KOMPRESIJA

Variklis, važiuoklė ir t.t.
Atsakyti
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

o tai manai tik pro ziedus praleidzia? ar kaip cia yra... ?
ir kita sklausimasskaitei kazkur apie tai ar pats bandai ishvedziot?
"Eine Legende Lebt Immer..."
adeunreal
Entuziastas
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 17 Sau 2009, 15:19
Vietovė: Alytus

Standartinė adeunreal »

na jai variklis kiauras tai kur kiaura ten ir varys, o seip dar per voztuvus gali kazkiek. na bet pagrindas kad su laiku tas visas slegis is ten tikrai dings, nes dingt tikrai pro kur yra. nesupratau koks klausimas?
nieko neprisiskaiciau tiesiog galvoju logiskai, aisku galiu tikrai ir klyst bet kolkas esu isitikines kad zinau ka sakau, nebent gali yrodyt kad apsisukimai neturi ytakos kompresijai
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab81838.gif[/img]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

nu vat,kad kazkaip neatrodo, kad galvoji
Paveikslėlis
nu kaip tau itakoja sukiu skaicius ta kompresija... pasiziurek dar karteli... suspaude iki max,uzdege, nusileido ir atsidare voztuvai... ir kompresija tam momentui padare dingau. tai tu suk kokiu nori greiciu,ciklas kartosis taippat greitai ...


gal sita pakomentuosi?
2. suspaudimo laipsnio
taip pat
4. kuro (nors ir maza ytaka bet ne visas kuras vienodai reaguoja y suspaudima)
"Eine Legende Lebt Immer..."
adeunreal
Entuziastas
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 17 Sau 2009, 15:19
Vietovė: Alytus

Standartinė adeunreal »

na nezinau kaip paaiskint nes man rodos nesupranti ka noriu pasakyt pvz paimkim toki pavyzdi paprasciausia pompa! iseinantis oras per zarnele tarkim bus tas nesandarumas, nezinau kaip dar pavadint. ir kuomet dedisni slegi pacioje pompoje eis suspaust spaudimo momentu, ar kai letai spausim ar kai stagiai?

beje tavo brezinuke kibirkstis veluoja :lol:

del suspaudimo laipsnio tai kas cia neaisku? kuo didesnis suspaudimo laipsnis tuo daugiau bar kompresijos bus.

del kuro tai ne visas kuras patekes y silta cilindra islieka tokio paties paties turio, na bent jau pakistu tas turis jai niekas jo nelaikytu, o kadangi laiko tai padideja slegis
Paskutinį kartą redagavo adeunreal 13 Lap 2009, 02:04. Iš viso redaguota 1 kartą.
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab81838.gif[/img]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

peishinys nemano taciau situacija jis pavaizuojapuikiai.
toliau tavo pateiktas pavyzdys netinkamas. pamastyk kodel ;)
"Eine Legende Lebt Immer..."
adeunreal
Entuziastas
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 17 Sau 2009, 15:19
Vietovė: Alytus

Standartinė adeunreal »

gal tiesiog pasakyk kodel, bus paprasciau :)
ir kodel kai kalbam apie kompresija tu prikisi visa degimo procesa su visais ismetimais ir taip toliau? juk kompresija matuojama tam kad suzinot ant kiek sandarus cilindras ir cia svarbu tik pats suspaudimas (aisku ir ypurskimas daro siokia tokia ytaka na bet tarkim ypurskimas siuo atveju puikus ir nereikia cia jo kabint)
o degimas ismetimas cia jau neturi jokios ytakos kompresijos matavimui

beje ten dar bisky auksciau papildziau

beje 2 del piesinio kibirksties velavimo cia tik joke :)
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab81838.gif[/img]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

tornadai, manau, kad ne visai esi teisus. Pamegink pamatuoti kompresija kompresometru pvz susukes zvakes kituose cilindruose (variklis leciau sukasi nuo starterio) ir issukes zvakes is visu cilindru (varikli starteris greiciau suka lyginant su isuktom zvakem) ir pamatysi, kad matuojamo cilindro kompresija skirsis. Negana to, sedant akumui / leciau sukant varikli ir matuojant kompresija, tas dar labiau matosi.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

nu pasiulymas tavo tai irgi toks... tai koki velnia tada matuosi, jei susuktos zvakes? savaime aisku, kad tokiu atveju rodys ne tai ka norima pamatuot, kadangi viskas sukabinta ant veleno, o kituose cilindruose vyksta degimo procesas, automatishkai tas matuojamas cilindas bus veikiamas kita jega ir parodymai bus kreivi... kam ishradinet dvirati? jei yra instrukcija/rekomendacijos kaip matuot kompresija.
"Eine Legende Lebt Immer..."
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

degimo procesas nevyks, kazka painioji. Jis nevyks vien jau delto, kad bus atjungtas centrinis laidas nuo paskirstytojo/babinos.

Toks matavimo budas yra normalus - issuki zvake, pamatuoji, isuki atgal. Tada issuki sekancia, pamatuoji, issuki.

Realiai kompresijos matavimas is esmes yra tam, kad palyginti skirtumus tarp cilindru, nes priklausomai nuo variklio temperaturos kompresijos parodymai gali skirtis, todel absoliucia reiksme aklai vadovautis nederetu.

Kas liecia matavima issuktom zvakem vs. isuktom zvakem, tai cia tiesiog kaip kam labiau patinka. Man patinka visas issukus matuoti, bet nera nieko blogo matuoti ir su susuktom.

Ir siaip, ne esme. Kalba buvo apie tai, kad kompresijos parodymas skiriasi nuo variklio sukiu. Taip, jis skiriasi, that's the truth. (taciau, tai nereiskia, kad starteris gali pasukti toki rpm diapazona, kaip uzvestas variklis! :) )
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

kol kas pateikti pavyzdziai neitika...
"Eine Legende Lebt Immer..."
CTAPblK
Entuziastas
Pranešimai: 801
Užsiregistravo: 14 Geg 2007, 07:23
Vietovė: Vilnius

Standartinė CTAPblK »

is savo patirties kompresija gali ziaurei skirtis isvis ne del zedu, o del stringancio konpensatorio.
pres du metus panasi tema kuriau pats. viewtopic.php?p=89026#89026
3 cilindre labai maza kompresija buvo, viskas prasidejo po dragavimo ir vetoi trecios saibos ikisau pirma. galvojau deze paberes, bet matit suplojo kompensatori.
visa sita laika calibra tai vaziavo tai durniavo pravaziota ~10k km.
paskutiniu metu varikliuko garsas labai pasikeite i grubesni ir pradejo geriau vazioti.
C20XE
GOLFIII 1,9tdi
CalibriS
Klubo Narys
Pranešimai: 757
Užsiregistravo: 04 Lap 2004, 16:15
Vietovė: mazeikiai

Standartinė CalibriS »

1-9,3 2-12,6 3-12,8 o 4as 9,6 kodel pirmo ir ketvirto tokios mazos kompresijos? :oops:
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

3 mintys.

1. adeunreal snekejo apie pompa - ten kitaip. kuo didesnis slegis toje pompoje, tuo labiau sanadrinamas 'madzetas'.

del VDV sukiu skaiciaus ir slegio. iki kazkurios ribos, t.y. sukiu skaiciaus bus taip kad kuo leciau suksi tu maziau rodys, nes:

2. temperatura - dujas spaudziant jos syla, vadinasi pleciasi. spausi greiciau, maziau atiduos aplinkai, daugiau i manometra.
3. iseinanciu duju per nesandarumus debitas yra daugiau maziau pastovus dalykas. jei suspaudimo taktas trunka trumpiau (didesni sukiai) - iseina maziau = daugiau i manometra :)
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
CalibriS
Klubo Narys
Pranešimai: 757
Užsiregistravo: 04 Lap 2004, 16:15
Vietovė: mazeikiai

Standartinė CalibriS »

o lietuviskai gaili paiskinti
nes kai motoruj prie 3metus dariau kapitalini kompresijos vienodos buvo
o daba vejiai
Justas
Veteranas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 15 Bir 2008, 01:37
Vietovė: Kaunas

Standartinė Justas »

kas yra kapitalinis?
slifavai bloka,dejai remontinius stumuoklius?
dejai naujas gilzes ir slifavai pagal senus stumuoklius,ar tiesiog pakeitei ziedus,indeklus,riebokslius,voztuvu gumeles ir tarpines?
siaip,kai matuoji ir rodo mazai,ipilk tepalo i cilindra,prasuk biski,ir tada matuok
jei sukils reiksia kritimas del ziedu,jei nesikeicia reiskia voztuvuose beda
Omega B 2.0(XEV+NE)
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
CalibriS
Klubo Narys
Pranešimai: 757
Užsiregistravo: 04 Lap 2004, 16:15
Vietovė: mazeikiai

Standartinė CalibriS »

cia puse skaityti nemoka ?????
as klausias kodel kompresijos skirias o ne kaip matuotu
kodel ne 2-3 cilindre mazos kompresijos ir tt?
Justas
Veteranas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 15 Bir 2008, 01:37
Vietovė: Kaunas

Standartinė Justas »

tu pasakykl ka darei per ta "kapitalini" bus aiskiau
nes jei blokui nieko nedarei,tai gilzes jugi skirtingai dyla,voztuvai gal nesandarus
Omega B 2.0(XEV+NE)
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

calibris, tona i vieta nuleisk ir paskaityk dar karta ka justas raso!
panasu, kad ne puse forumo skaityt nemoka, o tik vienas... :(
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
wytuxSKY
Klubo Narys
Pranešimai: 550
Užsiregistravo: 04 Geg 2007, 19:26
Vietovė: marijampole

Standartinė wytuxSKY »

tai matai kad zmogus nemoka isiskaityt, o bilia tik balsa kelt
CalibriS
Klubo Narys
Pranešimai: 757
Užsiregistravo: 04 Lap 2004, 16:15
Vietovė: mazeikiai

Standartinė CalibriS »

wytuxSKY rašė:tai matai kad zmogus nemoka isiskaityt, o bilia tik balsa kelt
oooooo
seip gilziu nekeiciau nes nebuvo tam rekalo --- nebuvo cilindrai kausio formos beto dar nezinojau kad benzuj galima gilzes keisti:(
o keiciau viskas ka galejau vostuvus,ziedus,visus indeklusindeklus galva nuleidau 7mm
waidas
Veteranas
Pranešimai: 2637
Užsiregistravo: 21 Gru 2007, 13:08
Vietovė: kapsukas-IRL

Standartinė waidas »

gal 0,7mm :roll:
[url=http://s757.photobucket.com/albums/xx212/waidasb/?action=view&current=DSCF1089.jpg][img]http://i757.photobucket.com/albums/xx212/waidasb/th_DSCF1089.jpg[/img][/url]
KW>
Klubo Narys
Pranešimai: 2969
Užsiregistravo: 07 Sau 2007, 15:27
Vietovė: kns

Standartinė KW> »

CalibriS rašė: galva nuleidau 7mm
ooooo ir voztuvu neliecia :D kaip degima regulevai po tokio modo?
OCA fE> diesel power

my toys :D
OCA c20ne
OCA 20ne
MK2 20net
E36 174t1
OAF 25xe
OCA 22leh
RL1 f3r+duja
Justas
Veteranas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 15 Bir 2008, 01:37
Vietovė: Kaunas

Standartinė Justas »

o iskur zinojai kad ne kiausis ten?nebuvo kanto ar matavai su vidmaciu?
plius ziedai neaiskus,o lietuviai keicia viska,bnw 525tds ir nesigilziuoja,bet...lietuviai sugilziuoja :lol:
ir paskutinis dalykas,darbu kokybe
Omega B 2.0(XEV+NE)
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
Nave
Veteranas
Pranešimai: 2068
Užsiregistravo: 17 Rgp 2007, 00:31
Vietovė: Sostine

Standartinė Nave »

waidas rašė:gal 0,7mm :roll:
Nea, 7mm :lol: :lol:
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
CalibriS
Klubo Narys
Pranešimai: 757
Užsiregistravo: 04 Lap 2004, 16:15
Vietovė: mazeikiai

Standartinė CalibriS »

KW> rašė:
CalibriS rašė: galva nuleidau 7mm
ooooo ir voztuvu neliecia :D kaip degima regulevai po tokio modo?
na neliecia 8)
tik kompensatoriai pradejo garsiau kalbeti
taip 7mm ir niekas niekur nelinksta ai dar
dejau didesnius vostuvus tem 2mm didesni sijoneliai
Atsakyti