Nes jei neklystu, tai jis vienos kameros ir LET'as del jo pradeda dirbt nestabiliai, shiaip buvo shitam forume tema apie bovus ir Slamdog berods buvo argumentuotai parashes kodel tokio i let'a nereik det. Pasiieshkokit jei detaliau dominabad_brains rašė:galit kas argumentuotai paaiskint kodel matoni bovas shudas?
C20NE + Turbo
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
Sita turejai galvoje?
vaziavau biski ir tik su atjungtu vakumu nuo standartinio bovo ir sena turbo, tai va tada kiek pamenu kazkokiu buvo nesklandumu.

Is sitos vectros visa fmic buvusi emiau ir savininkas sake, kad jokiu problemu neturejo del mantonni bovo, tik reikia uzglusint recirkuliacini. O ir slamdog nepamenu, kad butu sakes, kad jis kategoriskai netinka, tik kad uzglusinti standartini bova, kas esamai turbinai pas mane jau padaryta, tai ziuresim kaip cia bus su mantonniSlamdog rašė:Kalbant i tema, pas c20let stovi oro srauto matuokle, todel reikalingas dvieju kameru bov'as, nors is bedos galima pajungti ir sureguliuoti vienos kameros - tik toks atreguliavus su afm'u dirbs labai tyliai arba kitu atveju masina dirbs ziauriai nestabiliai ant laisvu sukiu, daznai ges.
Pajunginejant bova, jis turi buti pajungtas kuo arciau droselines sklendes, o vakumines zarnos - uz droselines sklendes. Be to, kas liecia let'a tai yra problema su jo standartiniu bov'u kuris yra kolike ir kol jis neatjungtas, isorinis bov'as veiks nepilnai ir tyliau. Taip pat standartiniai bov'ai, kaip taisykle, nelaiko didesniu slegiu, tad forsuojant let'a ir dedant aftermarket isorini bov'a, reikia uzglusinti standartini, kuris let'e pasiekiamas ne taip ir lengvai

[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
na, pas Slamdoga calej sardas, kurio replika ir yra mantoni bovas.. o kad jis vienos kameros tai dar nereiskia kas jis yra sudas.
ka rase slamdogas del lasvu sukiu, kad dirbs nestabiliai, tai cia nebutinai
man asmeniskai mantoni bovo garsas labai mielas ausiai.. ssql jau nebegliu girdet - ziauriai jau rice'inis jo garsas
(nothing personal)
ka rase slamdogas del lasvu sukiu, kad dirbs nestabiliai, tai cia nebutinai
man asmeniskai mantoni bovo garsas labai mielas ausiai.. ssql jau nebegliu girdet - ziauriai jau rice'inis jo garsas
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
dvieju kameru bovas pvz. kaip pas mane apexi savo darba kone du kartus atlieka geriau nei mantonni nors ir dirba tyliau. pas jy silpnesne spyruokle laikanti voztuva uzdaryta, kad neatsidarytu jy prilaiko antra kamera slegiu ish turbo sistemos. todel ji tampa jautresne ir ilgiau lieka atsidarius nepamelavus bent jau man taip atrodo kokis 3 kart ilgiau praktishkai negesina turbos. del to ji daug geriau tausoja turba o ir atleidus gaza kat ir ilgesniam laikui ir vel uzmynus tapke turba tuoj pat pradeda pusti. kadangi turejau abu varijantus tai dauzau ranka i krutine ir sakau kad 2 kameru daug geriau.
C20LET phase 1 vimota dyno run 2008.10.13 240hp 330Nm
jeigu apie nuomones pagristuma, tai galiu pasakyti, kad mantoni yra r2d2 kopija (vykusi), taciau, nelabai gerai tinka c20let motorui. Uzsidekite, pavazinekite, ir patys ivertinkit. Pas serik'a irgi buvo, kiek zinau, mete jis lauk ja 
Tai laisva pavara imetus uzgesta, tai ant pradeda leakinti ir t.t. Cia yra beveik visu Push-type bov'u liga. Tuo tarpu, siulau imti PULL type bov'a (atvirkscio veikimo) - jis niekada neleakins ir netures tu ligu, kaip push type bov'ai. Pull type pavyzdys - hks ssqv.
Kas del garso - na jis chaizhus, bet cia jau skonio reikalas. Bad_brains ji pas mane girdejo, kai jis buvo su 1.5bar overboost'u. Pas marka kai buvom ideje (su 0.6bar) jis dirbo gerokai tyliau ir ne toks agresyvus/caizus garsas buvo.
Dar yra fintas, kad garsa galima jam "pareguliuoti", pakeiciant ta detale alia "merso zenklas"
Tai laisva pavara imetus uzgesta, tai ant pradeda leakinti ir t.t. Cia yra beveik visu Push-type bov'u liga. Tuo tarpu, siulau imti PULL type bov'a (atvirkscio veikimo) - jis niekada neleakins ir netures tu ligu, kaip push type bov'ai. Pull type pavyzdys - hks ssqv.
Kas del garso - na jis chaizhus, bet cia jau skonio reikalas. Bad_brains ji pas mane girdejo, kai jis buvo su 1.5bar overboost'u. Pas marka kai buvom ideje (su 0.6bar) jis dirbo gerokai tyliau ir ne toks agresyvus/caizus garsas buvo.
Dar yra fintas, kad garsa galima jam "pareguliuoti", pakeiciant ta detale alia "merso zenklas"
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]