C30SE
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Cia kaip koks isrinktasisTornado rašė: gal ci atas kuris KAZKA nuveiks, o ne tik papliurps
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
As neabejoju, kad taip ir yra 
Autorius minejo, kad cia ne pirmas projektas, butu idomu suzinot, koks buvo pries tai, gal mes per daug nuvertinam...
Autorius minejo, kad cia ne pirmas projektas, butu idomu suzinot, koks buvo pries tai, gal mes per daug nuvertinam...
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
autorius turi labai konkrecius, bet nelabai pagristus tikslus. Kaip jau visi rase, jei ir norisi rwd, inline6 neykisi, cia tau ne senatorius, pradziai jau vien tik kapotas neuzsidarys
ir isvis, jokiu to i6 3 ltr variklio pliusu pries LET'a nematau. jy isilgai pastatyt ir rwd padaryt bent jau realiau, visas variklis pries priekine asy neissikis. O LET paburt zymiai paprasciau (beigi pigiaw) nei atmosferika turbint. Beto, tas 3 ltr variklis panasiai kw turi kaip LET stock, tai kam tas didesnis svoris, masinos balanso ir valdomumo praradimas? Krc, autoriui primest kastus siulyciau, nes toks projektas prasmes turi tik kaip grynai savo malonumui, jei babkes visiskai nesvarbu. Technine prasme galima ir paprasciau, ir pigiau ir geriau.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
-
BravoL
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 563
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
- Vietovė: Alytus
- Kontaktinė informacija:
Emm.. Tai kury tu cia bolida ruoshiesi budavot..? Ir kokie cia pas tave wd bus..?ROMANTISKAS rašė:Skaitau ir stebiuosiu... is kur kaikurie istrauke kad galvoju varikli statyti skersai ir drayti is rwd i 4wd ar net fwd?... gal tai ir imanoma bet manau neverta veltui zaist... si projekta darysiu neskubedamas ir viska gerai apgalvojes.. zadu pirkti senatoriu su triju litru varikliu, graziai isardyti, ir issipjaut ko reikes, veliau viska kisti i calibros kebula... kai viskas bus suvirinta ir sutvirtinta laukia isrinkimas ir visko isdazymas bei padengimas antikorozine danga... veliau viska surenkame ir stai calibra su 3litrais po kapotu.. veliau neskubant ir pasitariant su ismintyngais zmonemis bus galima lysti i varikli.... tai tiek..
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
-
ROMANTISKAS
- Pradedantysis
- Pranešimai: 64
- Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 15:48
- Vietovė: VILNIUS
http://img138.imageshack.us/img138/8908/crim0590yg5.jpg stai jis 1983metu volksvagen passat... http://img138.imageshack.us/img138/8298 ... 159bh7.jpg
Paskutinį kartą redagavo ROMANTISKAS 04 Geg 2008, 21:20. Iš viso redaguota 1 kartą.
-
ROMANTISKAS
- Pradedantysis
- Pranešimai: 64
- Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 15:48
- Vietovė: VILNIUS
seip jau rimtesniam varikliui po calibros kapotu nlb yra vietos....idomu butu ka priburt is 2.5l varikklio pvz kokia turbina imest ar kazka tokio....jej imanoma ten ka padaryt....
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
Tai manyciau, kad reiktu varikli traukti link salono, net kazkiek pjaustant salono priekine sienele ~ 20cm ir dar butu galima tuo paciu truputi paleisti zemyn ~ 3-4cm(juk vis viena reiks nauju tvirtinimu). O pavaru deze galima butu deti ir automatine (taip beveik paprasciau). Beda, kad opelis opozito negamina, tai nors butu galima ideti kur noretusi ir kaip noretusi. Bet tai cia visi planuoja kaip ir ka reiktu daryti, o tas kuris uzviro visa kose kazkur prapuole.
Nu tai V formos variklis - ant kurio ismetimo kolektoriaus ta turbina bus ? O gal reiktu dvieju turbinu, bet ar vienodi oro srautai i abu isiurbimo kolektorius bus? O gal viena turbina ten kur susieina abu kolektoriai, bet tai labai toli ji bus. O tai jei pavyks variklio uzturbinimas, tai kaip tokia jega atiduoti vien i priekinius varomus ratus ? Zodziu daug reikalu ir dar daugiau pinigu 
seip tai placiajame internete tikrai galima apie tai rasti info. Beje, buciau dekingas jei nustotumet rasyt visokius komentarus nei y tvora nei y mieta sitoje temoje. jei autorius pasirodys ir teiksis kazka parasyt verta komentavimo - tada ir rasykit. Jei ne - tema ramiai numirs. Jau issiaiskinom kad toks projektas prasmes nelabai turi, bet jei zmogus turi noro tegul daro. (Gal kaiptik dabar virina garaze del to ir neparaso nieko
)
Anyway, cia y tema butu rasyti apie I6 konversijas calibru, ko net placiajame internete tikriausiai nerastumeme. Taip kad kaliegos neblevyzgokime.
Anyway, cia y tema butu rasyti apie I6 konversijas calibru, ko net placiajame internete tikriausiai nerastumeme. Taip kad kaliegos neblevyzgokime.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock