variklio apsuku impulsai
variklio apsuku impulsai
Man reikia is kazkur paimti variklio apsuku impulsus, pvz kai sudirba zvake arba nuo rpm sensoriaus, gal yra koks nors kontaktas kokioj nors fishkej. Nesvarbu ar tai bus 1, 2, ar 4 impusai per abarota. Reikalas tas, kad tai tiktu bent jau visoms calibroms, dar geriau visoms masinoms. Siulykit savo idejas kuo skubiau tuo geriau. Itampos dydis nesvarbus, bet aisku auksta itampa netinka.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Nesupratau šiaip klausimo esmės. Juk tai elementaru. Daugumoje benzininių mašinų apsukos "mieruojamos" nuo babinos minuso. Dyzeliuose (kadangi aukštos įtampos ten nereik), apsukos "mieruojamos" pagal generatoriaus darbą (yra išvesta papildoma apvija).
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
nuo babynos minuso tiktu, daugumai benzininiu varikliu, tik pas mane nera nei babynos, nei paskirstytojo
vietoj jos daiktas panasus i transformatoriu ir aplietas plastmase su keturiais laidais i zvakes. Man reikia kuo paprasciau gauti variklio apsuku impulsus

visiskai nesvarbu kokios jie bus formos (tik be dideliu pasaliniu triuksmu) ir irasyti per laptopo garso plokste .WAV formatu ir svarbiausia nesudeginti laptopo
Jau radau si ta http://www.sportdevices.com/rpm_readings/index.htm tik norejau paprasciau.
Posted after 11 hours 39 minutes 53 seconds:
Na protingieji kurmiai su belekiek aukstuju
padekit nors truputi.
Niekaip negaliu suprasti, kaip schemoj pazymeta kazkaip netradiciskai N+, N-
Ar Vcc reiskia maitinimo pliusa?
Ar galiu viska uzmaitinti 14V itampa vietoj 5V?
Padekit surast teisingus kontaktus.


visiskai nesvarbu kokios jie bus formos (tik be dideliu pasaliniu triuksmu) ir irasyti per laptopo garso plokste .WAV formatu ir svarbiausia nesudeginti laptopo
Jau radau si ta http://www.sportdevices.com/rpm_readings/index.htm tik norejau paprasciau.
Posted after 11 hours 39 minutes 53 seconds:
Na protingieji kurmiai su belekiek aukstuju
Niekaip negaliu suprasti, kaip schemoj pazymeta kazkaip netradiciskai N+, N-
Ar Vcc reiskia maitinimo pliusa?
Ar galiu viska uzmaitinti 14V itampa vietoj 5V?
Padekit surast teisingus kontaktus.

C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Hm...jei schema skirta 5V, tai ji ir turi but skirta 5V, o ne 14V,
Jei yra tarkim ZEME ir Vcc+ , tai Vcc+ tiesiog reiskia pliusa, tik as schemoje nei 14V nei Vcc zymejimo nematau
IN + turetu buti trigerio signalas
IN - resetas
Bet nesu tikras 100 % !
Cia 555 taimerio datasheetas, gal pravers:
http://www.national.com/ds/LM/LM555.pdf
Jei yra tarkim ZEME ir Vcc+ , tai Vcc+ tiesiog reiskia pliusa, tik as schemoje nei 14V nei Vcc zymejimo nematau
IN + turetu buti trigerio signalas
IN - resetas
Bet nesu tikras 100 % !
Cia 555 taimerio datasheetas, gal pravers:
http://www.national.com/ds/LM/LM555.pdf
[img]http://i144.photobucket.com/albums/r185/ResidentEvil2007/signature56789xdaq7im1.jpg[/img]
IN + turetu buti trigerio signalas ....( 2 kontaktas)
IN - resetas ...............................(4 kontaktas)
Kas gali patvirtint/paneigt?
As is anksciau zinojau kad kad 555 gali dirbti iki 15V be problemu, beto tavo atsiustam .pdf irgi yra "Tested at VCC = 5V and VCC = 15V." ar kazkas tai tokio. visos kitos detales simtai voltu, nu cia dzin neesme, galima ir ~5V suorganizuoti per automobilini mobiliako krovikli. Svarbiausia Kur jungt tuos IN+/-
IN - resetas ...............................(4 kontaktas)
Kas gali patvirtint/paneigt?
As is anksciau zinojau kad kad 555 gali dirbti iki 15V be problemu, beto tavo atsiustam .pdf irgi yra "Tested at VCC = 5V and VCC = 15V." ar kazkas tai tokio. visos kitos detales simtai voltu, nu cia dzin neesme, galima ir ~5V suorganizuoti per automobilini mobiliako krovikli. Svarbiausia Kur jungt tuos IN+/-
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Jei tiesiai šviesiai, nemalam šūdo ir atskleidžiam kas per mašina, nes čia galim burt ir spėliot iki gyvenimo galo. Ir viso šito tikslą pasakyk, jei netinka originalus apsukų "mieravimas", šiaip kol kas man čia betikslė ir nesamoninga tema ale "turim mašiną "x", reikia rast kaip matuot apsukas "y".
Tiesiog sukonkretink klausimą.
Tiesiog sukonkretink klausimą.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
Klausimas toks ir yra, turim masinas x*10^n
reikia suzinot ju apsuku impulsus 1000-7000+RPM diapazone, bet ne grafiskai, o garso faile (.wav). Tikslas viso to yra "virtual dyno" "Road Dyno" vadink kaip nori. Man reikia pasimatuot daug kartu performanca variklio modifikavimo eigoj ir privalumas viso to butu universalumas, ty imti signala nuo zvaklaidzio, kad butu galima bet kuriai benzininei masinai pritaikyt. Blogiausiu atveju yra pas mane kazkoks apsuku daviklis, kur pas kitas cali stovi paskirstytojas, bet norejosi sustriau/universaliau padaryti.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]