Ok. Isardytas nuvalytas dugnas, paslainta izoliacija. Turim skyliu. Skyles kelios kaip degtuku dezutes dydzio, o vairuotojo pusei dugnas jau per siule ties galine sedyne atpuves. Bus virinama. Gal galit patarti kaip? Virint ne pilna siule? nekaitint metalo per smarkiai ar ne? ka toliau padaryt, kad kuo galima daugiau pristabdyt ta koorozija. Veliau dugnas bus klijuojamas izoliacija garso, taigi kaip viska paruost iki jos?
virinti ir nedeginti metalo neimanoma, reiktu kokio chemiko cia tai nuodugniai viska paaiskintu, kolkas tik klijavimas ir kniedinimas manes nunevyle o seip tai forume jau buvo daug kur apkalbeta apie visa sita, db jau ne tik teoriskai zinau bet ir is praktines puses, DEJA zinau
na taip taip virinimas ar taip ar kitaip perkaitina, tai pagreitina korozijos atejima i ta vieta, nei tai atsitiktu esant nevirintam vientisam metalui... na bet tos tavo kniedes tai patikek, man dar prastesnis sprendimas, kiekviena isgrezta skyle - korozijos naujagimis, kuris pradejes augti su kiekviena diena vis sparciau pinta, deja, patirties ir man teke aptureti...
beda ta kad jei tingi pats daryt paduodi sudarankiams, kurie padaro xujovai ar virins, ar klijuos, ar kniedins, padarys ne taip kaip priklausytu... bet taip ar kitaip, jei tingi ir darai pats tai geriau duot sudarankiam, nes pats darysi ir sakysi "ai bus gerai, sau darau" (nors darbo kokybe bus...) o sudarankius bent apkaltint galesi...
Nuspresta. virinsim, kempu. Stengsimes aryt ilgesnes pertraukas tarp virinimo, kuo amziau kaitint metala. Kuom apdirbt siules? teke girdet, kad kazkoki skysti uzpila ant dar karstos jos, ir tipo, neileidzia siule tada vandens i save? gal aks smulkiau zinot?
Kad ir kokias darysi - perkaitinsi visvien, ne daug islosi, o tik tampysis sau nervus, bent as taip manau, o del tos siules uzpylimo kazkuo tai nzn, veikiausiai kazkokia deva bus tam reikalui naudojama, jei ka nors suzinosi placiau, parasyk i sita tema
Tarkim, amtau ant dugno koorozijos zidineli. Imu ezi (sepeti vilini ant turbinkes) nusveiciu nafik viska. Ir kuom ta vieta patept? Vandeniu, acetonu, benzinu, rudziu suriseju, nekaltos mergeles slapimu... ar dar kokiu stebuklingu skysciu, kad ten kuo veliau atsirastu rudys ir vel?
Kad reiks dazyt gerais dazais, ir pries tai nusigruntuot, antikoroziniu savybiu turinciu gruntu, tai cia savaime aisku
bisk ne i tema bet noriu paklaust..kaip nuimt priekini sparna? suprantu ten virsui varztus atsuki,o kur kiti varztai?po posparniu? jei galit paaiskinkit tikiuos autorius nesupyks
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
kazka taip ir galvojau. gero surisejo, po to ji plaut? palikt? kuom plaut jei reik? Ir veliau zadejau zet kazko cinko pagrindu uzpust, tada antikorozini grunta, ir dazyt, veliau izoliacija garso. Tiks?
plaut ar ne priklauso nuo pacio rudziu surisejo, as naudojau kazkoki balta kaip piena, uztepus ant svaraus metalo melynas pasidarydavo, ant virsaus antikorozini grunta, kita medziaga atsparesne mechaniniam poveikiui ir ramu
Kas turi kempa tas bus ko gero virinimo salininkas, kas jo neturi pirmenybe teikia kitiems budams tik noreciau kategoriskiems kempo priesininkams pasakyti, kad nesanciu konstrukciju su stiklo audiniu neis sutvarkyti. O siaip bet koks virinimas aplink siule siek tiek atkaitina metala, bet galima virinti taskais ir tik darbo eigoje juos sujungti i siule ir tuo mazinti atkaitusi plota ir po to detale galima padengti epogruntu, kuris kiek zinau is atsiliepimu nepraleidzia dregmes. Tiesa tos chemijos dabar yra visokios bet buvau pamastes kai kada nors virinsiu vidine siules puse, kur nesimato ir nesispakliuoja, senoviniu budu kol karsta perbraukti smalos gabaleliu sako vestanti siule kazkiek itraukia issylydziusios smalos ir sunkiau korozijos pazeidziama, bet cia kaip sakoma pabandymas is sportinio intereso. Kas del rudziu surisejo, tai tie kas naudosit gerai perskaitykit istrukcija, nes skirtingu gamintoju skirtingi reikalavimai surisejo apdirbimui po isdziuvimo.