Turbo kitaip
Turbo kitaip
[img]http://i151.photobucket.com/albums/s131/widazas/v02xvshrociouzwdm41nh8twniti0s.jpg[/img]
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
keistas reikalas tas tavo pasakymas, nes kompresoriai kaip buvo naudojami taip ir naudojami iki siol, netgi audi pradejo montuot, taigi nera taip prastai kaip tu nupasakojai.
o kad viska reikai ivertint priesh pradedant tokius projektus tai nera ne kalbos (aisku visu niuansu nenumatysi...) ta spats ir su turbo projektais
o kad viska reikai ivertint priesh pradedant tokius projektus tai nera ne kalbos (aisku visu niuansu nenumatysi...) ta spats ir su turbo projektais
"Eine Legende Lebt Immer..."
siaip dochturbo kaip ir teisus (isskyrus tai, kad savo nicka galetu uzsirasyti normaliai 
Kompresoriai del savo savybiu dazniausiai tinkami boostinti prie zemu ir vidutiniu sukiu, tuo tarpu turbavykai geriau dirba prie vidutiniu ir siek tiek aukstesniu nei vidutiniai sukiai, priklausomai nuo turbos - galimai ir prie aukstu sukiu.
Aukstasukiu kompresoriu praktiskai nelabai yra tarp serijiniu auto.
Pats kompresorius nera blogai, jo didelis pliusas yra tas, kad kabina nuo apacios ir be jokio lag'o, t.y. vaziuoji praktiskai kaip su n/a, nors is tikro su f/i.
Minusas tas, kad prie aukstu jis nesugeba duoti tinkamo slegio/debito bei sugrauzia ~15% motoro galios. Tuo tarpu turbo kaip daiktas efektyvesnis, nes isnaudojama siluma, kuri yra neefektyviai paleidziama i ora n/a tipo varikliuose.
Kompresoriaus dar pliusas tas, kad maziau pisliavos su visokiom kriauklem ir ismetimu. Sumontavimui reikia padaryti kronsteina, perdaryti paemima ir padaryti remap. Nors, darant NORMALIAI, gaunasi menkas kainos skirtumas tarp turbo dejimo ir kompresoriaus dejimo.
Kompresoriai del savo savybiu dazniausiai tinkami boostinti prie zemu ir vidutiniu sukiu, tuo tarpu turbavykai geriau dirba prie vidutiniu ir siek tiek aukstesniu nei vidutiniai sukiai, priklausomai nuo turbos - galimai ir prie aukstu sukiu.
Aukstasukiu kompresoriu praktiskai nelabai yra tarp serijiniu auto.
Pats kompresorius nera blogai, jo didelis pliusas yra tas, kad kabina nuo apacios ir be jokio lag'o, t.y. vaziuoji praktiskai kaip su n/a, nors is tikro su f/i.
Minusas tas, kad prie aukstu jis nesugeba duoti tinkamo slegio/debito bei sugrauzia ~15% motoro galios. Tuo tarpu turbo kaip daiktas efektyvesnis, nes isnaudojama siluma, kuri yra neefektyviai paleidziama i ora n/a tipo varikliuose.
Kompresoriaus dar pliusas tas, kad maziau pisliavos su visokiom kriauklem ir ismetimu. Sumontavimui reikia padaryti kronsteina, perdaryti paemima ir padaryti remap. Nors, darant NORMALIAI, gaunasi menkas kainos skirtumas tarp turbo dejimo ir kompresoriaus dejimo.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
G-ske yra geras kompresoras. Skirtingai nei roots tipo (eaton kur pas mersus stovi), jis yra daug efektyvesnis (daugiau "pucia"). Bet del savo efektyvumo jy reikia kas 20k km perrinkti su remkomplektu. Kiek corrado savininku tai daro? Atsakymo manau ieskoti nereikia. todel ir kabina turbas, ne del to kad geriau, o del to kad pigiau. Jami T2 nuo 1.6 TD, kabini ant korado ir vaziuoji
Taigi G-ske remontuojasi, ir netgi paprasciau nei turba, nereikia aukstasukiu balansavimo stakliu ir pan, tereikia rem komplekto uz 1k Lt. O kadangi lietuvoje gali nusipirkti Eatona nuo merso uz truputi daugiau nei 1k lt, tai niekas ir neremontuoja tu G-skiu.
Eatonas yra "bulletproof". Jie yra "sealed"(neaptarnaujami), BET del to pucia maziau, i.e. ju efektyvumas mazesnis. Beto, jei suki nesveikai, net ir jie kaista ir luzta. Dedant eatona skaiciuoja pagal skyveli, kad per daug kompresoriui rpm nesigautu, jei ji suki virs 15k rpm jau rizikuoji jo gyvenimo trukme.
Is praktikos - kai turejau Polo, ant stendo su eatonu parode 15 (max)Nm maziau, nei su turba. Tiek pat Ag. Tik su eatonu per daug torko nuo zemu buvo, nejo startuot normaliai.
Eatonas yra "bulletproof". Jie yra "sealed"(neaptarnaujami), BET del to pucia maziau, i.e. ju efektyvumas mazesnis. Beto, jei suki nesveikai, net ir jie kaista ir luzta. Dedant eatona skaiciuoja pagal skyveli, kad per daug kompresoriui rpm nesigautu, jei ji suki virs 15k rpm jau rizikuoji jo gyvenimo trukme.
Is praktikos - kai turejau Polo, ant stendo su eatonu parode 15 (max)Nm maziau, nei su turba. Tiek pat Ag. Tik su eatonu per daug torko nuo zemu buvo, nejo startuot normaliai.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
ir siaip, ant stendo dar ne viskas, nes faktiskai ant kelio skirtumas gali buti didesnis - turba realiai dirbs nasiau, jei bus sudeginama daugiau kuro. Kur bus sudeginama daugiau kuro - sukant ratus ant stendo, ar gatveje dar tempiant inertiska mase paskui save + oro pasipriesinimas? Kompresoriui gi dafeni - jis sau nuo alkuninio sukasi ir tam paciam sukiu diapazone visada duos toki pati oro kieki.
Dar vienas dalykas ka tu ir paminejai - kompresoriaus daug nepavaldysi, tuo tarpu turbo kontroliuoti yra daugiau galimybiu.
Dar vienas dalykas ka tu ir paminejai - kompresoriaus daug nepavaldysi, tuo tarpu turbo kontroliuoti yra daugiau galimybiu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
gsi forume nesenai imete foto kur ant 16v kompresorius stovi
copy paste padarau
http://www.opelsportclub.com/forums/sho ... hp?t=41152

copy paste padarau
http://www.opelsportclub.com/forums/sho ... hp?t=41152

Omega B 2.0(XEV+NE)
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas