kaip sureguliuot dujas ?
kaip sureguliuot dujas ?
sveiki ,
gal galit kas nors paaiskint kaip normaliai sureguliuot dujas ?
nes 14 kub.dec. simtui valgo .
variklis c20ne , reduktorius landi(mazdaug pries menesi pakeistos membranos ir visa kita ) .
du kokybiniai varstai , vienas mazas virsui , kitas didesnis su spyruokle apacioi .
gal galit kas nors paaiskint kaip normaliai sureguliuot dujas ?
nes 14 kub.dec. simtui valgo .
variklis c20ne , reduktorius landi(mazdaug pries menesi pakeistos membranos ir visa kita ) .
du kokybiniai varstai , vienas mazas virsui , kitas didesnis su spyruokle apacioi .
-
Arturas18
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2502
- Užsiregistravo: 24 Sau 2009, 15:27
- Vietovė: Klaipėda-Panevėžys
dideli varzta su spyruokle sukyneji su uzvestu varikliu ir klausais ar sukyla,ar nukrenta apsukos,pasidarai taip kad butu kuo zemesnes nu aisku ir kad neuzgesinetu ;D duju nebuvau reguliaves,bet pamenu kaip tevas sukinedavo 
CALIBRA 2.0 16v RIEGER STYLE :P
[url=http://www.part.lt/perziura/dba86b5d10e3a425b45c25d6941c6203103.jpg][img]http://www.part.lt/img/thumb/dba86b5d10e3a425b45c25d6941c6203103.jpg[/img][/url]
[url=http://www.part.lt/perziura/dba86b5d10e3a425b45c25d6941c6203103.jpg][img]http://www.part.lt/img/thumb/dba86b5d10e3a425b45c25d6941c6203103.jpg[/img][/url]
to Human
niekada neturejau duju , ir manau greit nebeturesiu , uz*isantis reikalas su jom , nei zn kiek lieka , nei ka . kad tik kazkam gruza stumt , oi ziaurus esi .
be to dujas ne kiekvienas gali sureguliuot , o jei toks kietas kodel nepaaiskini ?
ten rpm/min padidint tai lengva , bet va kaip visa misini nustatyt ?
dazniausiai nureguliuoji tai nevalyt ir ryja 13-14 , o draugas su mersu kupiniu 2.3 itelpa i 12 normaliai vazinedamas .
niekada neturejau duju , ir manau greit nebeturesiu , uz*isantis reikalas su jom , nei zn kiek lieka , nei ka . kad tik kazkam gruza stumt , oi ziaurus esi .
be to dujas ne kiekvienas gali sureguliuot , o jei toks kietas kodel nepaaiskini ?
ten rpm/min padidint tai lengva , bet va kaip visa misini nustatyt ?
dazniausiai nureguliuoji tai nevalyt ir ryja 13-14 , o draugas su mersu kupiniu 2.3 itelpa i 12 normaliai vazinedamas .
tas tai jo , esu bandes , reik taip reguliuot , kad lygiai dirbtu ir nesmirdetu nesudegusiom dujom , bet kiek zinau ten yra kazkoks eiliskumas kaip reguliuot , na ta prasme kas po ko.
gal sestokas pades...
reduktorius va toks :
http://www.autogas.lt/lt/item/12.html?q ... c76d3d.jpg
gal sestokas pades...
reduktorius va toks :
http://www.autogas.lt/lt/item/12.html?q ... c76d3d.jpg
-
NightBoy
- Klubo Narys
- Pranešimai: 1997
- Užsiregistravo: 25 Gru 2004, 12:08
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
As cia is savo patirties dar dadesiu, kad dar kazkur turi but adatele tokia(irgi su minusiniu atsuktuvu bent pas mane reguliavos), kuri reguliuoja co2 kieki.
Cia tuo atveju jei ant laisvu gesta ar is didelio greicio paleidus ant laisvo begio uzgesta masina 
Calibra nr1: http://forum.calibra-club.lt/viewtopic.php?p=126720 [sold]
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
Calibra nr2: 93m 8v Suomiskas variantas [sold]
Calibra nr3: Red ferrari [destroyed]
Calibra nr4: 95m 8v stock ;)
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Tai gal pas temos autorių netinkamas maišytuvas stovi (padavimas į oro įsiurbimo magistralę)?
Taip pat bezdalams labai didelę įtaką turi uždegimo sistema, pasikeisk žvakes ir žvaklaidžius -- atsigaus bezdalynas šiek tiek.
Kiek pats bandžiau žaisti su bezdalais, tai sureguliuot tvarkingai neišėjo (blogas maišytuvas), arba nevažiuoja, bet neryja (iki 10), arba važiuoja, bet ryja (~16). Tai numečiau šitą reikalą
O ir smirda, kaip ir pats sakei, neaišku kiek lieka kuro ir t.t.
Taip pat bezdalams labai didelę įtaką turi uždegimo sistema, pasikeisk žvakes ir žvaklaidžius -- atsigaus bezdalynas šiek tiek.
Kiek pats bandžiau žaisti su bezdalais, tai sureguliuot tvarkingai neišėjo (blogas maišytuvas), arba nevažiuoja, bet neryja (iki 10), arba važiuoja, bet ryja (~16). Tai numečiau šitą reikalą
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
maisytuvas lyg ir tinkamas , o reduktorius yra iki 110 kW , tai manau geras , reiks gal varyt kokia diena pas viena specialista i mzk , jis ten daug metu su tais ipurskimais ir bezdalais dirba , tai gal kazka padarys , viena kart buvom su bratkiu sureguliave , kad 11 l imtu , bet kaip sviezios membranos buvo , tai po to biski issireguliavo .
Galiu tau patart nezaisk pats ten nuvezk pas meistra jis tau sureguliuos su kompu taip kad misinys butu geras, trauktu ir pan. o jau ryjimas priklausys nuo taves kiek spausi tiek valgis. Tik atsimink viena dalyka stovint uzkurtu motoru ant duju labai daug ryja(daug daugiau negu benzo ir ypac negu dyzelio) taip kad nenustebk kai ziema sildysi masina ir pamatysi kad tau ryja 18l/100km ar dar daugiau. Ir dar vienas dalykas cia kazkas uzsimine apie borto kompus kad jie rodo kiek ryja stovint tai zinok kad jie nesamones rodo, nes neimanoma apskaiciuot kiek valgo stovint
Taip stovint ant laisvu duju ryja lbj daug pats patyriau sita dalyka
bet jau as asmeniskai taj kaip nuvarau pas specialista taqj kaip sureguliuoja ant to kompo taj gazas dugnas nk nevaziuoja...gryztu namo ir pats ta didely varzta su spyruokle atsisuki ne iki galo bet palieki dar truputy ir eina kaip bitute ir 10l ima bent jau pas mane taip 
-
Anticitizen
- Entuziastas
- Pranešimai: 987
- Užsiregistravo: 23 Rgp 2009, 10:00
- Vietovė: Klaipeda
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
-
Anticitizen
- Entuziastas
- Pranešimai: 987
- Užsiregistravo: 23 Rgp 2009, 10:00
- Vietovė: Klaipeda
-
Aieris
- Entuziastas
- Pranešimai: 423
- Užsiregistravo: 29 Gru 2008, 13:25
- Vietovė: LTU - IRL
- Kontaktinė informacija:
Drįstu paprieštaraut- jei gerai gerai sureguliuota, tai dujom važiuoja taip pat šmaikščiai kaip ir benzu, tačiau (mano atveju su Vectra) prie gana aukštų apsukų, kick downo, gali pradėt šaudyt, pasiekus labai didelį greitį, 180+, ta pati bėda. Išeitis- perjungi į benzą, aplenki ką lenkei ir vel dujos.Paprasta ir veiksminga. Dažnai su Vectra jau prieš lenkiant perjungiu į benzą.
Vectra 2.0 auto, 91, Bordeaux Mica
Calibra V6 auto, 96, North Cape Mica, Diamond Edition.
That's EGO.
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/V001.jpg
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/Cali_0641-1-1.jpg
Calibra V6 auto, 96, North Cape Mica, Diamond Edition.
That's EGO.
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/V001.jpg
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/Cali_0641-1-1.jpg
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Drįstu prieštaraut, netgi užriebinus mišinį dujos nevažiuoja taip kaip benzas. Su benzu bent ant C20NE, spūst šiek tiek pedalą prie 2k apsukų ir jauti kaip traukia. O su bezdalais to niekad nebus. Nebent tiesioginė įranga.
Bandžiau su duja važinėt, tai norint kad mašina važiuotų, reikia motorą gręžt, o su benzu gali ramiai pavaras junginėt ties 2k, o ir gazo iki dugno mint niekad nereik.
Bandžiau su duja važinėt, tai norint kad mašina važiuotų, reikia motorą gręžt, o su benzu gali ramiai pavaras junginėt ties 2k, o ir gazo iki dugno mint niekad nereik.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
-
Aieris
- Entuziastas
- Pranešimai: 423
- Užsiregistravo: 29 Gru 2008, 13:25
- Vietovė: LTU - IRL
- Kontaktinė informacija:
Kaip čia bebutu, kalbu tik apie savo atvejį su dujom. Su antros kartos įrangą +automatine pavarų dėže+C20NE. Taigi dujom tikrai mašina šmaikšti bei elastinga, važiuoji ir džiaugies. Žinoma, 2-3 kartus metuose profilaktiškai nuvažiuojama pas dujininkus pasitikrinti ant kompo, pasireguliuoti bei nuolat prižiurimi laidai, kontaktai, pravalomas skriejikas ir jo dangtelis. Vat tik ant ypač aukštų apsuku, su apkrova, tai šnypšt. Matyt, tokia riba.
Dujos- gėris, kad ir kas ką bebezdėtu.
(Sorry, lads.)
Dujos- gėris, kad ir kas ką bebezdėtu.
Vectra 2.0 auto, 91, Bordeaux Mica
Calibra V6 auto, 96, North Cape Mica, Diamond Edition.
That's EGO.
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/V001.jpg
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/Cali_0641-1-1.jpg
Calibra V6 auto, 96, North Cape Mica, Diamond Edition.
That's EGO.
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/V001.jpg
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/Cali_0641-1-1.jpg
-
Anticitizen
- Entuziastas
- Pranešimai: 987
- Užsiregistravo: 23 Rgp 2009, 10:00
- Vietovė: Klaipeda
Re: kaip sureguliuot dujas ?
nu man kai nusipirkau masina, jau buvo su dujom, ir matomai buvo dar viskas gerai su dujom, tai trasoj vaziuojant pastoviu greiciu 8-9 l duju valgydavo, mieste 12 drasiai, o del traukos nu man ant duju eidavo gerai, i vgm kazkuriu metu 190 jemiau nes prieki visi benzinai vaziavo ir bandziau neatsilikti
del reguliavimo tai manau paaukok kelis litus ir pas speca sureguliuot, man siauliuose ant kelmes vaziuojant yra tokie garaziukai, sureguliavo, tai poto sako padaryk test driva, tai ejo masina jopikmat...o dabar biski pasireguliavau pats dujas tai vaziuoja bet nivalyt, net lalaimis mane padare sankryzoj
beje paaiskinkit kur tas kitas varztelis kuris reguliuoja ? ta su sprindzina zinau, o kur kitas ?
beje paaiskinkit kur tas kitas varztelis kuris reguliuoja ? ta su sprindzina zinau, o kur kitas ?
Re: kaip sureguliuot dujas ?
BRC duju reduktorius slangine iranga,R14 ratai.Variklis C20NE.Apetitas 11-12 litru.200km/h vaziuoja ant duju.Ar dujos blogai?
Re: kaip sureguliuot dujas ?
mano kol reduktorius nenusibaiges buvo tai is siauliu i vilniu vidutiniu greiciu 150 km/h iki 10 litru suvalge...dujos gerai kai taupai