neperseniausiai pastebejau toki fokusa: jei kurimas saltas automobilis - nat benzino normaoiai ir veliau eprsimeta ant duju, o jei kurimas kastas automobilis - ant benzino normaliai ir kai persigazuoja ant duju iskart gesta. ant duju karstas irgi nesiveda is tikro tai buna taip uzvedi ant benzo, tada pergazuoji ir pasukos krenta krenta jei nepagavo tai uzgesta, obuna kartais "pagauna" ir tada vel ant duju vaziuoja be problemu. (P.S. su saltu varikliu jokiu problemu nebuvo)
cia duju ipurskimas ar ankstesniu kartu iranga?
Jeigu ipurshkimsa, tai tiesiog map'a pataisyti galima butu, jeigu ne ipurskimas, nieko patarti negaliu.
Beje, visada taip buvo, ar neseniai taip pasidare?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
dujos slangines, pirmos kartos. Tikrai nevisada, pastebejau gal tik savaites pradzioj. (beveik 2 metus eksplotuota su dujomis ir niekada tokiu problemu nebudavo).
nezinau ar turi itakos bet pastaruoju metu buvo pildytas kondicionierius. Pirmuosius kartu sbuvo pastebeja su kondicionierium, bet veliau pastebejau kad itakos neturi ar kondicionierius ijungast ar ne.
labai keistai, nekabina nekabina ir .... jei nespejo uzgest pakabian ir tada veikia normaliai. jausmas toks kad dujos nespeja iki varikio "dapust" ir uzgesta.
Jei du metus atvažinėjai su dujomis ir nieko joms nedarei (nekeitei filtro (jei toks yra) prieš vožtuvą, nereguliavai mišinio/laisvų apsukų), tai nieko keisto, kad kažkas ne taip. Pabandyk šiek tiek pakelti apsukas ant reduktoriaus (varžtelį pasuk ne daugiau 30 laipsnių) ir pariebink mišinį truputį (kitas varžtas ant reduktoriaus, jį reikia sukti prieš laikrodžio rodyklę), pasuk pradžiai 90 laipsnių, jei vėl ges, tada dar 90 laipsnių.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
ne filtrai jokie nekeisti ( taciau ant vectros A su tokia pacia yranga niekas nedaryta 6 metus ir viskas veikia).
O reguliuota buvo Alto servise pries ziema. Pats kazkaip nelabai noriu reguliuoti. Ten gi vistiek ziuri pagal Co ismetima ir dar kazka. Maciau nat kompo kelis parametrus ziuri.
nu bliam jei pergazavus jau PASUKOS krenta tai jau nieko gero
o tu bandyk dujas perjungt vaziuojant ijungta pavara neatleidus tapkes nuo pedalo.
jei pats apie dujas nelb ka supranti, varyk pas dujininkus, diagnostika ne karve kainuoja..
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
donatukass rašė:nu bliam jei pergazavus jau PASUKOS krenta tai jau nieko gero
o tu bandyk dujas perjungt vaziuojant ijungta pavara neatleidus tapkes nuo pedalo.
jei pats apie dujas nelb ka supranti, varyk pas dujininkus, diagnostika ne karve kainuoja..
mjo sorry nesusivalde pristai
na taip ir buvo vaziuoji automatiskai persijungia y dujas ir krenta apsukos nor gazpedalis laikomas toje pacioje pozicijoje. isvis i ji nereaguoja. na manau is kavos tirsciu sunku burti, tiesiog maniau gal tokiek simptomai reikstu kazkokio klapano mirti ar pan. manau teks vaziuto pasdujininku.
kiek as zinau alto 1 mesitras yra tirkai geras (nzn gal jau ir vadu ten patapo). gal kas dar kokiu minciu turi kur kaune padoriai dujas tvarko/diagnozuoja?
nuvariau i ta servisiu, pareguliavo, mol misinys liesokas. na 30lt kainavo sriubo pasiukiojimas pagal skaiciukus (naturalu - uz zinias moket reikia). sake gaaali buti kad pades, gal ir ne. nu savaite be jokiu problemu pavazinejau. vakar visa diena po miestra tryniau - variklio tempa 95-100. ir oba simptomai pasikartojo...
Pas mane tai ant laisvo blogai dirbo ant duju, beveik gesdavo, servisuose sakydavo, kad blogas reduktorius, sunkiai reguliuojasi, reikia nauja pirkt. Bet va isemiau katalizatoriu, tai db normaliai dirba, dar nusistebejo servise ten kur pridaviau katalizatoriu, sako kaip isvis masina vaziavo su tokiu katalizatoriumi, tipo isdeges visiskai. Tai dabar ir trauka masinos zymiai padidejo.
nera katalizatoriaus. Jau kai pirkau nebuvo. kaip supratau visa sistema pakeista. dabar 3 duslintuvai, arba 2 duslintuvia ir rezonatorius, nelabai ten vizualiai skiriu as juos.
mhm na va TA ejau ir sake dujos ryskiai perriebios. mhm kyla mintis kad gal kazkokiu lievu buvau prisipyles... kazkur berods ads forume buvau uzmates kad kaikur pradejo lievas dujas pilstyti...
gal kas is dujininku pasakys ar norint paliesinti misini ant reduktoriaus reikia "isukineti" varzta (desinis sregis berods) ar "isukineti" nes sukant pagal laikrodzio rodykle borto kompas pradeda rodyti didesnes sanaudas. sukant pries - mazesnes. reduktorius berods koltek.
Rprznt rašė:mhm na va TA ejau ir sake dujos ryskiai perriebios. mhm kyla mintis kad gal kazkokiu lievu buvau prisipyles... kazkur berods ads forume buvau uzmates kad kaikur pradejo lievas dujas pilstyti...
gal kas is dujininku pasakys ar norint paliesinti misini ant reduktoriaus reikia "isukineti" varzta (desinis sregis berods) ar "isukineti" nes sukant pagal laikrodzio rodykle borto kompas pradeda rodyti didesnes sanaudas. sukant pries - mazesnes. reduktorius berods koltek.
aciu
dujas norint suliesint reikia sukineti varzta ant slangos o ant reduktoriaus kur yra tai jis skirtas apsukoms reguliuoti
zmogis rašė:
dujas norint suliesint reikia sukineti varzta ant slangos o ant reduktoriaus kur yra tai jis skirtas apsukoms reguliuoti
Ant reduktorių dažniausiai būna 2 varžtai, vienas kaip minėjai -- laisvos apsukos, kitas -- mišinys. Galima apsieiti ir be "varžto" ant šlangos, jei turi tokį reduktorių.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
zmogis rašė:
dujas norint suliesint reikia sukineti varzta ant slangos o ant reduktoriaus kur yra tai jis skirtas apsukoms reguliuoti
Ant reduktorių dažniausiai būna 2 varžtai, vienas kaip minėjai -- laisvos apsukos, kitas -- mišinys. Galima apsieiti ir be "varžto" ant šlangos, jei turi tokį reduktorių.
man pazystamas dujininkas yra sakes niekada to kito vrazto neliesti nes per ji reguliuojasi diafragma
ADS sureguliavo per pora min. anot meistro varztas esantis reduktoriuje reguliuoja darba laisvuose sukiuose, o varztas ant slangos - spaudziant gazpedali. buciau ir pats pasidares bet deja neturiu aparato matuojancio co and etc.