Turbo kitaip

Variklis, važiuoklė ir t.t.
widazas
Entuziastas
Pranešimai: 390
Užsiregistravo: 13 Vas 2007, 00:10
Vietovė: Vilnius

Turbo kitaip

Standartinė widazas »

[img]http://i151.photobucket.com/albums/s131/widazas/v02xvshrociouzwdm41nh8twniti0s.jpg[/img]
WiliusG
Veteranas
Pranešimai: 3494
Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
Vietovė: Plungė
Kontaktinė informacija:

Standartinė WiliusG »

Ce kompresorius ;) geras daigtas, ner turbo lago :) Paskaityk cleanperformance forume ten i Corrado state G62 lygtais, gal bus parasyta smulkiau kaip kas ;)
[WhItE bItCh EdItIoN]
Arturas18
Klubo Narys
Pranešimai: 2502
Užsiregistravo: 24 Sau 2009, 15:27
Vietovė: Klaipėda-Panevėžys

Standartinė Arturas18 »

idomus variantas :roll:
CALIBRA 2.0 16v RIEGER STYLE :P
[url=http://www.part.lt/perziura/dba86b5d10e3a425b45c25d6941c6203103.jpg][img]http://www.part.lt/img/thumb/dba86b5d10e3a425b45c25d6941c6203103.jpg[/img][/url]
WiliusG
Veteranas
Pranešimai: 3494
Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
Vietovė: Plungė
Kontaktinė informacija:

Standartinė WiliusG »

bet patikek atitinkamai kainuojantis :D
[WhItE bItCh EdItIoN]
Python
Klubo Narys
Pranešimai: 1226
Užsiregistravo: 30 Sau 2008, 04:12
Vietovė: Prienai

Standartinė Python »

bet patikek, tokie kurie jau antram poste raso apie kaina, tikrai nedes i savo masina.... tie kurie des, tai tikrai negais laiko suda maldami :)
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/python.gif[/img]
Dochturbo
Klubo Narys
Pranešimai: 1174
Užsiregistravo: 14 Bir 2008, 23:56
Vietovė: Telšiai

Standartinė Dochturbo »

turbo lago gal ir nėra bet prie aukštų sūkių nepumpuoja kiek reikia
c20let
widazas
Entuziastas
Pranešimai: 390
Užsiregistravo: 13 Vas 2007, 00:10
Vietovė: Vilnius

Standartinė widazas »

bet manau pigesnis variantas nei statyti turba. o kompresoriu yra visai nauju. o jei dar man i v6 ikisus o..... daigtas butu.
[img]http://i151.photobucket.com/albums/s131/widazas/v02xvshrociouzwdm41nh8twniti0s.jpg[/img]
WiliusG
Veteranas
Pranešimai: 3494
Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
Vietovė: Plungė
Kontaktinė informacija:

Standartinė WiliusG »

del pigumo tai manau klysti ;)
[WhItE bItCh EdItIoN]
widazas
Entuziastas
Pranešimai: 390
Užsiregistravo: 13 Vas 2007, 00:10
Vietovė: Vilnius

Standartinė widazas »

na, gal ir klystu.
[img]http://i151.photobucket.com/albums/s131/widazas/v02xvshrociouzwdm41nh8twniti0s.jpg[/img]
Dochturbo
Klubo Narys
Pranešimai: 1174
Užsiregistravo: 14 Bir 2008, 23:56
Vietovė: Telšiai

Standartinė Dochturbo »

widazas rašė:bet manau pigesnis variantas nei statyti turba. o kompresoriu yra visai nauju. o jei dar man i v6 ikisus o..... daigtas butu.
tai kad tas pats variantas gaunasi tik kad kompresorių suka dirželis
c20let
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

Dochturbo rašė:turbo lago gal ir nėra bet prie aukštų sūkių nepumpuoja kiek reikia
tai nuo kada skaitosi auksti sukiai?
"Eine Legende Lebt Immer..."
Justas
Veteranas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 15 Bir 2008, 01:37
Vietovė: Kaunas

Standartinė Justas »

bet kompresoriu pats ryja ag,reiktu gerai paskaiciuot
Omega B 2.0(XEV+NE)
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
Dochturbo
Klubo Narys
Pranešimai: 1174
Užsiregistravo: 14 Bir 2008, 23:56
Vietovė: Telšiai

Standartinė Dochturbo »

Tornado rašė:tai nuo kada skaitosi auksti sukiai?
nu aš kaip suprantu tarp vidutinių apsukų ir maksimalių. Ne iš savo galvos traukiu tuos dalykus esu skaitęs apie tokių kompresorių trūkumus
c20let
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

keistas reikalas tas tavo pasakymas, nes kompresoriai kaip buvo naudojami taip ir naudojami iki siol, netgi audi pradejo montuot, taigi nera taip prastai kaip tu nupasakojai.

o kad viska reikai ivertint priesh pradedant tokius projektus tai nera ne kalbos (aisku visu niuansu nenumatysi...) ta spats ir su turbo projektais
"Eine Legende Lebt Immer..."
Dochturbo
Klubo Narys
Pranešimai: 1174
Užsiregistravo: 14 Bir 2008, 23:56
Vietovė: Telšiai

Standartinė Dochturbo »

tai aš žinau kad jie naudojami mersuose ypač kiek esu pastebėjęs tik sakau kad jų minusas toks kad esant aukštoms apsukoms nepripučia tiek kiek sugeba pripūsti normali turbina :)
c20let
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

siaip dochturbo kaip ir teisus (isskyrus tai, kad savo nicka galetu uzsirasyti normaliai :)
Kompresoriai del savo savybiu dazniausiai tinkami boostinti prie zemu ir vidutiniu sukiu, tuo tarpu turbavykai geriau dirba prie vidutiniu ir siek tiek aukstesniu nei vidutiniai sukiai, priklausomai nuo turbos - galimai ir prie aukstu sukiu.

Aukstasukiu kompresoriu praktiskai nelabai yra tarp serijiniu auto.

Pats kompresorius nera blogai, jo didelis pliusas yra tas, kad kabina nuo apacios ir be jokio lag'o, t.y. vaziuoji praktiskai kaip su n/a, nors is tikro su f/i.

Minusas tas, kad prie aukstu jis nesugeba duoti tinkamo slegio/debito bei sugrauzia ~15% motoro galios. Tuo tarpu turbo kaip daiktas efektyvesnis, nes isnaudojama siluma, kuri yra neefektyviai paleidziama i ora n/a tipo varikliuose.

Kompresoriaus dar pliusas tas, kad maziau pisliavos su visokiom kriauklem ir ismetimu. Sumontavimui reikia padaryti kronsteina, perdaryti paemima ir padaryti remap. Nors, darant NORMALIAI, gaunasi menkas kainos skirtumas tarp turbo dejimo ir kompresoriaus dejimo.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

nu jei but tiksliu tai siluma tikrai nepanaudojama...
"Eine Legende Lebt Immer..."
Dochturbo
Klubo Narys
Pranešimai: 1174
Užsiregistravo: 14 Bir 2008, 23:56
Vietovė: Telšiai

Standartinė Dochturbo »

kuo tas mano nikas vis kliūva? Rašiau kad būtų įmanoma ištarti ir tiek vistiek visi supranta ką turėjau galvoj :D Calibra va aiškiau paaiškino kompresoriaus privalumus ir trūkumus aš jau tiek nesigilinau juk yra ir geriau išmanančių už mane :)
c20let
ramus
Veteranas
Pranešimai: 1226
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 16:08
Vietovė: rajonas

Standartinė ramus »

Kiek esu girdejes tai subirus korado kompresoriui dalis savininku deda turbinas ir vaziuoja toliau, nes kaip supratau jie nelabai remontuojami. Dar kas butu idomu tai kompresoriaus resursas, nes koradu laikais turbinos resursas budavo ilgesnis + galimybe restauruoti.
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Dochturbo rašė:turbo lago gal ir nėra bet prie aukštų sūkių nepumpuoja kiek reikia
Neteisinga nuomone, cia nuo kompresoriaus tipo priklauso, kaip ir maza turbo turi limita iki kiek HP pucia taip ir kompresorius ;)
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

G-ske yra geras kompresoras. Skirtingai nei roots tipo (eaton kur pas mersus stovi), jis yra daug efektyvesnis (daugiau "pucia"). Bet del savo efektyvumo jy reikia kas 20k km perrinkti su remkomplektu. Kiek corrado savininku tai daro? Atsakymo manau ieskoti nereikia. todel ir kabina turbas, ne del to kad geriau, o del to kad pigiau. Jami T2 nuo 1.6 TD, kabini ant korado ir vaziuoji :D Taigi G-ske remontuojasi, ir netgi paprasciau nei turba, nereikia aukstasukiu balansavimo stakliu ir pan, tereikia rem komplekto uz 1k Lt. O kadangi lietuvoje gali nusipirkti Eatona nuo merso uz truputi daugiau nei 1k lt, tai niekas ir neremontuoja tu G-skiu.
Eatonas yra "bulletproof". Jie yra "sealed"(neaptarnaujami), BET del to pucia maziau, i.e. ju efektyvumas mazesnis. Beto, jei suki nesveikai, net ir jie kaista ir luzta. Dedant eatona skaiciuoja pagal skyveli, kad per daug kompresoriui rpm nesigautu, jei ji suki virs 15k rpm jau rizikuoji jo gyvenimo trukme.

Is praktikos - kai turejau Polo, ant stendo su eatonu parode 15 (max)Nm maziau, nei su turba. Tiek pat Ag. Tik su eatonu per daug torko nuo zemu buvo, nejo startuot normaliai.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

ir siaip, ant stendo dar ne viskas, nes faktiskai ant kelio skirtumas gali buti didesnis - turba realiai dirbs nasiau, jei bus sudeginama daugiau kuro. Kur bus sudeginama daugiau kuro - sukant ratus ant stendo, ar gatveje dar tempiant inertiska mase paskui save + oro pasipriesinimas? Kompresoriui gi dafeni - jis sau nuo alkuninio sukasi ir tam paciam sukiu diapazone visada duos toki pati oro kieki.

Dar vienas dalykas ka tu ir paminejai - kompresoriaus daug nepavaldysi, tuo tarpu turbo kontroliuoti yra daugiau galimybiu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
widazas
Entuziastas
Pranešimai: 390
Užsiregistravo: 13 Vas 2007, 00:10
Vietovė: Vilnius

Standartinė widazas »

bet kokiu atveju tam reikia calibros donoro kad daryt eksperimenta. nes savo pastatyti ilgam nera galimybiu.
[img]http://i151.photobucket.com/albums/s131/widazas/v02xvshrociouzwdm41nh8twniti0s.jpg[/img]
CalibriS
Klubo Narys
Pranešimai: 757
Užsiregistravo: 04 Lap 2004, 16:15
Vietovė: mazeikiai

Standartinė CalibriS »

nesu girdejes kad kas detu kompresoriu ir parasta ar 16v motora
nes tai 2kartus brangiau uz turbinos montavima 8)
Justas
Veteranas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 15 Bir 2008, 01:37
Vietovė: Kaunas

Standartinė Justas »

gsi forume nesenai imete foto kur ant 16v kompresorius stovi
copy paste padarau
http://www.opelsportclub.com/forums/sho ... hp?t=41152
Paveikslėlis
Omega B 2.0(XEV+NE)
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
Atsakyti