16v ir tiesioginio ipurskimo dujos
16v ir tiesioginio ipurskimo dujos
Noriu patarimu, pastebejimu ir pan. isgirsti,nes per menesi nuvaziuoju apie 1000km kaip nieko, jauciasi labai pinigines tustejimas per tai. Sugalvojau isideti dujas su tiesioginiu ipurskimu (BRC gal vadinas), pas mane 93m 16v calyte, ar neprasausiu? Jie kas tai turi kiek valgo duju ir pan., kokie privalumai ir minusai? ar nereik daznai reguliuoti? labai bijau, nes teko susidirti su bmw ir dujom, tai ten kas trys bakai ir reik reguliuot nes vos ne 20ltr valgyt pradedavo 
Tik prisėdi padirbėti, tai būtinai kas nors pažadina!!!
Re: 16v ir tiesioginio ipurskimo dujos
Spurgyte rašė:Noriu patarimu, pastebejimu ir pan. isgirsti,nes per menesi nuvaziuoju apie 1000km kaip nieko, jauciasi labai pinigines tustejimas per tai. Sugalvojau isideti dujas su tiesioginiu ipurskimu (BRC gal vadinas), pas mane 93m 16v calyte, ar neprasausiu? Jie kas tai turi kiek valgo duju ir pan., kokie privalumai ir minusai? ar nereik daznai reguliuoti? labai bijau, nes teko susidirti su bmw ir dujom, tai ten kas trys bakai ir reik reguliuot nes vos ne 20ltr valgyt pradedavo
Turiu tokia iranga sumontuota i 2.0 16v omega, tai jei ekotec'as pas tave, tai vadinasi i toki pati motora ideta. Galeciau parduoti, butu ir kas sumontuotu.
Jei domina parasyk i PM.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
-
sestokas
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2005, 21:39
- Vietovė: vilnius
- Kontaktinė informacija:
dujos atsipirks po metu, jei tiek vaziuoja. pas mane tokiam paciam variklis buvo tiesioginio ipurskimo dujos. tikrai veike labai gerai ir vaziavo labai gerai. jei zadi bent keleta metu vazinet tai dek ir nesuk sau galvos. kuo greiciau isidesi tuo greiciau ji atsipirks
problemu gali klt tik del netvarkingo variklio ir aukstos itampos.
kiekviena pipete svajoja tapti klizma
o kokios mazdaug sanaudos duju?sestokas rašė:dujos atsipirks po metu, jei tiek vaziuoja. pas mane tokiam paciam variklis buvo tiesioginio ipurskimo dujos. tikrai veike labai gerai ir vaziavo labai gerai. jei zadi bent keleta metu vazinet tai dek ir nesuk sau galvos. kuo greiciau isidesi tuo greiciau ji atsipirksproblemu gali klt tik del netvarkingo variklio ir aukstos itampos.
Tik prisėdi padirbėti, tai būtinai kas nors pažadina!!!
jep, pas mane panasiai omega b imdavo, priklausomai nuo vaziavimo mazdaug iki 12ltr/100km. dazniausiai.
Trasoje imdavo irgi panasiai, bet ir vaziuojama <150km/h retai budavo, tai kiek imtu ant 90km/h negaliu pasakyti
Trasoje imdavo irgi panasiai, bet ir vaziuojama <150km/h retai budavo, tai kiek imtu ant 90km/h negaliu pasakyti
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Aieris
- Entuziastas
- Pranešimai: 423
- Užsiregistravo: 29 Gru 2008, 13:25
- Vietovė: LTU - IRL
- Kontaktinė informacija:
Mano nuomone optimaliausias ketvirtos kartos įrangos variantas, ko gero, itališka įranga su lenkišku balionu.
Olandiška įranga bus brangesnė. Lenkiška- kas gali žinot, ar elektronika veiks patikimai. As dėjau Tartarini, itališka. Dirba nepriekaištingai, nėra būvę nei vieno šūvio.
Aptarnavimas tikrai minimalus, reguliavimas-programiškai. Jei meistras kruopštus - sureguliuos preciziskai.Tikslaus reguliavimo esmė tame, kad meistras prisijungia prie tavo auto įrangos interfeiso, ir važiuoja kartu su tavim, stebi kaip elgiasi masina, reguliuoja programiškai...
Olandai siūlo tikrai platų asortimentą balionų, bet taupant pinigėlį geriau dėt lenlišką, perpus pigesnį.
Galiu įmesti l.teigiamo meistro tel.nr. , jis dirba Utenoje bei Visagine.
Apskritai, pirmiau reiktu surinkt info apie meistrus, ju pasiūlą, kainas, na o po to
sprest.
Olandiška įranga bus brangesnė. Lenkiška- kas gali žinot, ar elektronika veiks patikimai. As dėjau Tartarini, itališka. Dirba nepriekaištingai, nėra būvę nei vieno šūvio.
Aptarnavimas tikrai minimalus, reguliavimas-programiškai. Jei meistras kruopštus - sureguliuos preciziskai.Tikslaus reguliavimo esmė tame, kad meistras prisijungia prie tavo auto įrangos interfeiso, ir važiuoja kartu su tavim, stebi kaip elgiasi masina, reguliuoja programiškai...
Olandai siūlo tikrai platų asortimentą balionų, bet taupant pinigėlį geriau dėt lenlišką, perpus pigesnį.
Galiu įmesti l.teigiamo meistro tel.nr. , jis dirba Utenoje bei Visagine.
Apskritai, pirmiau reiktu surinkt info apie meistrus, ju pasiūlą, kainas, na o po to
Vectra 2.0 auto, 91, Bordeaux Mica
Calibra V6 auto, 96, North Cape Mica, Diamond Edition.
That's EGO.
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/V001.jpg
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/Cali_0641-1-1.jpg
Calibra V6 auto, 96, North Cape Mica, Diamond Edition.
That's EGO.
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/V001.jpg
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/Cali_0641-1-1.jpg
butu labai gerai jei duotum kontaktus, nes gyvenu Rokiskyje, tai man Utena butu labai geras variantas, ieskau patikimaus, ismanancio savo darba zmogaus, nes jau anksciau minejau, kad buvo problemu su dujom, turejom "huliganke" tai kai sureguliuodavo buvo viskas tikrai čiki, bet nuvaziuoji trys balionus ir vel sunaudoja kosmines sanaudasAieris rašė:Mano nuomone optimaliausias ketvirtos kartos įrangos variantas, ko gero, itališka įranga su lenkišku balionu.
Olandiška įranga bus brangesnė. Lenkiška- kas gali žinot, ar elektronika veiks patikimai. As dėjau Tartarini, itališka. Dirba nepriekaištingai, nėra būvę nei vieno šūvio.
Aptarnavimas tikrai minimalus, reguliavimas-programiškai. Jei meistras kruopštus - sureguliuos preciziskai.Tikslaus reguliavimo esmė tame, kad meistras prisijungia prie tavo auto įrangos interfeiso, ir važiuoja kartu su tavim, stebi kaip elgiasi masina, reguliuoja programiškai...
Olandai siūlo tikrai platų asortimentą balionų, bet taupant pinigėlį geriau dėt lenlišką, perpus pigesnį.
Galiu įmesti l.teigiamo meistro tel.nr. , jis dirba Utenoje bei Visagine.
Apskritai, pirmiau reiktu surinkt info apie meistrus, ju pasiūlą, kainas, na o po tosprest.
Tik prisėdi padirbėti, tai būtinai kas nors pažadina!!!
-
sestokas
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2005, 21:39
- Vietovė: vilnius
- Kontaktinė informacija:
1 jei ka tai 4 kartos iranga negali saudyt
2 pigus ne tik lenkiski bet ir lietuviski balionai. ir nelabai kur nauja olandiska baliona gausi. naudotu beveik visu pasibaiges galiojimo terminas
3 lenkiska iranga dirba irgi neblogai. pats dabar esu tokia isidejes
4 o apie tuos rajonu meistru darbus esu susidares ne kokia nuomone. kiek maciau ju sumontuota iranga tai rankas nukapociau uz tai
2 pigus ne tik lenkiski bet ir lietuviski balionai. ir nelabai kur nauja olandiska baliona gausi. naudotu beveik visu pasibaiges galiojimo terminas
3 lenkiska iranga dirba irgi neblogai. pats dabar esu tokia isidejes
4 o apie tuos rajonu meistru darbus esu susidares ne kokia nuomone. kiek maciau ju sumontuota iranga tai rankas nukapociau uz tai
kiekviena pipete svajoja tapti klizma
-
Aieris
- Entuziastas
- Pranešimai: 423
- Užsiregistravo: 29 Gru 2008, 13:25
- Vietovė: LTU - IRL
- Kontaktinė informacija:
+1sestokas rašė:tada ir benzinas saudo
To Spurgyte:
Valdas Taraškevičius, Utena, +37069978880 - mob.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ +37038953521 -ofisas
Vectra 2.0 auto, 91, Bordeaux Mica
Calibra V6 auto, 96, North Cape Mica, Diamond Edition.
That's EGO.
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/V001.jpg
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/Cali_0641-1-1.jpg
Calibra V6 auto, 96, North Cape Mica, Diamond Edition.
That's EGO.
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/V001.jpg
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/Cali_0641-1-1.jpg
iskilo prie to paties dar toks klausimas, ar daro kokia nors rimta diagnostika kai kas kai kur, kad patikrintu ir parodytu pvz zvaiklaidziu, paciu zvakiu bukle ir pan., ar cia jau sprendziama apie siuos dalykus is akies, t.y is variklio darbo
Ir teko vienam tokiam meistrui skambtelti, turiu keleta neblogu apie ji atsiliepimu, tai jis man pasiule misini toki isidet: reduktorius ir pan bus italiskas, purkstukai lenkiski, o elektra lietuviska
cia kaip?
kazkaip man idomiai su ta lietuviska elektra
kaip suprantu tai cia kompas detusi? ir ar est apie tai girdeje? Paminejau apie Tartarini iranga, tai sako tas misinys irangos ne ka prastesnis ir pigesnis, o cia sumokesiu uz varda, jei desiu visa ta komplekta ir tai negarantuoja man geresnes kokybes
tartarini sake kaina butu apie 2500, o tas misinys irangu apie 1800, ir viskas butu cia tiesioginio ipurskimo 
Ir teko vienam tokiam meistrui skambtelti, turiu keleta neblogu apie ji atsiliepimu, tai jis man pasiule misini toki isidet: reduktorius ir pan bus italiskas, purkstukai lenkiski, o elektra lietuviska
Tik prisėdi padirbėti, tai būtinai kas nors pažadina!!!
-
Aieris
- Entuziastas
- Pranešimai: 423
- Užsiregistravo: 29 Gru 2008, 13:25
- Vietovė: LTU - IRL
- Kontaktinė informacija:
Taip, "miksą" daro tam, kad sumažinti bendrą kainą. Bet jau nelygu ką miksuosi. Šiuo atveju dėkis lietuvišką arba lenkišką balioną ir valio, o kitus, sudėtingus elementus dėkis tik rimtų gamintojų.Mokėsi ne vien už vardą, bet už relia kokybę. "Tartarini" rimta firma, BRC irgi rimta, bet pastarosios kaina gerokai aukštesnė.
Tau gali pasiulyti kas nors ir kokią "Nidą", berods lenkiška, bet ji skirsis nuo BRC ar Tartarinio kaip Estija nuo Suomijos
...
Šiaip paskambink tam Valdui, jis tau maloniai viską paaiškins.
Kas dėl diagnostinės įrangos, tai jis turi visko net daugiau nei reikia
Žvakes turėsi iškart keist į naujas, žvaklaidžius patikrins. Gali pati nusipirkti žvakes, pvz. ''Denso'', jos nėra stebuklingai brangios.
Jeigu neklystu, "Tartarini" tenai kainuotu gal pora tūkstančių su trupuciu...
Tau gali pasiulyti kas nors ir kokią "Nidą", berods lenkiška, bet ji skirsis nuo BRC ar Tartarinio kaip Estija nuo Suomijos
Šiaip paskambink tam Valdui, jis tau maloniai viską paaiškins.
Kas dėl diagnostinės įrangos, tai jis turi visko net daugiau nei reikia
Žvakes turėsi iškart keist į naujas, žvaklaidžius patikrins. Gali pati nusipirkti žvakes, pvz. ''Denso'', jos nėra stebuklingai brangios.
Jeigu neklystu, "Tartarini" tenai kainuotu gal pora tūkstančių su trupuciu...
Vectra 2.0 auto, 91, Bordeaux Mica
Calibra V6 auto, 96, North Cape Mica, Diamond Edition.
That's EGO.
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/V001.jpg
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/Cali_0641-1-1.jpg
Calibra V6 auto, 96, North Cape Mica, Diamond Edition.
That's EGO.
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/V001.jpg
http://i607.photobucket.com/albums/tt153/Aieris3/Cali_0641-1-1.jpg
taigi nuo saudymo pereinam prie pacios irangos gal daugiau, taigi laukiu nuomoniu ir patarimu daugiau 
To Aieriui: skambinau i utena, pabendravom, siule lenkiska iranga uz 2200, italiska 2400 ir aukstyna kila, o tartarini 2700
net nezinau ar pastaraja apsimoka detis, visa caly kaina
galva baigia apsisukti, jau gal koki dyzeliuka tada reik pirkt i darba nuvaziuot ir parvaziuot su zaliu kokiu dyzeliu
nes dabar vaziuoju i darba 18km, tiek pat grizt kasdien, i tolesnias keliones vaziuojam su draugo bmw, bet jau golfo nenoriu, geriau su caly, bet baisiai brangu...
To Aieriui: skambinau i utena, pabendravom, siule lenkiska iranga uz 2200, italiska 2400 ir aukstyna kila, o tartarini 2700
galva baigia apsisukti, jau gal koki dyzeliuka tada reik pirkt i darba nuvaziuot ir parvaziuot su zaliu kokiu dyzeliu
Tik prisėdi padirbėti, tai būtinai kas nors pažadina!!!