






Trumpa istorija:
Gimimas: 1993-01
Pirmoji registracija Lietuvoje: 2008-06-05
Variklis: C20NE
Lietnykai: Borbet Style T 16' 215/40
Aparatūra: Peying magelis (nekažn kas nedirba net prie 0C, bet užtat skaito DVD, SD, USB yra, Bass valdymas nu ir panasiai), Stiprintuvas Boschmann 900W, ŽD - 400W RMS ir visa kita calibros stock'as grojantis gana neblogai.
Daužta, rūdžių neperdaugiausiai...
Taigi, kai ši Calibra buvo atvežta prie Regitros buvo karšta Birželio diena, priregistravus ją, vaziavau į technikine apžiūrą (perdegė lemputė, Regitroj, tai dar ta lėkiau i degalinę pirkt) atvažiavau, sulaukiau savo eilės, tas kuris tikrino, prisikabino prie lietnykų išnešimo ir galinių stabdžių.
Grižau namo, bevažiuojant kažkas subildėjo, nekreipiau dėmesio, visgi žvyrkeliu važiavau, grįžes neberadau duslintuvo su visu galiniu bakeliu, pastebėjau tik po kelių valandų, nuvaziavęs ieškoti - neradau. Po savaitės radau pas kaimyną kieme, žmogelis rado ir atidavė. pamečiau ta dieną kai grįžinėjau iš regitros, kažkaip technikinėj to nepamatė, kad jis tik ant kokios vienos gumos tesilaikė ir buvo nupuvęs, nepamatė dar ir to, kad granatos guma suplyšus ir granata gatava....
Kitos kilusios bedos, dingdavo trauka... pasirode tepalai antifryze... pats pabijojau taisyt - variau i servisa, kai sutvarkė paėmė 1300Lt (tikslių kainų kas už ką nežinau) nukėlė galva, pašlifavo, sutvėrė, padarė suvedimą, pakeitė vieną stabilizatorių, taip pat šarnyrus.. Kaip ir kodėl po mėnesio vėl prasimušė tepalai, kolkas priežastis dar neaiški, nes dabar pats tvarkiau motora, dėjau kitą galvą pašlifavęs ir patikrinęs, kainavo 500Lt, neskaitant savo įdėto darbo ir išgerto alaus po darbo... Klausimas kyla, kas tada buvo kaltas, kai pramušdavo tepalus, knieti nuvešt seną galva dėl šventos ramybės. Dabar motoras sukasi normaliai.
Kartais neveikia ABS, gedimas aiškus, tik neaišku, kada bus sutvarkytas, tikiuosi šią žiemą... gedimas toks, kad nulužes vienas daviklio varžtas....
Kitos bėdos:
1. Nekokybiškai padarytos kapoto skyles - pavažinėjus kuri laiką atsirado įplyšimai, esmė tame, kad tų angų skardos nevirintos, o veikiausiai bus prišpakliuotos prie kapoto...Baisu
2.Stakanas suvirintas su svarke uždėjus dideli vynkelio lopą....
3.Šokinėjantis spidometras, atsilupus juoda plėvelė, trukdo rodyklei vaikščioti nekliūnant...
4. Trūkę buferiai keliose vietose (mano kaltė)
Planuojama sutvarkyti esami trūkumai, taipogi lietnyku sutvarkymas, perdažymas, priekinių farų keitimas, automobilio kosmetinis remontas. (Visa tai bus daroma, jei prasimanysiu lėšų)
Na va maždaug pristačiau savo Cali.
Tikiuosi nepabodo skaityt
P.S. Didelis ačių Dejavoo už tai kad man padėjo tvert motora ir šiaip krapštytis prie Cali
P.P.S Taip pat ačiū Edgarui, jis irgi prisidėjo taisant cali, o ypač geriant alų