My cale 3 : 2007 pavasaris
Skiriasi dizainas priekinio bamperio ir visu moldingu.Python rašė:o tai koks esminis skirtumas tarp ju? neskaitant tu moldingu, nes as tai nlb ka ir iziuriuCalibra, per kiek laiko dasivedei calibra iki tokio stovio?
Per kiek laiko dasivedziau sunku atsakyti... Kai pirkau auto, rinkausi, kad butu su geru kebulu, o bendras geras stovis pasitaike tiesiog kaip bonusas. O veliau prasidejo visu mazgu keitimas ir t.t.
Ketinu visa istorija sudeti i svetaine internete, tai apie tai bus galima pasiskaityti plachiau.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tarp kitko tas daikts kaip nekartą teko girdėt kenkia vyriškumui, neva neveltui tam tikri agregatai vyriški įšorėj prilipdyti - kad geresnis aušinimas būtų - o čia pašiltinimasTornado rašė:visviena tai yra pashikniukas
c20ne 93' - SOLD
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
snekat nesamones tai pzdc. kiausiam reikia 30-34 temperaturos, ausinimas kad vyktu keliem laipsniams, bet tai jeigu sikna +5 C tai ziurek kad uzdegimo negautum prie tokiu temperaturu, o tada jau ir prasideda inkstai (nes surista) ir prostatos
I Tornada paziurekit ir vaikus gamina ir zmona patenkinta, koks dar vyriskumo nulinkimas? 
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
Kadangi maniske turbo buvo pirkta ne atskirai, o kartu su visu turbotechnics projektu, tai atskirai jos kainos pasayti negaliu.
Siaip, naudota turbina kainuoja 800-1500Lt, priklausomai nuo bukles. Turbina, beje, paprastai parenkama varikliui pagal savo charakteristikas, atsizvelgiant i tai, koks rezultatas yra siektinas.
Siaip, naudota turbina kainuoja 800-1500Lt, priklausomai nuo bukles. Turbina, beje, paprastai parenkama varikliui pagal savo charakteristikas, atsizvelgiant i tai, koks rezultatas yra siektinas.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
popcys
- Veteranas
- Pranešimai: 1756
- Užsiregistravo: 07 Sau 2006, 12:28
- Vietovė: Jungtines Telsiu Valstijos
Python esi labai didelis negerietis, nes svetimoje temoje pasakoji tai ka noretum pasidaryti sau,ko kie tavo planai ant tavo kaliauses ir panasiai, nemanai akd tersi svetimo tau zmogaus tema ir labai stipriai?
Tavo tokiems pasisakymams vieta tavo pacio sukurtoje temoje kur bus tavo automobilio nuotraukos ir jo aprasymas, jei neturi galimybiu tokiostemos sukurti ar del akzkokiu priezasciu neori,tai kurk tema blevyzgose ar pagal klausimo esme tam skirtoje skiltyje.
Zmogau pradek galvoti ka ir kur rasai
Tavo tokiems pasisakymams vieta tavo pacio sukurtoje temoje kur bus tavo automobilio nuotraukos ir jo aprasymas, jei neturi galimybiu tokiostemos sukurti ar del akzkokiu priezasciu neori,tai kurk tema blevyzgose ar pagal klausimo esme tam skirtoje skiltyje.
Zmogau pradek galvoti ka ir kur rasai
[img]http://line4auto.ru/opel/m1402.gif[/img]
kai ateis laikas tada ir sukursiu tema apie savo masina.... o mano masina ne kaliause nei ka, jei pas tave kaliause tai prasau vadink kaip patinka, manoji yra pavadinimu - Calibra ir manau jei tikrai uzknisiu savo komentarais temos autoriu, man pats pranes, taigi buk mielas ir valdyk savo tema
sorry calibra uz OT, bet buna, kad nesusilaikau....
dar klausimelis del turbinu... cia as mazai dar apsiskaites, bet kas cia per projektas? tas turbotechniks, tu ji is kazko peremei ar kame cia saknys? nelabai suprantu
dar klausimelis del turbinu... cia as mazai dar apsiskaites, bet kas cia per projektas? tas turbotechniks, tu ji is kazko peremei ar kame cia saknys? nelabai suprantu
aiskinimusi nepakesiu savo temoj 
Teisinimusi irgi
Turbotechnics yra kompanija, apie kuria gali rasti info internete.
Sios kompanijos daryta turbokonversija c20ne varikliui nupirkau as. Deja, buvo siek tiek iskomplektuota ir pan., nuvaryta ir t.t., todel viskas buvo sukomplektuota ir aukstam lygyje perrinkta (galima sakyti - kiekvienas varzhtelis).
Motoras idomus tuo, kad suzemintas jo suspaudimo laipsnis, pakeistos matuokles charakteristikos, perprogramuotas ECU, pagamintas specialus ismetimo kolektorius, turbina taip pat hibridine (T25/T3 pagrindu), visa kita jau niuansai ir bus mazai idomu
Teisinimusi irgi
Turbotechnics yra kompanija, apie kuria gali rasti info internete.
Sios kompanijos daryta turbokonversija c20ne varikliui nupirkau as. Deja, buvo siek tiek iskomplektuota ir pan., nuvaryta ir t.t., todel viskas buvo sukomplektuota ir aukstam lygyje perrinkta (galima sakyti - kiekvienas varzhtelis).
Motoras idomus tuo, kad suzemintas jo suspaudimo laipsnis, pakeistos matuokles charakteristikos, perprogramuotas ECU, pagamintas specialus ismetimo kolektorius, turbina taip pat hibridine (T25/T3 pagrindu), visa kita jau niuansai ir bus mazai idomu
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
is pradziu nukrito, nes c20ne pastoviai reikdavo grezti, kad vaziuotu dinamiskai, o su c20ne+turbo kur kas daugiau torque'o, del ko pajudant is vietos ir pan. reikedavo maziau akseleruoti pedalu. Matyt, del sios priezasties, vaziuojant "taupos" rezimu, c20ne+turbo buvo ekonomiskesnis, nei vaziuojant c20ne "vidutiniu rezimu", nors pagreitejimai nuo sankryzu ir pan. buvo apylygiai. Taciau, kiek ilgiau pavazinejus pradejau dazniau piktnaudziauti tuo, todel, sanaudos, savaime suprantama, ishaugo. Galia vien ish oro neatsiranda...
c20let sanaudos irgi buvo panasios, bet tik ramiai vaziuojant. Maziausias paishsidirbinejimas reikshdavo sanaudu padidejima nuo 12ltr/100km iki 15-16ltr/100km. Didziausios vidutines sanaudos (per baka) buvo ~18ltr/100km.
Kita vertus, galvojant apie variklio galio kelima ir t.t., apie sanaudas galvoti reik paskutineje eileje. T.y. nebent kalba eina apie nedideli galios pakelima, tada - galbut. Bet jeigu daromi tokie radikalus sprendimai kaip atmosferiko perdarymas i turbavyka, tai "apie ka galvoti" yra kur kas svarbesniu klausimu - ilgaamziskumo, patikimumo ir t.t.
c20let sanaudos irgi buvo panasios, bet tik ramiai vaziuojant. Maziausias paishsidirbinejimas reikshdavo sanaudu padidejima nuo 12ltr/100km iki 15-16ltr/100km. Didziausios vidutines sanaudos (per baka) buvo ~18ltr/100km.
Kita vertus, galvojant apie variklio galio kelima ir t.t., apie sanaudas galvoti reik paskutineje eileje. T.y. nebent kalba eina apie nedideli galios pakelima, tada - galbut. Bet jeigu daromi tokie radikalus sprendimai kaip atmosferiko perdarymas i turbavyka, tai "apie ka galvoti" yra kur kas svarbesniu klausimu - ilgaamziskumo, patikimumo ir t.t.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]