C20NE + Turbo
Kad detonacijos daviklio ner, nereiskia, kad detonacija negali ivykt, jei netokia turbina idesi ar ne taip ja nureguliuosi, pasekmes gali but savaime aisku kokios. Na, o del kainos, galim paskaiciuot (+) (-)
Turbo kompresoriu galima nusipirkt is kitos masinos isimta, deveta uz 50-100lt (+) (-) (uz geresne savaime aisku, kad daugiau moki) - restauracija - 500lt-800lt (+) (-) . Naujas turbo kompresorius (Garrett firmos) nuo 2000lt .
Wastegate'as pas kaikurias turbinas jau imontuotos buna, tikslios kainos neatsimenu.
Ismetimo kolektoriu reik pritaikyt, kad istatyt turbina, sujungt turbinos karstaja puse, pageidautina ir visa ismetimo sistema keist i platesnio vamzdzio. 1000 litu (+) (-).
Intercooleri atausinantis turbinos suspausta ora, kuris veliau patenka i cilindrus, kaina apie 400-600 LT (+) (-).
Sportinio oro filtro, kaip zinome ju buna ivairiausiu rusiu nuo 100-500 litu (+) (-)
Bovas - Perteklinio oro isleidimo voztuvas (blow off valve) , kaina apie 90-300Litu (+) (-)
Slangos, slangutes, silikoniniai sujungimai, sujungimo ziedai - 300-500 Litu (+) (-)
Air/Fuel gauge (matuolis), nustatantis mysinio riebuma - 200 LT (+) (-)
Boost gauge (matuoklis), nustato kiek pucia tavo turbina (Bar) - 100-200 Litu (+) (-)
Turbo timer - saugojantis turbina, kad nereiketu po keliones ausinti turbinos . 200Litu (+) (-)
PATARIMAI ir ISPEJIMAI
Jei ka praleidau pridekit, kainos svyruojancios, priklauso nuo jusu noru ir kokybes atzvligio. Pirkdami devetas detales, niekas jums negales garantuoti stabilaus produkto veikimo.
Parasytos sumos nera tikslios, viska galima susizinot pasidomeje.
Pries pradedant deti turbo sutvarkykit masinos varikli kapitaliskai.
Nezinau koki kruvi c20ne variklis gali atlaikyt, bet pataraciau nekelti daugiau nei 200 AG, nes poto varztai dar neatlaikys ;D .
Linkas Corsa c20ne turbo Video - http://www.youtube.com/watch?v=E41jbECQ_aI
Turbo kompresoriu galima nusipirkt is kitos masinos isimta, deveta uz 50-100lt (+) (-) (uz geresne savaime aisku, kad daugiau moki) - restauracija - 500lt-800lt (+) (-) . Naujas turbo kompresorius (Garrett firmos) nuo 2000lt .
Wastegate'as pas kaikurias turbinas jau imontuotos buna, tikslios kainos neatsimenu.
Ismetimo kolektoriu reik pritaikyt, kad istatyt turbina, sujungt turbinos karstaja puse, pageidautina ir visa ismetimo sistema keist i platesnio vamzdzio. 1000 litu (+) (-).
Intercooleri atausinantis turbinos suspausta ora, kuris veliau patenka i cilindrus, kaina apie 400-600 LT (+) (-).
Sportinio oro filtro, kaip zinome ju buna ivairiausiu rusiu nuo 100-500 litu (+) (-)
Bovas - Perteklinio oro isleidimo voztuvas (blow off valve) , kaina apie 90-300Litu (+) (-)
Slangos, slangutes, silikoniniai sujungimai, sujungimo ziedai - 300-500 Litu (+) (-)
Air/Fuel gauge (matuolis), nustatantis mysinio riebuma - 200 LT (+) (-)
Boost gauge (matuoklis), nustato kiek pucia tavo turbina (Bar) - 100-200 Litu (+) (-)
Turbo timer - saugojantis turbina, kad nereiketu po keliones ausinti turbinos . 200Litu (+) (-)
PATARIMAI ir ISPEJIMAI
Jei ka praleidau pridekit, kainos svyruojancios, priklauso nuo jusu noru ir kokybes atzvligio. Pirkdami devetas detales, niekas jums negales garantuoti stabilaus produkto veikimo.
Parasytos sumos nera tikslios, viska galima susizinot pasidomeje.
Pries pradedant deti turbo sutvarkykit masinos varikli kapitaliskai.
Nezinau koki kruvi c20ne variklis gali atlaikyt, bet pataraciau nekelti daugiau nei 200 AG, nes poto varztai dar neatlaikys ;D .
Linkas Corsa c20ne turbo Video - http://www.youtube.com/watch?v=E41jbECQ_aI
Tikrai taip manai? po atvaziavimo sedesi masinoj ir lauksi kol turbina ataus? jei neatausinsi turbinos po pasivazynejimo tepalai prikeps ir suges tavo super chargeris, turbinos gesta nuo to dazniausiai, nes nezino kaip turbinas priziuret, kad ilgiau tarnautu. O del sportinio oro filtro tai jis 10% daugiau oro praleidzia, o oro reik daugiau, kad i turbina patektu ir sudarytu slegi, kuris veliau patenka i tavo variklio cilindrus.Nave rašė:Turbo timeris visishkai nereikalingas, kaip ir 'sport oro filtras'
Bov'o gali irgi nedet, bet prarasi galios atleidinedamas gazo pedala, ar perjunginedamas begius.
Nave del oro filtro tai nusipezejai. pirma fitras stock pas C20LET didesnis lyg ir kaip pas C25XE. kadangi kalba eina apie apie C20ne tai labai nenustebciau jei ta filta net susiurbtu i turba(aishkus atsizvelgiant i filtro bukle ir boosta)
del turbo taimerio tai galiu pasakyti nera jis jau labai butinas vazinejant po miesta, kai jos ne uzpusti nera salygu-turiu naudoju retai.
Enzo irgi gryba pjauni,bovas yra butinas jei jo nebus ir turbo taimeris nepades! o ir kainos kaikurios uzkliuvo pvz. bovas uz90-300lt nu nzn ka tu ten nupirksi, pvz as mokejau 830lt priesh tai turejau mantoni lyg ir 400lt kashtavo
del turbo taimerio tai galiu pasakyti nera jis jau labai butinas vazinejant po miesta, kai jos ne uzpusti nera salygu-turiu naudoju retai.
Enzo irgi gryba pjauni,bovas yra butinas jei jo nebus ir turbo taimeris nepades! o ir kainos kaikurios uzkliuvo pvz. bovas uz90-300lt nu nzn ka tu ten nupirksi, pvz as mokejau 830lt priesh tai turejau mantoni lyg ir 400lt kashtavo
C20LET phase 1 vimota dyno run 2008.10.13 240hp 330Nm
Siaip as ir rasiau apie c20ne oro filtra, kad ji reiketu keisti. Nes jis turbinai nera pritaikytas as nesneku apie xe ar let. Bov'us gamina ivairus gamintojai, cia galioja kaip ir kitom prekem, jei preke turi zymu varda, tai sumokesi daugiau. Jug sakiau kainos svyruoja nuo to ko jus norite. O del bov'o, vienas zmogus rase, kad nera butinas timeris, jei atsisakai timerio , tai gali atsisakyt ir bovo, jei darai, kad tik turbina svilptu (minimaliom lesom).esherys rašė:Nave del oro filtro tai nusipezejai. pirma fitras stock pas C20LET didesnis lyg ir kaip pas C25XE. kadangi kalba eina apie apie C20ne tai labai nenustebciau jei ta filta net susiurbtu i turba(aishkus atsizvelgiant i filtro bukle ir boosta)
del turbo taimerio tai galiu pasakyti nera jis jau labai butinas vazinejant po miesta, kai jos ne uzpusti nera salygu-turiu naudoju retai.
Enzo irgi gryba pjauni,bovas yra butinas jei jo nebus ir turbo taimeris nepades! o ir kainos kaikurios uzkliuvo pvz. bovas uz90-300lt nu nzn ka tu ten nupirksi, pvz as mokejau 830lt priesh tai turejau mantoni lyg ir 400lt kashtavo
Enzo del firtro as tau nieko nesakiau ten buvo Nave. del to bovo dar karta, tas mantoni uz 400lt gaidys o ka uz 90lt nupirkt galima ash ishvis neisivaizduoju.
o vat del to zmogelio kuris tau kaska sake tai tu jo maziau klausyk. bovas ir taimeris yra neprieko nesurishti (kaip 4 ratai ant ashiu ir zapaske)
bovas stovi visur net ir stock LET paprasciausiai jis yra bypass ar kaip ten, jis yra uzdaras totel ir nera shnipshtimo. jei nebutu ir to, tai atleidus akseleratoriu uzsidarius sklendei turba gauna atbulini smugi, ji staigiai stoja tai turbai kryzius ir tau nei turbo taimeris nei zapaske bagazinej nepades turbai gretu laiku krachen bus 
o vat del to zmogelio kuris tau kaska sake tai tu jo maziau klausyk. bovas ir taimeris yra neprieko nesurishti (kaip 4 ratai ant ashiu ir zapaske)
C20LET phase 1 vimota dyno run 2008.10.13 240hp 330Nm
Po atvazhiavimo sedzhiu mashinoj ir laukiu 1-2min kol ataush (po pasidraskymo ar ilgo vazhiavimo. Po kruizinimo mieste laukt nereik), beto net ir po ilgo pasidraskymo uzhtenka paskui ramiai pravazhiuot atstuma. Kaip turba prizhiuret tik nepradek man aishkint - pakankamai zhinau.Enzo rašė: Tikrai taip manai? po atvaziavimo sedesi masinoj ir lauksi kol turbina ataus? jei neatausinsi turbinos po pasivazynejimo tepalai prikeps ir suges tavo super chargeris, turbinos gesta nuo to dazniausiai, nes nezino kaip turbinas priziuret, kad ilgiau tarnautu. O del sportinio oro filtro tai jis 10% daugiau oro praleidzia, o oro reik daugiau, kad i turbina patektu ir sudarytu slegi, kuris veliau patenka i tavo variklio cilindrus.
Bov'o gali irgi nedet, bet prarasi galios atleidinedamas gazo pedala, ar perjunginedamas begius.
Bov'as yra stockinis pas visas, kuris yra recirkuliacinis (ora meta atgal i sistema), todel ner garso. Kas nori pshhhh pshhh kaip tik galiu parduot savo HKS SSQV
Del oro filtro: pasiskaitykit max-boost. Jau uzhpisa nuolat ta pati rashinet per visus forumus (kalbant apie stokini let'o). Na, c20ne kaip filtras atrodo nezhinau, nes neturejau, tai susilaikysiu nuo komentaru
B*b* i kaire aki uzh 90lt nuspirksiesherys rašė:Enzo del firtro as tau nieko nesakiau ten buvo Nave. del to bovo dar karta, tas mantoni uz 400lt gaidys o ka uz 90lt nupirkt galima ash ishvis neisivaizduoju.
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
nu va benraminti suradau
taip po miesta net nereikia to taimerio o jei ijungi tai stovint variklis tiek turba dar labiau ikaista!
o del filtro tai skaiciau,max-boost maciau foto tipo gaidys. visu pirma tas fitras nera sauso tipo. antra nevazineju zvyrkeliais. trecia ishvis nesiparinant be filtro palijus po miesta palakstyciau.
o del filtro tai skaiciau,max-boost maciau foto tipo gaidys. visu pirma tas fitras nera sauso tipo. antra nevazineju zvyrkeliais. trecia ishvis nesiparinant be filtro palijus po miesta palakstyciau.
C20LET phase 1 vimota dyno run 2008.10.13 240hp 330Nm
Na nezhinau, kiekvienam savo. Ash tai tik uzh standartini oro filtra
Nu o dabar bishki OT pavarysiu:
http://www.maxxtuning.se/dynodata/racecar/001.jpg
Ten ant turbos kaip suprast - atskiras jai filtras uzhdetas? Kokia nauda ish tokio set-up'o?
Nu o dabar bishki OT pavarysiu:
http://www.maxxtuning.se/dynodata/racecar/001.jpg
Ten ant turbos kaip suprast - atskiras jai filtras uzhdetas? Kokia nauda ish tokio set-up'o?
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
tiesig tiesioginis turbos oro padavimas be jokiu slangu be nieko kas sudaro pasiprieshinima.
be shito varijanto yra vienintelis http://www.youtube.com/watch?v=jn7iTcjUmTo
be shito varijanto yra vienintelis http://www.youtube.com/watch?v=jn7iTcjUmTo
C20LET phase 1 vimota dyno run 2008.10.13 240hp 330Nm
Siaip toj vietoj turbai ir jungia oro padavimo slangas su filtru , tiesiog cia zmogus salngu neraizge, kad iskart oras papultu i turbina, tai iskart prie turbos pritvirtino, nes turba virsuj stovi, kaip matai. Nauda ta, kad greiciau patenka oras, nera alkuniniu vamzdziu, kurie pristabdo oro srauto padavima i turbina, kuo maziau lankstai vamzdzius tuo geriau.Nave rašė:Na nezhinau, kiekvienam savo. Ash tai tik uzh standartini oro filtra![]()
Nu o dabar bishki OT pavarysiu:
http://www.maxxtuning.se/dynodata/racecar/001.jpg
Ten ant turbos kaip suprast - atskiras jai filtras uzhdetas? Kokia nauda ish tokio set-up'o?
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
super chargeris... super ir turbo chargeriu prasyciau nemaishytEnzo rašė:Tikrai taip manai? po atvaziavimo sedesi masinoj ir lauksi kol turbina ataus? jei neatausinsi turbinos po pasivazynejimo tepalai prikeps ir suges tavo super chargeris, turbinos gesta nuo to dazniausiai, nes nezino kaip turbinas priziuret, kad ilgiau tarnautu. O del sportinio oro filtro tai jis 10% daugiau oro praleidzia, o oro reik daugiau, kad i turbina patektu ir sudarytu slegi, kuris veliau patenka i tavo variklio cilindrus.Nave rašė:Turbo timeris visishkai nereikalingas, kaip ir 'sport oro filtras'
Bov'o gali irgi nedet, bet prarasi galios atleidinedamas gazo pedala, ar perjunginedamas begius.
esheri "Nave del oro filtro tai nusipezejai. pirma fitras stock pas C20LET didesnis lyg ir kaip pas C25XE. "
nzn kaip as let'a bet 8v ir v6 (tame tarpe ir 16v) filtrai identishki....
"Eine Legende Lebt Immer..."
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija: