KOMPRESIJA
na jai variklis kiauras tai kur kiaura ten ir varys, o seip dar per voztuvus gali kazkiek. na bet pagrindas kad su laiku tas visas slegis is ten tikrai dings, nes dingt tikrai pro kur yra. nesupratau koks klausimas?
nieko neprisiskaiciau tiesiog galvoju logiskai, aisku galiu tikrai ir klyst bet kolkas esu isitikines kad zinau ka sakau, nebent gali yrodyt kad apsisukimai neturi ytakos kompresijai
nieko neprisiskaiciau tiesiog galvoju logiskai, aisku galiu tikrai ir klyst bet kolkas esu isitikines kad zinau ka sakau, nebent gali yrodyt kad apsisukimai neturi ytakos kompresijai
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab81838.gif[/img]
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
nu vat,kad kazkaip neatrodo, kad galvoji

nu kaip tau itakoja sukiu skaicius ta kompresija... pasiziurek dar karteli... suspaude iki max,uzdege, nusileido ir atsidare voztuvai... ir kompresija tam momentui padare dingau. tai tu suk kokiu nori greiciu,ciklas kartosis taippat greitai ...
gal sita pakomentuosi?
2. suspaudimo laipsnio
taip pat
4. kuro (nors ir maza ytaka bet ne visas kuras vienodai reaguoja y suspaudima)

nu kaip tau itakoja sukiu skaicius ta kompresija... pasiziurek dar karteli... suspaude iki max,uzdege, nusileido ir atsidare voztuvai... ir kompresija tam momentui padare dingau. tai tu suk kokiu nori greiciu,ciklas kartosis taippat greitai ...
gal sita pakomentuosi?
2. suspaudimo laipsnio
taip pat
4. kuro (nors ir maza ytaka bet ne visas kuras vienodai reaguoja y suspaudima)
"Eine Legende Lebt Immer..."
na nezinau kaip paaiskint nes man rodos nesupranti ka noriu pasakyt pvz paimkim toki pavyzdi paprasciausia pompa! iseinantis oras per zarnele tarkim bus tas nesandarumas, nezinau kaip dar pavadint. ir kuomet dedisni slegi pacioje pompoje eis suspaust spaudimo momentu, ar kai letai spausim ar kai stagiai?
beje tavo brezinuke kibirkstis veluoja
del suspaudimo laipsnio tai kas cia neaisku? kuo didesnis suspaudimo laipsnis tuo daugiau bar kompresijos bus.
del kuro tai ne visas kuras patekes y silta cilindra islieka tokio paties paties turio, na bent jau pakistu tas turis jai niekas jo nelaikytu, o kadangi laiko tai padideja slegis
beje tavo brezinuke kibirkstis veluoja
del suspaudimo laipsnio tai kas cia neaisku? kuo didesnis suspaudimo laipsnis tuo daugiau bar kompresijos bus.
del kuro tai ne visas kuras patekes y silta cilindra islieka tokio paties paties turio, na bent jau pakistu tas turis jai niekas jo nelaikytu, o kadangi laiko tai padideja slegis
Paskutinį kartą redagavo adeunreal 13 Lap 2009, 02:04. Iš viso redaguota 1 kartą.
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab81838.gif[/img]
gal tiesiog pasakyk kodel, bus paprasciau
ir kodel kai kalbam apie kompresija tu prikisi visa degimo procesa su visais ismetimais ir taip toliau? juk kompresija matuojama tam kad suzinot ant kiek sandarus cilindras ir cia svarbu tik pats suspaudimas (aisku ir ypurskimas daro siokia tokia ytaka na bet tarkim ypurskimas siuo atveju puikus ir nereikia cia jo kabint)
o degimas ismetimas cia jau neturi jokios ytakos kompresijos matavimui
beje ten dar bisky auksciau papildziau
beje 2 del piesinio kibirksties velavimo cia tik joke
ir kodel kai kalbam apie kompresija tu prikisi visa degimo procesa su visais ismetimais ir taip toliau? juk kompresija matuojama tam kad suzinot ant kiek sandarus cilindras ir cia svarbu tik pats suspaudimas (aisku ir ypurskimas daro siokia tokia ytaka na bet tarkim ypurskimas siuo atveju puikus ir nereikia cia jo kabint)
o degimas ismetimas cia jau neturi jokios ytakos kompresijos matavimui
beje ten dar bisky auksciau papildziau
beje 2 del piesinio kibirksties velavimo cia tik joke
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab81838.gif[/img]
tornadai, manau, kad ne visai esi teisus. Pamegink pamatuoti kompresija kompresometru pvz susukes zvakes kituose cilindruose (variklis leciau sukasi nuo starterio) ir issukes zvakes is visu cilindru (varikli starteris greiciau suka lyginant su isuktom zvakem) ir pamatysi, kad matuojamo cilindro kompresija skirsis. Negana to, sedant akumui / leciau sukant varikli ir matuojant kompresija, tas dar labiau matosi.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
nu pasiulymas tavo tai irgi toks... tai koki velnia tada matuosi, jei susuktos zvakes? savaime aisku, kad tokiu atveju rodys ne tai ka norima pamatuot, kadangi viskas sukabinta ant veleno, o kituose cilindruose vyksta degimo procesas, automatishkai tas matuojamas cilindas bus veikiamas kita jega ir parodymai bus kreivi... kam ishradinet dvirati? jei yra instrukcija/rekomendacijos kaip matuot kompresija.
"Eine Legende Lebt Immer..."
degimo procesas nevyks, kazka painioji. Jis nevyks vien jau delto, kad bus atjungtas centrinis laidas nuo paskirstytojo/babinos.
Toks matavimo budas yra normalus - issuki zvake, pamatuoji, isuki atgal. Tada issuki sekancia, pamatuoji, issuki.
Realiai kompresijos matavimas is esmes yra tam, kad palyginti skirtumus tarp cilindru, nes priklausomai nuo variklio temperaturos kompresijos parodymai gali skirtis, todel absoliucia reiksme aklai vadovautis nederetu.
Kas liecia matavima issuktom zvakem vs. isuktom zvakem, tai cia tiesiog kaip kam labiau patinka. Man patinka visas issukus matuoti, bet nera nieko blogo matuoti ir su susuktom.
Ir siaip, ne esme. Kalba buvo apie tai, kad kompresijos parodymas skiriasi nuo variklio sukiu. Taip, jis skiriasi, that's the truth. (taciau, tai nereiskia, kad starteris gali pasukti toki rpm diapazona, kaip uzvestas variklis!
)
Toks matavimo budas yra normalus - issuki zvake, pamatuoji, isuki atgal. Tada issuki sekancia, pamatuoji, issuki.
Realiai kompresijos matavimas is esmes yra tam, kad palyginti skirtumus tarp cilindru, nes priklausomai nuo variklio temperaturos kompresijos parodymai gali skirtis, todel absoliucia reiksme aklai vadovautis nederetu.
Kas liecia matavima issuktom zvakem vs. isuktom zvakem, tai cia tiesiog kaip kam labiau patinka. Man patinka visas issukus matuoti, bet nera nieko blogo matuoti ir su susuktom.
Ir siaip, ne esme. Kalba buvo apie tai, kad kompresijos parodymas skiriasi nuo variklio sukiu. Taip, jis skiriasi, that's the truth. (taciau, tai nereiskia, kad starteris gali pasukti toki rpm diapazona, kaip uzvestas variklis!
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
is savo patirties kompresija gali ziaurei skirtis isvis ne del zedu, o del stringancio konpensatorio.
pres du metus panasi tema kuriau pats. viewtopic.php?p=89026#89026
3 cilindre labai maza kompresija buvo, viskas prasidejo po dragavimo ir vetoi trecios saibos ikisau pirma. galvojau deze paberes, bet matit suplojo kompensatori.
visa sita laika calibra tai vaziavo tai durniavo pravaziota ~10k km.
paskutiniu metu varikliuko garsas labai pasikeite i grubesni ir pradejo geriau vazioti.
pres du metus panasi tema kuriau pats. viewtopic.php?p=89026#89026
3 cilindre labai maza kompresija buvo, viskas prasidejo po dragavimo ir vetoi trecios saibos ikisau pirma. galvojau deze paberes, bet matit suplojo kompensatori.
visa sita laika calibra tai vaziavo tai durniavo pravaziota ~10k km.
paskutiniu metu varikliuko garsas labai pasikeite i grubesni ir pradejo geriau vazioti.
C20XE
GOLFIII 1,9tdi
GOLFIII 1,9tdi
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
3 mintys.
1. adeunreal snekejo apie pompa - ten kitaip. kuo didesnis slegis toje pompoje, tuo labiau sanadrinamas 'madzetas'.
del VDV sukiu skaiciaus ir slegio. iki kazkurios ribos, t.y. sukiu skaiciaus bus taip kad kuo leciau suksi tu maziau rodys, nes:
2. temperatura - dujas spaudziant jos syla, vadinasi pleciasi. spausi greiciau, maziau atiduos aplinkai, daugiau i manometra.
3. iseinanciu duju per nesandarumus debitas yra daugiau maziau pastovus dalykas. jei suspaudimo taktas trunka trumpiau (didesni sukiai) - iseina maziau = daugiau i manometra
1. adeunreal snekejo apie pompa - ten kitaip. kuo didesnis slegis toje pompoje, tuo labiau sanadrinamas 'madzetas'.
del VDV sukiu skaiciaus ir slegio. iki kazkurios ribos, t.y. sukiu skaiciaus bus taip kad kuo leciau suksi tu maziau rodys, nes:
2. temperatura - dujas spaudziant jos syla, vadinasi pleciasi. spausi greiciau, maziau atiduos aplinkai, daugiau i manometra.
3. iseinanciu duju per nesandarumus debitas yra daugiau maziau pastovus dalykas. jei suspaudimo taktas trunka trumpiau (didesni sukiai) - iseina maziau = daugiau i manometra
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
kas yra kapitalinis?
slifavai bloka,dejai remontinius stumuoklius?
dejai naujas gilzes ir slifavai pagal senus stumuoklius,ar tiesiog pakeitei ziedus,indeklus,riebokslius,voztuvu gumeles ir tarpines?
siaip,kai matuoji ir rodo mazai,ipilk tepalo i cilindra,prasuk biski,ir tada matuok
jei sukils reiksia kritimas del ziedu,jei nesikeicia reiskia voztuvuose beda
slifavai bloka,dejai remontinius stumuoklius?
dejai naujas gilzes ir slifavai pagal senus stumuoklius,ar tiesiog pakeitei ziedus,indeklus,riebokslius,voztuvu gumeles ir tarpines?
siaip,kai matuoji ir rodo mazai,ipilk tepalo i cilindra,prasuk biski,ir tada matuok
jei sukils reiksia kritimas del ziedu,jei nesikeicia reiskia voztuvuose beda
Omega B 2.0(XEV+NE)
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
oooooowytuxSKY rašė:tai matai kad zmogus nemoka isiskaityt, o bilia tik balsa kelt
seip gilziu nekeiciau nes nebuvo tam rekalo --- nebuvo cilindrai kausio formos beto dar nezinojau kad benzuj galima gilzes keisti:(
o keiciau viskas ka galejau vostuvus,ziedus,visus indeklusindeklus galva nuleidau 7mm