gal kas turi patirties skirtingu firmu/gamintoju tarpiniu eksploatavime? reiketu visu galvos tarpiniu, auto daromas sau vazinet, nesinori po puses metu vel galva kelt..taigi koks gamintojas/firma geriausias kainos - kokybes atzvilgiu?
kur geriausia pirkti?
pats prekyboj ilgai dirbu, todel visiskai nepasitikiu autodaliu pardaveju patarimais pirkt viena ar kita dali..
is anksto dekingas uz protingus patarimus
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
As ir del varztu buvau susidures su tokia dilema, bet kur garantija, kad nenusipirksi dar didesnio fuflo negu senus origimalius, taigi susukau atgal senus. O dyzeliui manau tas ypac svarbu, nes ten dar didesnis slegis degimo kameroj.
speju vizualiai neina patikrint varztu bukles... kazkokiu gaidziuku buvo remontuotas mataras. matosi galva buvo imta, ideta ta pati (metaline)tarpine, o kad geriau laikytu hermetiko kazkokio pritepliota net nezn ka ir begalvoti...
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
donatukass rašė:kiek tas brengesne? jei ne +150proc, tai tiktu beje, kur jomis prekiaujama?
Labai daug kazko nebus brangesne, nebus 150% Pirkau Eolte prie pervazos, ten ir patare iskart vaziuoti. Netoli taves neblogas motoristas pagal rekomendacijas kitu yra, tai gali nuvaziuoti pasitarti, cia metaliniuose garazuose prie rozyno ivaziaves suki i desine ir 1 ar antras ivaziavimas ir palei gala, tiksliai nepamenu, praplikes su metais meistras, Antanas. Ten sujungti du garazai i viena.
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
Is ne performance serijos tarpiniu victor reinz turi gana geras rekomendacijas. Jei ne victor reinz, tai geriau nebent tik oem, arba jau performance serijos tarpines (alia cometic), bet daily use automobiliui to nereik.
Del galvos varztu... nedaryk tos klaidos, nedek senu. Nauji ne kalnus kainuoja. Senu bukle galima ivertinti butu tik is dalies (t.y. pagal varzto pertempima - sriegi), taciau, kietumas/minkstumas, etc. gali buti pakite ir netinkami pakartotiniam naudojimui. Praktiskai daugumoje auto, galvos varztai laikomi vienkartinio naudojimo.
Kokios firmos deti galvos varztus, nzn'au... ARP gera firma, bet cia gali nepavykti gauti arba uztrukti gauti + kaina gali neypach nudziuginti. Is ne performance tipo varztu - sunku ka patarti.
Beje, jeigu turi galimybe, shlifuok ne tik galva, bet ir bloka.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Ar 15Lt/vnt. yra pigu ar brangu, nzn'au. Bet jeigu kokybe tu varztu gera, tai gal ir nieko baisaus ta kaina. Kur pirkti nezinau. Tanagroje lyg ir buvo...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Mano C20let su nuolaida autodinoje vienas varztas kainavo 8 litus, per kta
remonta pirkau Elring varztus Kemi tai su nuolaida kainavo 36lt komplektas . Tarpine pas mane paprasta Reinz stovi ir laiko kolkas tfutfutfu 3 metus su 1,2 BARerboostu.
taigi atveza tuos varztus uzsakius (anksciau ar veliau). Seip mano ysitikinimu tai del to ir atsiranda paskui mitai apie apsitepalavusius visus iki vieno opelio variklius, kad zmones nuima galva ir paskui senus varztus susuka. Juk net ir naujus susukus po kiek laiko juos rekomenduoja daverzti. O seniem verziant netiks jokie rekomenduojami Nm priverzimo, tai ka is akies galva versi ?
P.S. geriausios victor reinz tarpines. Varztus uzsakyk OEM. Ne karve kainuoja.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
ieskojau Victor Reinz tarpines, keliose vietose nebuvo, bet vienoj vietoj pasiule metaline, tai ja as ir pasiemiau. na, o del varztu - surizikavau, susukau senus nes tiesa sakant uz3,14so mane klausyt skirtingu nuomoniu(ne forume ) tai padariau savaip. jei vel prapus tarpine - kasko ir i medi.taskas.
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
na, su senais varztais sukant tai kaip minimum reikejo paziureti varztu ishsitempima... Jeigu jo nera, tai tuomet rizikuoti susukti atgal, bet jeigu pastebimas, tai tada padarei chaltura...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Man ant eclipses buvo taip, kaip tu sakai greiciausiai, apsukos bangavo, galvojau gal kaip ir pas visus mitsu ta beda del kondensatoriu, bet nebuvo kompresijos vienam cilindre, vostuvas kiauras, nzn ar dyzeliui galima ta pati taikyt, bet kompresija pamatuot gal neproshal butu..
nesu labai gerai nusimanantis situose dalykuose, bet kai jau pulsuoja variklis, tai sake kad ne i gera, kai pamate kaip musu Vectra 2.0i apsukos siektiek sokinejo pastovu laika... bet musu vectra buvo benzas, taigi nezinau ar bent i ta puse kazka pasakiau. nes sake, kad dadrozti ziedai ir panasiai....
Butent kondensatoriu, mitsu liga yra, kai uzvedineji kitas mashinas laidais, itampa pakila ir sugenda kompe stovintys kondensatoriai, to pasekoje ipurshkimo sistemai klaidingas itampas padavineje, na bent man taip aishkino ir rode pajunge kompa prie mano clipso. Bet pas mane viskas buvo gerai
kuro padavimas mechaninis, kondensatoriu nera pas mane ne neesme, problema isspresta, jei kam idomu kas buvo paskirstymo veleno metkiu nera,reikia velenelio 1-ocilindro abu kumstelius nustatyt taip, kad abu ziuretu vienodai lygiai i virsu, tai as atzagariai padariau, nustaciau 4-a cilindra
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power