2k+ litu jebejuj voliojasi.
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
Tiesa pasakius, abu neteisingai pasakem 
Vr6 yra mixas tarp in-line ir V formos varikliu. T.y. jei V formos variklyje cilindrai isdestyti 45/60/90 laipsniu kampu ir del to automatiskai reikia 2-ju galvu, tai VR variklyje jie yra isdestyti zymiai mazesniu kampu (kokiu - neklauskit, nes nezinau, bet google visagalis
), todel gaunasi kad reikalinga tik viena galva ir isoriskai jis identiskas in-line'ui
Siaip internete yra tikrai daug info apie sita varikli, jei kas netikit - pasiieskokit 
Vr6 yra mixas tarp in-line ir V formos varikliu. T.y. jei V formos variklyje cilindrai isdestyti 45/60/90 laipsniu kampu ir del to automatiskai reikia 2-ju galvu, tai VR variklyje jie yra isdestyti zymiai mazesniu kampu (kokiu - neklauskit, nes nezinau, bet google visagalis
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
okei cia visi zinovai tebunie
na apie naujias turbinas net nesneku nes nesamone i calibra kisti 5-7kk
1 ismetimo kolektorius 50lt suvirinumas( berdyrbima)
2 turbina 1,6l deveta 80-150lt
3 slangos,bloof,tepalu vamzdeliai,kompo cipavimas paildomas purkstukas apie 1000lt
apie purkstuku valdima nesneku niekam jo nereikia
apie 1500lt iseina
Kompresoirius
1 300-1200lt
laikilio gamyba kur sukasi prie bloko 100-300lt
slangos ir cipavimas ir purkstuku valdimas + purkstukas 1000lt
apie 3kk iseina
nu nu laukiu saukimo ir asilo vadinimo
na apie naujias turbinas net nesneku nes nesamone i calibra kisti 5-7kk
1 ismetimo kolektorius 50lt suvirinumas( berdyrbima)
2 turbina 1,6l deveta 80-150lt
3 slangos,bloof,tepalu vamzdeliai,kompo cipavimas paildomas purkstukas apie 1000lt
apie purkstuku valdima nesneku niekam jo nereikia
apie 1500lt iseina
Kompresoirius
1 300-1200lt
laikilio gamyba kur sukasi prie bloko 100-300lt
slangos ir cipavimas ir purkstuku valdimas + purkstukas 1000lt
apie 3kk iseina
nu nu laukiu saukimo ir asilo vadinimo
kocia dergiesiTornado rašė:turejom toki veikeja kur po 1.5k turbas deskazkaip dingo, turbut uzsimusho nuo galios pertekliaus
p.s. mano supratimu, geriau nedaryt nieko, nei daryt bilekaip, o apie dyzelio turbinu dejimus tai ish vis patylesiu...
dergtis ir as galiu
1,6turbo+deveta ipucia beveik 2atvosferkes savo akims maciau