KOMPRESIJA
gal tiesiog tepaliniai ziedai jau gerokai padile, patenka tepalo i cilindrus, kompresija dirbtinai sukyla. Siaip, turetu neblogai vaziuoti, kai tokia busena - trintis maza... kompresija didele 
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Jei ilgai stovejusi auto, tai gal ziedai viename cilindre prikepe, tuo atveju buna atpalaiduojancios ziedus chemijos palapsniui sumaitinamos per oro paemima laikant sukeltas apsukas, sako, kad neretai padeda (jei gerai atsimenu tai vadinasi wynns, bet manau turetu buti ir kitu gamintoju analogu)
Paskutinį kartą redagavo ramus 16 Gru 2008, 19:58. Iš viso redaguota 1 kartą.
matuok dar karta ir i ta cilindra kur 9 ipilk truputi tepalo, jei kompresija pakils reiskia su ziedais kazkas negerai, gal padetu atmirkymas. Jei nepakils reiskia arba voztuvai, arba tarpine, arba galva itruko.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
sorry kad prikeliu sena tema bet tikiuosi kad koks nors protingas zmogus isaiskins man kilusius klausimus apie ta fakin kompresija.
kaip suprantu kompresija priklauso nuo siu dalyku:
1. ypurskimo slegio
2. suspaudimo laipsnio
3. cilindro sandarumo (i tai ieina ir prapusta tarpine, voztuvu sandarumas, ziedu susidevejimas, bloko nusidevejimas arba tiesiog su ak-47 prasauta skyle bloke
)
4. kuro (nors ir maza ytaka bet ne visas kuras vienodai reaguoja y suspaudima)
5. temperaturos
6. apsisukimu
nezinau kaip ir viskas, jai ka pamirsau priminkit.
taigi iskilo klausimas kokia butu c20ne stocko ,,tobula kompresija" ta prasme kad nebutu jokio pratekejimo, visiskas sandarumas, kiek butu bar? arba kaip tai paskaiciuoti, bei gal kas zinot kiek bar buna cilindre tik po ypurskimo ir ar voztuvas uzsidaro butent tuo metu kai buna pasiekiamas taskas (pamirsau kaip vadinasi krc tas priesingas mirties taskui
) ir galbut kas nors tiksliai zinot kiek bar yra nuliovu varikliu, na ta prasme standartas, bei prie kokiu apsisukimu teisinga matuot?
kaip suprantu kompresija priklauso nuo siu dalyku:
1. ypurskimo slegio
2. suspaudimo laipsnio
3. cilindro sandarumo (i tai ieina ir prapusta tarpine, voztuvu sandarumas, ziedu susidevejimas, bloko nusidevejimas arba tiesiog su ak-47 prasauta skyle bloke
4. kuro (nors ir maza ytaka bet ne visas kuras vienodai reaguoja y suspaudima)
5. temperaturos
6. apsisukimu
nezinau kaip ir viskas, jai ka pamirsau priminkit.
taigi iskilo klausimas kokia butu c20ne stocko ,,tobula kompresija" ta prasme kad nebutu jokio pratekejimo, visiskas sandarumas, kiek butu bar? arba kaip tai paskaiciuoti, bei gal kas zinot kiek bar buna cilindre tik po ypurskimo ir ar voztuvas uzsidaro butent tuo metu kai buna pasiekiamas taskas (pamirsau kaip vadinasi krc tas priesingas mirties taskui
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab81838.gif[/img]
teoriskai tikrai gali pvz suk 1 apsisukimo per minute greiciu ir paziurek kiek kompresijos turesi, nesakau kad varikliai tokiais greiciais sukasi, tiesiog sakau kad tai teorija kuri yrodo kad apsisukimai ytaka turi ir pvz suk geru ka tik pakrautu akumu ir nuslabusiu tikrai sioks toks skirtumas bus, na o apie 3k ir 5k apsuku na cia aisku kad nematavimo greiciai bet ar 3 cilindrai neyvyniotu 5k? 
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab81838.gif[/img]
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
seip jau ishsisuki visas zvakes ir matuoji tai kaip tu ten zadi isukt tuos sukius as nzn.taip atsakymoir neparashei kaip tau apsisukimai itakoja kompresija... gi kiekviena kart ciklas kartojasi ir voztuvai atsidaro ir tavo visa kompresija isheina velniop.. taigi daugiau nepristausi ], kad ir kiek kartu kartotum cikla. taigi laukiu argumentu...
"Eine Legende Lebt Immer..."
na issukt tik viena o kitas 3 palikt, o seip suspausk misini iki mirties tasko ir taip palik tai ta kompresija ten tikrai neuzsiliks o pro ziedus iseis ten kur jai nepriklauso, taigi cia svarbus laikas. tai kaip ir sakiau paimk ir suk 1 apsisukimo per min greiciu ir tikrai kompresijos neprisuksi taip kaip ant didesniu sukiu tiesiog letai spaudziamas misinys pro ziedus iseis velniop pakol atsuksi iki mirties tasko, kai misinys spaudziamas greiciau tai maziau ir misinio nueina pro ziedus
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab81838.gif[/img]