16v galva 8v apaca

Su automobilio varikliu, transmisija ir jų eksploatacija susiję klausimai.
Ecka
Klubo Narys
Pranešimai: 511
Užsiregistravo: 27 Bir 2006, 21:11
Vietovė: Dublin-Kaunas

16v galva 8v apaca

Standartinė Ecka »

gal kam teko deti 16v galva ant 8v.bloko?
susiduriau su problema uzkale varikli 16v.ir airijoi tokiu matoru neimanoma gauti arba kaina
kosmine.o 8v varikliu kaip prisikta.tai galvoju padaryti is dvieju viena.
noreciau suzinoti ar imanomas variantas kad nereiketu pinigu ismesti i bala.
v6
ramus
Veteranas
Pranešimai: 1226
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 16:08
Vietovė: rajonas

Standartinė ramus »

Realiai su atitikimais neesu susidures ir atrodo kad nelabai eis is dvieju motoru sulipinti viena, bet vienas is galimu variantu palyginti abieju varikliu galvu tarpines - ar yra skirtumu ir kokie jie.
krax
Klubo Narys
Pranešimai: 7297
Užsiregistravo: 15 Bir 2005, 02:11
Vietovė: Honolulu
Kontaktinė informacija:

Standartinė krax »

berods kazkas sake,kad blokai vienodi :roll:
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
Ecka
Klubo Narys
Pranešimai: 511
Užsiregistravo: 27 Bir 2006, 21:11
Vietovė: Dublin-Kaunas

Standartinė Ecka »

esme tame kad nuogirdu visokiu girdejau,bet tikslei taip niekas ir nepasake.
tarpines vienodos.

idomu ar paskyrstimo dirzo valikai vienodi ar itempejai toi pacio vietoi stovi,
ar kokiu sensoriu papildomu nera it t.t.
tureciau abu variklius issiardes tai nebutu problemu.
bet kad neturiu tai ir norisi suzinoti placiau,kad po to nereiketu viska grazei surinkti ir ismesti
i siukskyna.
v6
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

visu pirma, tai nevienodi stumokliai
nors skersmuo ir eiga vienoda, bet skiriasi stumoklis pats, del ko turesi c20ne suspaudima 10.5:1 (realiai dar didesni, del shliftuotos galvos) vietoje 9.1:1... Kiek toks motoras vaziuos, bbz'ino... :)

Visa kita apacia turetu tikti is esmes. Tik nepamirshk, kad c20ne buvo dvieju tipu - su itempeju ir be.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
ramus
Veteranas
Pranešimai: 1226
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 16:08
Vietovė: rajonas

Standartinė ramus »

Tai gal storesne varine tarpine gelbetu sumazinant suspaudima jei visa kita netycia tinka ?
Ricco
Veteranas
Pranešimai: 1417
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 22:21
Vietovė: Vilnius

Standartinė Ricco »

Teks dujom vazineti :) Dujos megsta buti suspaustos...
Ko nors neaplenkiu-vakare uzmigti negaliu!
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

ramus rašė:Tai gal storesne varine tarpine gelbetu sumazinant suspaudima jei visa kita netycia tinka ?
Galima, bet cia toks "analinis sprendimas"... nes vien tarpine normaliai pagaminti ne visi sugebes, plius - tarpine yra "saugiklis", o jei ji varine, tai nelabai koks saugiklis... Paprastai varines deda tik i uzbombintus turbavykus, kur variklis daromas su mazu resursu ir daznu perrinkimu ir kur galima butu pripusti 2 barus nebijant, kad ishpus tarpine is po galvos :)

Del duju tiesa, kadangi antidetonacines savybes visai kitos...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
ramus
Veteranas
Pranešimai: 1226
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 16:08
Vietovė: rajonas

Standartinė ramus »

Jei tik tarpines tereikia tai meistru tikrai atsiras, na Airijoje nezinau, bet Lietuvoje, kad yra tai beveik tikras esu. Manau, jei tikrai reiks, tai del varines tarpines gamybos kokiam deganciu ratu forume reiktu uzklausti patarimo, nors ir siame forume yra kas gali patarti. O del variklo patvarumo, tai ar daznai paprastas dohc prapucia tarpine ? Dazniau ji pati nuo laiko susibaigia.
Bet jei netycia visas sis bandymas pasiteisintu, tai prireikus dohc galvos ir su ziburiu nerasi (uztai kokia galimybe 8v savininkams pasikelti..............arklius taip pat) :lol:
markoooo
Entuziastas
Pranešimai: 314
Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:15
Vietovė: vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė markoooo »

kiek as ardes tuos variklius tai mano pastebejimai yra tokie
blokas pats is esmes toks pats,
tarpines irgi is esmes tinka, tad galva prisukti galesi
kas del skirtumu tai alkuniniai skyriasi, na is esmes jie tokie pat bet skyriasi ju galai tarkim t apuse kur sukasi smagratis, tai pas 8v 6 skyles, pas 16v 8, kita alkuninio puse irgi gali skirtis 16v gali buti rimciau prisuktas :D, tad dar teks tenkintis sankaba nuo 8v, arba tekinti 8v smagrati kad atsigultu 16v sankaba
plius reik turet omeny kad 93 metais buvo modernizuotas 8v variklis, atsirado itempejai, dirzas ejo su tankesniais dantukais, tad ir skyvai, zvaigzdutes keitesi, 16v irgi buvo modernizuotas todel jei bandysi rinkti is 2 viena suziurek kad atitiktu tavo 16v ir tas 8v, na kad butu abu arba pries arba po modernizacijos....
stumuokliai skyriasi, reiks tavo tuos 16v perkelti i 8v bloka...

zodziu hemarojaus daug ir dar loterija tiks netiks, tavo vetoj jei riek masinos kad vaziuotu deciau tiesiog 8v ir nesukciau galvos, jei tau reik butent 16v tai arba remontuociau ji, bet matyt ne ju kainom, arba ieskociau lt to variklio
www.gsi-club.com
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

vat idomu..16v stumoklius ir galva. jei pavyktu susitvarkyt su dirzo problema ir sudet viska i ta 8v bloka, uzdet kazkiek aukstesne tarpine (kad truputi suspaudimo laipsni sumazint ( o gal net ir nereiktu.. )) arba dvi tarpines (eco variantas :lol: )ir palikt visa 8v pravodke ir purkstukus ir t.t.
is teorines puses oro/kuro santykis turetu but geras, nes matuokle visgi matys 'kas vyksta' - gaausis kad motoras tiesios laisviau kvepuos.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
Ricco
Veteranas
Pranešimai: 1417
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 22:21
Vietovė: Vilnius

Standartinė Ricco »

Nepanasu,kad tiks kolektoriai.Oro filtrui vietos gali neuztekti.Dar ipurskimo kompas kitaip suprogramuotas.
Ko nors neaplenkiu-vakare uzmigti negaliu!
donatukass
Veteranas
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 17 Vas 2007, 17:24
Vietovė: panevezys

Standartinė donatukass »

prie ko tie kolektoriai, jei galva ta pati lieka?
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
Justas
Veteranas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 15 Bir 2008, 01:37
Vietovė: Kaunas

Standartinė Justas »

blokai vienodi,ecotec ir C20NE velenenai ir vienodi,XE smagratis daugiau varztu turi,siaip naudojant tik bloka viskas puiku,kaip ir minejo kitoki stumai,del itempejo problemos galima pakeist tepalo siurbli,visos kitos skyles yra,pats ecotec'ui desiu C20NE bloka su velenu,stumus desiu ecotec
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

ecotec ir C20NE velenenai vienodi
pas pirmaji ju 2, ti ar abu vienodi ar tik vienas is ju ;)
"Eine Legende Lebt Immer..."
Justas
Veteranas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 15 Bir 2008, 01:37
Vietovė: Kaunas

Standartinė Justas »

Tornado rašė:ecotec ir C20NE velenenai vienodi
pas pirmaji ju 2, ti ar abu vienodi ar tik vienas is ju ;)
skiriasi nebent tuo dantraciu balansiniams velenams,tad jei ner velenu tj kaip ir tas pats
WiliusG
Veteranas
Pranešimai: 3494
Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
Vietovė: Plungė
Kontaktinė informacija:

Standartinė WiliusG »

Tornado rašė:ecotec ir C20NE velenenai vienodi
pas pirmaji ju 2, ti ar abu vienodi ar tik vienas is ju ;)
Kaip du? Cia apie voztuvu velenelius? :roll:
[WhItE bItCh EdItIoN]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

nu veleneliai tai as suprantu voztuvu, o butu velenas tai alkuninis
"Eine Legende Lebt Immer..."
WiliusG
Veteranas
Pranešimai: 3494
Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
Vietovė: Plungė
Kontaktinė informacija:

Standartinė WiliusG »

Manau, Justas ir norejo parasyti velenas. Kad ne ir ecotec vienodi. Nes voztuvu veleneliai nieku gyvu negali buti vienodi, taig 8v ir 16v jie visiskai skirtingi. Vien danteliu skaicium nesutinka gi :roll:
[WhItE bItCh EdItIoN]
Justas
Veteranas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 15 Bir 2008, 01:37
Vietovė: Kaunas

Standartinė Justas »

beje pas 16v kur aliuminis karteris,bent pas ecotec karterio varztai 8mm,pas NE 6mm,ir dan kelios smulkmenos,bet darant viskas pasidaro
zmogus zmogu padaro,o cia mataro nepadarysi :D
Ecka
Klubo Narys
Pranešimai: 511
Užsiregistravo: 27 Bir 2006, 21:11
Vietovė: Dublin-Kaunas

Standartinė Ecka »

markoooo rašė:kiek as ardes tuos variklius tai mano pastebejimai yra tokie
blokas pats is esmes toks pats,
tarpines irgi is esmes tinka, tad galva prisukti galesi
kas del skirtumu tai alkuniniai skyriasi, na is esmes jie tokie pat bet skyriasi ju galai tarkim t apuse kur sukasi smagratis, tai pas 8v 6 skyles, pas 16v 8, kita alkuninio puse irgi gali skirtis 16v gali buti rimciau prisuktas :D, tad dar teks tenkintis sankaba nuo 8v, arba tekinti 8v smagrati kad atsigultu 16v sankaba
plius reik turet omeny kad 93 metais buvo modernizuotas 8v variklis, atsirado itempejai, dirzas ejo su tankesniais dantukais, tad ir skyvai, zvaigzdutes keitesi, 16v irgi buvo modernizuotas todel jei bandysi rinkti is 2 viena suziurek kad atitiktu tavo 16v ir tas 8v, na kad butu abu arba pries arba po modernizacijos....
stumuokliai skyriasi, reiks tavo tuos 16v perkelti i 8v bloka...

zodziu hemarojaus daug ir dar loterija tiks netiks, tavo vetoj jei riek masinos kad vaziuotu deciau tiesiog 8v ir nesukciau galvos, jei tau reik butent 16v tai arba remontuociau ji, bet matyt ne ju kainom, arba ieskociau lt to variklio




va cia ir didziause beda kad butinai reikalinga 16v.
16v.variklis 94m . 8v variklis95m.desiu smakraty ir sankaba nuo 8v.tik su keramika.
o daugiau tai taikymas taikymas ir taikymas.
svarbiause buvo suzinoti ar galva uzmausiu. ;)
v6
Justas
Veteranas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 15 Bir 2008, 01:37
Vietovė: Kaunas

Standartinė Justas »

ecotec jau uzkurtas,naudoja C20NE bloka,alkunini velena ir tepalo siurbly,viskas veikia 8)
PoWILAAs
Entuziastas
Pranešimai: 335
Užsiregistravo: 09 Geg 2007, 20:47
Vietovė: trakai-vilnius

Standartinė PoWILAAs »

Justas tai gal papasakotum smulkiau jei netyngi kaip ten kas sudeta,kokiu sunkumu kilo,ar jokiu?manau liaudziai idomu :D pravodke kaip suprantu liko visa ta pati ecotec'o?
;)
Justas
Veteranas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 15 Bir 2008, 01:37
Vietovė: Kaunas

Standartinė Justas »

pagrindine beda buvo tepalo paemimo vamzdziu ir karteriu,jis pas mane aliuminis dvieju daliu,teko persriegt skyles 6>8mm,ir laikikli pervirint tepalo paemimo,bet dedant skardini karteri ir ta vamzdy tepalo nuo C20NE,nieko perdaryt nereiktu,visam kitam skyles yra.ir yspeju,8v ir ecotec skiriasi paskirstymo dirzo dantratuku plotis tad reik ir pompa su alkunio dantratuku pakeist.
pas mane is C20NE daliu sudeta yra:
blokas
alkuninis velenas,tapalo pompa,visa kita ecotec,bet dedant i astra galima naudot ir karteri
kai pradedi daryt viskas pasidaro labai aisku,kas kaip,snd pravaziavau viskas ok 8)
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

o vieta detonaciniam davikliui ant c20ne bloko yra?
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
Atsakyti