Stabdziu reguliavimas
Stabdziu reguliavimas
Sveiki, gal kas zino, kaip paciam suregulioti stabdziu priekio ir galo stabdimo jega, nes maniske stabdant prekis suveikia o galas vos pristabdo
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
priekinius ratus uzkertas galiniu ne taip turi buti, nes jei ir gala uzkirstu, tada staigiai stabdant gali tikrai nulekt nuo kelio. 
1. Negalvok! 2. Jei galvoji - nesakyk. 3. Jei galvoji ir sakai - nerašyk! 4. Jei galvoji, sakai ir rašai - nepasirašinėk! 5. Jei galvoji, sakai, rašai ir pasirašineji - nesistebėk.
-
Dainava
- Pradedantysis
- Pranešimai: 86
- Užsiregistravo: 03 Spa 2007, 17:51
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Nu tai kad neteko girdet tokio dalyko kad reguliuotusi. I stiprintuva sueina visi vamzdeliai ir viskas. Jis ten viduj sukonstruotas kad reguliuotu stabdyma. Priezastys manau gali buti skirtingos medziagos kaladeles, diskai ne tokie kokie turi buti, stabdziu cilindriukas "uzkepes", arba (jei bugniniai stabdziai) gali buti skyscio skverbimasis per cilindriuka. Gaunasi tepimas ir stabdymo efektyvumas mazeja.
na cali to reguliatoriaus nemaciau manau jo ir nera,
bet netgi 2101 ziguliuose budavo tas reguliatorius. jis reguliuodavo stabdymo jega pagal galines asies apkrovima, kuo daugiau apkrautas galas tuo didesne stabdymo jega. na matyt jo todel nera kad cali sportine o ne liaudies vezimas kaip passatas meslui,plytoms i soda vezt 
-
donatukass
- Veteranas
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 17 Vas 2007, 17:24
- Vietovė: panevezys
orinasi kartu su stabdziais. viena ausim kazka girdejau, kad orinant stabdzius su ABS butina ijungt degima, tada kazkoks voztuvelis atsidaro, kai uzdarytas orinamas, kazkas gali ten but negerai.
P.S. del sio teiginio neesu 100proc. garantuotas kad tai tiesa, tai jei yra TIKSLIAI zinanciu kaip ten kas ten, paneikit, arba patvirtinkit
P.S. del sio teiginio neesu 100proc. garantuotas kad tai tiesa, tai jei yra TIKSLIAI zinanciu kaip ten kas ten, paneikit, arba patvirtinkit
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
Pas mane buvo panasi problema. Durniavo abs nors klaidu juokiu nemete, viena rata blokodavo, ardziau tikrinau nieko gero neradau, pres menesi stabdant vos neapsisuko is 4 ratu stabde tiktai 2. i kitus 2 ratus skistis net nedaeidavo. isemiau abs bloka, prapuciau lig ir tvarkoj, bet ne ilgam, kita diena kaip tik per vgm pradejo stabdit tik vienas ratas, prezastis tas pats- nedaeina skistis.
1.- nupirkau dievieta abs bloka
2.- 4-suportu remkomplektai "tanagra 2-prekiniu su nuolaida 30lt. Autoera 2-galiniu 27lt
3.- pravaliau, prapuciau visas zarnas
4.- isploviau stabziu pagrindini cilindra. " salniku nekeiciau nepaviko istraukti stoporo"
Ryt surinkinesiu, apie rezultata rytoi vakare parasisiu.
1.- nupirkau dievieta abs bloka
2.- 4-suportu remkomplektai "tanagra 2-prekiniu su nuolaida 30lt. Autoera 2-galiniu 27lt
3.- pravaliau, prapuciau visas zarnas
4.- isploviau stabziu pagrindini cilindra. " salniku nekeiciau nepaviko istraukti stoporo"
Ryt surinkinesiu, apie rezultata rytoi vakare parasisiu.
C20XE
GOLFIII 1,9tdi
GOLFIII 1,9tdi
po ilgu orinimu (1.5l skiscio perpiliau) stabziai atsirado, ir abs veikai kuo puikiausiai.
orinau su ijungtu degimu, su dirbanciu varikliu. pravaziavau ir vel orinau, po antro bandimo pidalas pasidare siek tiek kietesnis.
ant galiniu suportu stovi kazkokie voztuveliai, bet as jau ten nelindau. tas voztuvelis tarp magistrales ir gumines zarnos prie galines spirokles.
orinau su ijungtu degimu, su dirbanciu varikliu. pravaziavau ir vel orinau, po antro bandimo pidalas pasidare siek tiek kietesnis.
ant galiniu suportu stovi kazkokie voztuveliai, bet as jau ten nelindau. tas voztuvelis tarp magistrales ir gumines zarnos prie galines spirokles.
C20XE
GOLFIII 1,9tdi
GOLFIII 1,9tdi
O neatkreipete demesio i tai, kad visuose manualuose raso: nuorinant stabdzius, stebeti stabdziu skyscio bakeli ir reikalui esant dapilineti skyscio, kad nepatektu oro. Jei uzsiorino pagrindinis cilindras, tai prisiviret koses pilna puoda. Senais gerais laikais, dar ziguliams, keisdami pagr. cilindra, skysti leisdavom samatioku. Tai yra atsukam vamzdukus nuo galiniu cilindru, skysti pilam i bakeli ir jis palengva bega iki galinio rato. Po to uzsuki ir orini per vintili. Na vienu zodziu, butinas toks darbas, nes kai maigai pedala, o skyscio sistemoje maziau negu oro, tai tas skystis pavirsta i gazuota limonada. Dar vienas pastebejimas, nuorinant stabdzius i tara, negalima jo iskarto pilti i sistema, nes jame yra mikro oro burbulu. Reikia bent pora valandu toje taroje palaikyti, kad issivaiksciotu oras.
p.s. 40% stabdymo efektyvuma, sudaro nauji stabdziu diskai ir rimtos firmos st. kaladeles, tik ne tie uz 30 Lt. Ir nepamirskit nuorinant stabdzius, orinamu ratu eiliskumo, ypac kai keiciasi pagr. cilindras.
Ai ir dar i ta ABS,a nuorindami nekreipkite demesio, nes jis mato tik sukancius ratus.
p.s. 40% stabdymo efektyvuma, sudaro nauji stabdziu diskai ir rimtos firmos st. kaladeles, tik ne tie uz 30 Lt. Ir nepamirskit nuorinant stabdzius, orinamu ratu eiliskumo, ypac kai keiciasi pagr. cilindras.
Ai ir dar i ta ABS,a nuorindami nekreipkite demesio, nes jis mato tik sukancius ratus.
tu jau cia pavarei po garaznamu
visa sistema ardziau ir ploviau kad stabziai butu geri o ne kad is sistemos isleidusi skisti vel pilt i sistema, nors vizualei jisai buvo svarus svarutelis
del skiscio lygio man atrodo niekam klausimu jokiu nekilo. o del samatioko taisingai, as tai stucerius atsukau ir i bakeli spaudima daviau, kad nereiketu laukti pusvalandi kol prades laset.
del abs visosie masinose skirtingai, vienam orini kaip be abs, kitam tiktai su pajungimu prie kompo, kitam su ijungtu degimu.
visa sistema ardziau ir ploviau kad stabziai butu geri o ne kad is sistemos isleidusi skisti vel pilt i sistema, nors vizualei jisai buvo svarus svarutelis
del abs visosie masinose skirtingai, vienam orini kaip be abs, kitam tiktai su pajungimu prie kompo, kitam su ijungtu degimu.
C20XE
GOLFIII 1,9tdi
GOLFIII 1,9tdi
Tai, kad plauti sistemos ir nereikia. Cia tau ne kuro ar varikliotepimo sistema, cia hidraulika. Stabdziu skysti rekomenduotina keisti kas 2-3 metus, nepriklausomai, ar tas automobilis eksploatuojamas, ar ne. Sistemoje, nors ji ir neeksploatuojama, nuo atmosferos temperaturu skirtumu, atsiranda oro. Aisku ne tiek, kiek keisdamas cilindriukus, bet vistiek, stabdziu efektyvumas dingsta.
Patikek, kas liecia nuosedu, jos ten vaidina maziausia vaidmeni paliginus su oru. As nesakau, taip galima, netgi reikia praplauti suportus, bet kam visa sistema, juk ten nera tokios dideles temperaturos, kad vamzduku sieneles prikeptu. Na nebent raudona su geltonu.
Tos darbines nuosedos perpilant isbega.
ai, kas kaip ismano.....
ai, kas kaip ismano.....