arku twirtinimas
Tai virinant bet kokia skarda, virinasi briaunom, o ne skarda ant skardos. Ir nera skirtumo is kurios puses virinti, svarbu, kad butu patogus priejimas. Beda tame, kad suvirinus, neina prieiti is vidaus normaliai padengti siule antikorozija. Kniedijant, galimas pilnas antikorpzinis padengimas, taciau dedasi skarda ant skardos, tarp kurios patenka dregme ir prasideda korozija. Klijuojant, manau geriausias variantas, nes tarpai tarp skardu uzsipildo klijais, o jie man atrodo ilgaamziai.
p.s. nesamone tos arkos, jei siules atlaikys korozija, tai po 2 metu surudys pati skarda kitajska.
p.s. nesamone tos arkos, jei siules atlaikys korozija, tai po 2 metu surudys pati skarda kitajska.
na nzn seip daug kas virina uzdeje skarda ant skardos, o is vidaus virint reikia nes jej is isores suvirinsi ir nusweisi siule liks arka kybot ant snargiu, o is vidaus siules sveist nereikia
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
-
donatukass
- Veteranas
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 17 Vas 2007, 17:24
- Vietovė: panevezys
tai kad visvien nesigaus kad lygiai sudejai briauneles ir beveik glaisto nereiks...visvien briauna su briauna lygiai nepadarysi, klausinejau, lindau i akis ir visi ta paty kad taip gerai nepadarysi, beje pats twarkau db arkas tai vat ir domiuosi siais reiklais
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
papildomas deginimas metalo.....taip man atsake i tai.....apie tai buvau ir as pagavojes, is apacios skarda tokia ir ant jos jau ta arka, krc gaunasi ant sudurimo ta skardele apacioj.....bet kazkodel tjp nieks nedaro....
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
prispaudimui yra ir kitu budu... Galu gale vietomis galima ir su greito veikimo klijais sukabinti, bet kniedes tikrai nera butinos. Juolab, kad metalas su aliumu reaguoja, tada reiktu ir specialiu kniedziu - metaliniu, paskui jas susveist (ju galvutes) ir t.t. - zodziu, kazkoks visiskai nereikalingas, tik laika suedantis beprasmis dalykas.Renas rašė:Tai kazkaip tas skardas suspaut viena prie kitos reiktu, gal. Nors keliose vietose, kad laikyti nereiktu, kol klijai sustengs kokias 6 val.Is tikro, tai nzn kiek laiko jie stengsta.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
Duok kempa ir as tau suvirinsiu, kad braiuna su briauna ligiai sueitu, nusveitus butu ligu ir is vidaus nebutu sasuernix rašė:tai kad visvien nesigaus kad lygiai sudejai briauneles ir beveik glaisto nereiks...visvien briauna su briauna lygiai nepadarysi, klausinejau, lindau i akis ir visi ta paty kad taip gerai nepadarysi, beje pats twarkau db arkas tai vat ir domiuosi siais reiklais
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
"epoksidke" = "epoksidine derva"? Nes jeigu taip, tai kokia prasme metala klijuoti su epoksidine derva, kuri nera tam skirta?
Metalas klijuojamas paprastai su stiklo klijais, kurie tam taip pat (ne tik stiklo klijavimui ar stiklo klijavimui su metalu) pritaikyti.
Yra epoksidiniai klijai, bet jie, imho, labiau tinka plastmasem klijuoti (ar tarpams plastmaseje uzpildyti), o ne metalui su metalu klijuoti.
Metalas klijuojamas paprastai su stiklo klijais, kurie tam taip pat (ne tik stiklo klijavimui ar stiklo klijavimui su metalu) pritaikyti.
Yra epoksidiniai klijai, bet jie, imho, labiau tinka plastmasem klijuoti (ar tarpams plastmaseje uzpildyti), o ne metalui su metalu klijuoti.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Rudeni as pats sau virinausi arkas. Nauja arka dejau ant "senos", uzsimetes koki 1cm... bet mieliau buciau kniedijes... Kodel? Virinta vieta yra blogai, gali tepti kokius tik nori antikorozinius ir pan, iskaitintas metalas yra pasmerktas rudims. o kniedijant mazdaug kas 5cm niekas neprades vaiksciot "judet" ir netrukines joks spaklius. Pats nekniedijau nes nzn kad yra taip vadinamos tiuningines kniedes. tai yra jos yra be "galvuciu". Yprastos galvutes ant metalo buna issikisusios apie 2-3mm ko pasekoje reikia jas nusveisti ir 90% sumazeja ju "tvirtumas". O tos tiuningines yra su lygia galvute ir jos ant metalo lieka issikisusios nedaugiau kaip 0.3mm ko pasekoje nereikia ju slifuoti ir ju tvirtumas 100%
Aisq pries kniedijant tarp skardu reiktu pratept koio hermetiko ar stiklo kliju.
2 Calibra:
Kapoto skarda yra priklijuota prie remo, bet kapoto krastai yra uzlenkti ir gamykliskai privirinti. Jei kapoto skarda butu storesne tarkim dvigubai ar trigubai jos niekas ir neklijuotu... Bet kadangi ji yra plona ir kad ji "netabaluotu" ji yra priklijuota prie remo, ir tikrai ne del tvirtumo...
Aisq pries kniedijant tarp skardu reiktu pratept koio hermetiko ar stiklo kliju.
2 Calibra:
Kapoto skarda yra priklijuota prie remo, bet kapoto krastai yra uzlenkti ir gamykliskai privirinti. Jei kapoto skarda butu storesne tarkim dvigubai ar trigubai jos niekas ir neklijuotu... Bet kadangi ji yra plona ir kad ji "netabaluotu" ji yra priklijuota prie remo, ir tikrai ne del tvirtumo...
C20XE
A. Birsas "Merginos butu nuostabios, jei patektum i ju glebi nepatekdamas joms i nagus..."
A. Birsas "Merginos butu nuostabios, jei patektum i ju glebi nepatekdamas joms i nagus..."
Ar tikrai kapoto skarda yra plonesne nei sparnu skarda? Ar tik ne prieshingai?Egas rašė:2 Calibra:
Kapoto skarda yra priklijuota prie remo, bet kapoto krastai yra uzlenkti ir gamykliskai privirinti. Jei kapoto skarda butu storesne tarkim dvigubai ar trigubai jos niekas ir neklijuotu... Bet kadangi ji yra plona ir kad ji "netabaluotu" ji yra priklijuota prie remo, ir tikrai ne del tvirtumo...
Toliau,kuriose vietose kapotas rudija? Atsakymas - ten, kur yra sujungti du metalai ir dazniausiai - kur suvirinta. Cia, beje, jau nekalbant apie tai, kad suvirinimo technologija "garazhelyje" nuo suvirinimo technologijos "gamykloje" taip "truputi" skiriasi, ir garazhinis RETAS kuris gales suvirinti (platesne prasme) geriau nei gamykloje. Beje, ten kur klijuota rudija retai - imho toks variantas kur klijavimo jegos pakanka pranashesnis tiek kokybe, tiek savo paprastumu... Lengva suklijuoti - jokio poveikio metalo strukturai (turiu galvoje labiausiai termini poveiki, kaip skirtuma tarp kliju ir svarkes), del ko korozijos tikimybe sumenkinama.
Toliau, griztant prie kliju - truliku kebulas anksciau budavo suvirintas, veliau naujesniuose - kniedytas, o dabar jau klijuojamas stiklo klijais. Imho tai liudija, kad tvirtumo tie klijai turi pakankamai. Isivaizduok, kas butu, jeigu nulektu ant 50-60km/h lekiancio truliko shono plokshte...
Tokia mano nuomone
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
vat su tokiom tiuninginem kniedem as ir kniedijau...galvute kugio formos, gerai isirezia i metala ir nedaug jos belieka, as papildomai dariau dar duobutes ir po to dar paplojau plaktuku tj slifuot ir nereikejo, visas kniedes ir skyles joms sutepiau su rudziu suriseju kuris padengia metala plona bet tvirta plevele.....apspakliavau ir palaksciau zvirkeliu per duobes, spaklius niekur neskilo......aj ir is vidaus antikoroziniu gruntu uzdaziau....
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]