Kuo skiriasi sportinė ir paprasta pakaba?
-
cOdH
Kuo skiriasi sportinė ir paprasta pakaba?
Paaiškinkit jūs man, kuo skiriasi sportinė ir paprasta pakaba? Kuo skiriasi važiavimas mašinoj su viena ir kita pakaba? Būčiau labai dėkingas.
-
cOdH
na jusi visas dobes nes sprendzinos sportines yra gana kietesnes negu paprastos,todel automobilis ant kelio stovi stabiliai gali jei nori siek tiek pagerinti konforta priekines sprendzinas pasikeisti i ne sportines bet kiek domejausi neatlaiko sprendzinos kruvio luzta greitcOdH rašė:Kazka panasaus ir galvojauo tai jeigu sportine tai konforto nebus kuria prasme? kad kiekviena akmenu su savo uzpakaliu pajusi
ar kaip?
tau rinktis ar keli stabilau buti ir duobes jausti ar vazuoti minkciau ir konforta geresni tureti
os sprendinas gali pasikeisti jei nori is vektros nuo 91m
su uzpakaliu ar ne, bet pajusicOdH rašė:Kazka panasaus ir galvojauo tai jeigu sportine tai konforto nebus kuria prasme? kad kiekviena akmenu su savo uzpakaliu pajusi
ar kaip?
Sportine pakaba pirmiausia duoda automobilio elgesio prognozuojamuma.
Tai reiskia, kad automobilis delto, kad maziau svyra posukiuose gali buti geriau valdomas slydimo metu.
Galbut kazkam pasirodys paradoksalu, taciau daznai su minkstesne pakaba galima netgi laimeti laiko iveikiant posuki (delto, kad automobilis svirdamas savo mase bei ishcentrine jega apkrauna isoriniu lanku vaziuojancius ratus kas padidina sukibima), taciau is cia isplaukia kiti niuansai - staigiai keiciant vaziavimo krypti, del minkstos pakabos svyruojantis automobilis gali apvirsti ar tapti nevaldomas su pasekmem - sumetymas, bordiurai, stogai, ir kt., kas geriausiu atveju reiskia prarasta laika, o blogiausiu atveju - finansinius nuostolius ar gyvybe.
Auksciau parasyta labai primityviai apie "sportine pakaba", nes ishsamesniam aprasymui reikia kalbeti ir apie kitus dalykus. Jei nori suzinoti issamiau, tai pasiskaityk apie gravitacijos centra, apie svyravimo asi, iscentrines jegas, kasteri, danga ir salygas, kuriai pakaba derinama, progresines ir regresines spyruokles, amortikus ir ju charakteristikas.
Del sportines pakabos niunsu galima daug diskutuoti, ir gincytis (pvz "Gerai tai ar blogai, kad su sportine pakaba stabdant automobilio `nosis` nepanyra vaziavimo kryptimi), taciau tai neturi prasmes tol, kol neaiskus pats pritaikymo tikslas, nes skirtingoms salygoms, naudojami skirtingi vaziuokles suderinimai.
Jei kalba eina tik apie vazinejima gatveje (apie ka speju ir klausia c0dH) su kietom spyruoklem (pvz su tikslu, kad suzemintas automobilis nekabintu arku), tai turi atsiminti, kad praktiniai niuansai yra sekantys - per kelis metus jei dar neishsibarshkejo, tai tikrai ishsibarshkes salonas, jei bus labai kietos spyruokles ir labai kieti amortikai, zemo profilio padangos (pvz 205/40/17), gali buti, kad nuo smugiu prades trukineti kebulas (nepamirsk, kad gyvenam Lietuvoje, kur gatves nera lygios kaip autobahnas, ir, patikek manimi, bent jau nuolatinio masruto duobiu zemelapi galesi pasakyti net nakti pazadintas is gilaus miego), pats vaziavimo komfortas bus mazesnis, jei spyruokles dar ir zeminancios (paprastai sportiskos sertifikuotos spyruokles buna iki -40mm, taciau yra atveju, kai zemina ir 60-80mm), tai atsiranda dar ir papildomos problemos del automobilio aukscio - servise negali uzvaziuoti ant pakelejo, ziema "greideriuoji" kiemus sutrumpejusia dugno gyvenimo saskaita, ramstai bamperiais bordiurus ir t.t....
Tai reiskia, kad automobilis delto, kad maziau svyra posukiuose gali buti geriau valdomas slydimo metu.
Galbut kazkam pasirodys paradoksalu, taciau daznai su minkstesne pakaba galima netgi laimeti laiko iveikiant posuki (delto, kad automobilis svirdamas savo mase bei ishcentrine jega apkrauna isoriniu lanku vaziuojancius ratus kas padidina sukibima), taciau is cia isplaukia kiti niuansai - staigiai keiciant vaziavimo krypti, del minkstos pakabos svyruojantis automobilis gali apvirsti ar tapti nevaldomas su pasekmem - sumetymas, bordiurai, stogai, ir kt., kas geriausiu atveju reiskia prarasta laika, o blogiausiu atveju - finansinius nuostolius ar gyvybe.
Auksciau parasyta labai primityviai apie "sportine pakaba", nes ishsamesniam aprasymui reikia kalbeti ir apie kitus dalykus. Jei nori suzinoti issamiau, tai pasiskaityk apie gravitacijos centra, apie svyravimo asi, iscentrines jegas, kasteri, danga ir salygas, kuriai pakaba derinama, progresines ir regresines spyruokles, amortikus ir ju charakteristikas.
Del sportines pakabos niunsu galima daug diskutuoti, ir gincytis (pvz "Gerai tai ar blogai, kad su sportine pakaba stabdant automobilio `nosis` nepanyra vaziavimo kryptimi), taciau tai neturi prasmes tol, kol neaiskus pats pritaikymo tikslas, nes skirtingoms salygoms, naudojami skirtingi vaziuokles suderinimai.
Jei kalba eina tik apie vazinejima gatveje (apie ka speju ir klausia c0dH) su kietom spyruoklem (pvz su tikslu, kad suzemintas automobilis nekabintu arku), tai turi atsiminti, kad praktiniai niuansai yra sekantys - per kelis metus jei dar neishsibarshkejo, tai tikrai ishsibarshkes salonas, jei bus labai kietos spyruokles ir labai kieti amortikai, zemo profilio padangos (pvz 205/40/17), gali buti, kad nuo smugiu prades trukineti kebulas (nepamirsk, kad gyvenam Lietuvoje, kur gatves nera lygios kaip autobahnas, ir, patikek manimi, bent jau nuolatinio masruto duobiu zemelapi galesi pasakyti net nakti pazadintas is gilaus miego), pats vaziavimo komfortas bus mazesnis, jei spyruokles dar ir zeminancios (paprastai sportiskos sertifikuotos spyruokles buna iki -40mm, taciau yra atveju, kai zemina ir 60-80mm), tai atsiranda dar ir papildomos problemos del automobilio aukscio - servise negali uzvaziuoti ant pakelejo, ziema "greideriuoji" kiemus sutrumpejusia dugno gyvenimo saskaita, ramstai bamperiais bordiurus ir t.t....
-
cOdH
-
haroldas888
- Klubo ex-Prezidentas
- Pranešimai: 883
- Užsiregistravo: 23 Spa 2004, 14:02
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
jiooo dekui uz izsamia info,dejai tu cia man,skaudi tiesa 
posukiai tikrai smagiau imasi,bet duobes visas jau pazystu,net tamsoje,nes laaabai skaudu buna kai jos neapvaziuoji ir tenka visu savo kunu sugerti smugi
Bet is kitos puses juk ne komfortui as masina perdarineju,o vidiniam malonumui.
posukiai tikrai smagiau imasi,bet duobes visas jau pazystu,net tamsoje,nes laaabai skaudu buna kai jos neapvaziuoji ir tenka visu savo kunu sugerti smugi
Bet is kitos puses juk ne komfortui as masina perdarineju,o vidiniam malonumui.
westside is da best
-
neo
Re: Kuo skiriasi sportinė ir paprasta pakaba?
gryna tiesa..
ish manes chebra zhnegdavo kai ash jau budavau alaus ikales ir duodavau kam kitam vairuoti tai visalaika regdavau STABDYK arba APVAZIUOK, nes visus kelio neligumus mokejau mintinai ir dabar moku:)) , bet uzhsidejau padangas aukshtesnes tai nebetaip jaucias...
Zheminta vaziuokle gerai, bet kartais labaj vargina ypac jei reik daug maltis nelygiais keliais.
ish manes chebra zhnegdavo kai ash jau budavau alaus ikales ir duodavau kam kitam vairuoti tai visalaika regdavau STABDYK arba APVAZIUOK, nes visus kelio neligumus mokejau mintinai ir dabar moku:)) , bet uzhsidejau padangas aukshtesnes tai nebetaip jaucias...
Zheminta vaziuokle gerai, bet kartais labaj vargina ypac jei reik daug maltis nelygiais keliais.
-
Ramas
Cia kalbama apie priekines spyruokles? O galui ar tinka nuo Vektros?CalibriS rašė:na jusi visas dobes nes sprendzinos sportines yra gana kietesnes negu paprastos,todel automobilis ant kelio stovi stabiliai gali jei nori siek tiek pagerinti konforta priekines sprendzinas pasikeisti i ne sportines bet kiek domejausi neatlaiko sprendzinos kruvio luzta greitcOdH rašė:Kazka panasaus ir galvojauo tai jeigu sportine tai konforto nebus kuria prasme? kad kiekviena akmenu su savo uzpakaliu pajusi
ar kaip?
![]()
tau rinktis ar keli stabilau buti ir duobes jausti ar vazuoti minkciau ir konforta geresni tureti![]()
os sprendinas gali pasikeisti jei nori is vektros nuo 91m