arku twirtinimas

Su automobilio kėbulu ir jo eksploatacija susiję klausimai.

kaip geriau arkas tvirtinti?

virinti?
25
45%
kniedinti?
24
44%
klijuoti?
6
11%
 
Viso balsų: 55

ernix
Veteranas
Pranešimai: 2172
Užsiregistravo: 04 Lap 2007, 23:43
Vietovė: ignalina-vilnius

arku twirtinimas

Standartinė ernix »

tai va susimasciau del arku tvirtinimo budu, tai yra virinti, kniedinti ar klijuoti
Paskutinį kartą redagavo ernix 14 Bir 2008, 14:22. Iš viso redaguota 1 kartą.
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

gali dar i apklausa iterpti punkta 'klijuoti' :)
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
Mechanikas
Pradedantysis
Pranešimai: 192
Užsiregistravo: 07 Bir 2007, 11:05
Vietovė: Kaunas

Standartinė Mechanikas »

lipdziau skyle (ne calibrai). Neturejau kempo, tai teko prikniedyt skarda. Buvo isikise i isore ir ,kalant per ta skarda, keleta kniedziu atsileido :roll: + valanda vargo ir spakliaus - jau metus laikosi, itrukimu nera. Bet rinkciaus virinimo buda, jei tureciau kempa.
BMW 740
ernix
Veteranas
Pranešimai: 2172
Užsiregistravo: 04 Lap 2007, 23:43
Vietovė: ignalina-vilnius

Standartinė ernix »

dar butu idomu jei pagrystumet sawo balsa. tarkim balsawot uz kniedinima ir papostinat kodel tai daryti yra geriau :)
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
Renas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 284
Užsiregistravo: 14 Lap 2005, 20:48
Vietovė: Kaunas

Standartinė Renas »

Jei pats sugebi ir ismanai si darba, kniediji. Jei turi pinigu, atiduodi meistram virinti. Garantija ir vieno ir kito nenuspejama.

p.s. kiek man teko matyti pervirintas arkas, pas visas siules islindo.
ernix
Veteranas
Pranešimai: 2172
Užsiregistravo: 04 Lap 2007, 23:43
Vietovė: ignalina-vilnius

Standartinė ernix »

pas mane arkos buvo virintos, islindo rudys tad nusipirkau naujas arkas ir emiau kniedint, kaip bus taip, masina gi ne uz 50-100 gabalu kad negalima butu bandyt.....o gal gausis ir viskas bus gerai
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
KW>
Klubo Narys
Pranešimai: 2969
Užsiregistravo: 07 Sau 2007, 15:27
Vietovė: kns

Standartinė KW> »

uzspaudziau virinima, taciau nej tas nej tas man nepatinka,... su virinimu daug pisiaus, o kniedijimas isvis nerimtai man atrodo, virs kniedijimo nuo kebulo tampymosi skardos turi minimalios eigos kas padidina spakliaus susedima/trukima... o abieju variantu kajp renas sake laikotarpis nenuspejamas.... aisku norint ir mokant galima pasidaryt tikraj gerai kas ta rizika nutolina daug tolimesniam laikuj
donatukass
Veteranas
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 17 Vas 2007, 17:24
Vietovė: panevezys

Standartinė donatukass »

ernix :arrow: apie tas zvakes gi rasei, kad neturi nei laiko, nei pinigu zvakes tikrinti arba keisti profilaktiskai, tai is kur radai laiko ir pinigu ekspermentuoti su arkom? juk arkos uzima DAUG daugiau laiko ir daugiau kainuoja.. :lol2: gal visdelto zvakes pasikeisk, ramiau vaziuosi ir dar zinosi kad arkos nenukris vaziuojant per duobes.. :lol:
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
ernix
Veteranas
Pranešimai: 2172
Užsiregistravo: 04 Lap 2007, 23:43
Vietovė: ignalina-vilnius

Standartinė ernix »

donatukass- kaip matau nemoki aiskiai skaityt ir suprast teksto turinio :!: rasiau kad kai uzlinks variklis nuo nepakankamo tapalo lygiao jy reiks keist o tam as neturiu laiko ir litu :!: varikli galima priziuret kad neuzlinktu o arku ne :!: islindo rudys ir viskas darai viska is naujo :!: o zwakes issisuku lb retai, uzstreikavo kuri persisukai visas ir toliau leki ramia galva ;)
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

balsuociau uz "klijuoti", bet nera tokio punkto, delto pasirinkau "virinti".
Kniedyjymas yra blogai.

Suvirinimas irgi nera gerai, kad suvirinimo vietoje buna labai auksta temperatura, bet kiti virina taskais ir iskart ta vieta apdirba antikorozinem medziagom - cinku, epoksidiniu glaistu/gruntu ir t.t.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
ernix
Veteranas
Pranešimai: 2172
Užsiregistravo: 04 Lap 2007, 23:43
Vietovė: ignalina-vilnius

Standartinė ernix »

kodel kniedijimas yra blogai? pas mane buvo virinta taskais, patikek nk gero ir is to...kitoj pusej radau epoksidinio spakliaus ar kazko panasaus...taip pat tuo nusivyliau...todel ir bandau kniedyti db viska....
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

p.s. pridejau tau punkta "klijuoti", bet jau prabalsaves uz "virinti" :)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
ramus
Veteranas
Pranešimai: 1226
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 16:08
Vietovė: rajonas

Standartinė ramus »

Virinimas ir teisingas apdirbimas po jo, manau duos teigiama rezultata + nezinau kiek esu teisus, bet manau, kad tvirtumas virinant is visu paminetu atveju geriausias
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

troleibusu shonus anksciau virindavo, veliau kniedydavo, o dabar klijuoja stiklo klijais ir sako, kad laiko nelygintinai geriau uz kniedes.

Visu siuolaikiniu auto stiklai yra nesancioji kebulo konstrukcija ir yra klijuojama stiklo klijais - t.y. cia ne palyginimui su virinimu ar kniedijimu, bet iliustravimui, ant kiek tie klijai yra stiprus.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
ramus
Veteranas
Pranešimai: 1226
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 16:08
Vietovė: rajonas

Standartinė ramus »

Klijai siais laikais tikrai tvirti, bet klijuojant arka jie laikys tik tris puses, o ne keturias, na panasiai kaip, kad automobilio stikla iklijuotume tik virsu ir sonus, o apacios ne. Avarijos atveju tvirtumo jam aiskiai truktu. Taigi manyciau kad klijavimas ir kniedijimas labiau priimtini ekonominiais sumetimais - pakankamai pigu ir nesudetinga dirbti, ta prasme reikalingi tik minimalus gebejimai ir igudziai.
ernix
Veteranas
Pranešimai: 2172
Užsiregistravo: 04 Lap 2007, 23:43
Vietovė: ignalina-vilnius

Standartinė ernix »

na avarijos metu jej kliudytu arka manau ar ji klijuota butu ar virinta visvien kazka su ja reiktu daryti, vel gi kazkur esu girdejas kad amerikoje jau senokai niex auto nevirina o kniedija, db gal ir net klijuoja, o igudziu taip pat reikia ir kniedijant ir klijuojant, jej virint moki uzsivirinsi jej ne duodi tam kas moka.......


p.s dekui calibrai uz punkta "klijuoti" ;)
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
ramus
Veteranas
Pranešimai: 1226
Užsiregistravo: 27 Lie 2007, 16:08
Vietovė: rajonas

Standartinė ramus »

Nevystant toliau diskusijos pateiksiu toki klausima: tu kempa turi ? jei ne tai nemanau, kad i ji investuosi del arku, ne ka geriau ieskoti gero suvirintojo ir laukti eileje. O stai klijuoti ar kniedinti su palyginti nedideliais finansiniais idejimais gali pradeti vos ne ta pacia diena, kai sugalvosi tvarkyti arkas.
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

ramus rašė:Klijai siais laikais tikrai tvirti, bet klijuojant arka jie laikys tik tris puses, o ne keturias, na panasiai kaip, kad automobilio stikla iklijuotume tik virsu ir sonus, o apacios ne. Avarijos atveju tvirtumo jam aiskiai truktu. Taigi manyciau kad klijavimas ir kniedijimas labiau priimtini ekonominiais sumetimais - pakankamai pigu ir nesudetinga dirbti, ta prasme reikalingi tik minimalus gebejimai ir igudziai.
Beje, ar neklystu manydamas, kad lyg ir calibros kapoto virshutine dalis su paciu kapoto remu yra suklijuotas? Jeigu taip, tai tada klausimas del tvirtumo nediskutuotinas, imho :)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

man atrodo kad virinta ten
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
ernix
Veteranas
Pranešimai: 2172
Užsiregistravo: 04 Lap 2007, 23:43
Vietovė: ignalina-vilnius

Standartinė ernix »

man atrodo kad ten ir klijuota ir virinta taskais.......
kempo neturiu, turi draugas ir zadejo suvirint, bet kaip jau sakiau bandau kniedyt
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

gal kas netingit nubegt paziuret? Nes as turiu pateisinama priezasti - mano caly uz xx km, tai neturiu galimybes. Jei kas turi salia namu, nueikit su zibintuveliu pasiziureti
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
ernix
Veteranas
Pranešimai: 2172
Užsiregistravo: 04 Lap 2007, 23:43
Vietovė: ignalina-vilnius

Standartinė ernix »

as tjp pat turiu kuo pasiteisinti, ant kapoto gruntas pilnai nesudziuves nenoriu liesti
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
KW>
Klubo Narys
Pranešimai: 2969
Užsiregistravo: 07 Sau 2007, 15:27
Vietovė: kns

Standartinė KW> »

neatsimenu kajp calibroj bet daugeli masinu kapoto skarda ir remas yra klijujami ;)

Moderatorius : stop doublequote'in!
(pataisyta)
SpottAuto
Klubo Narys
Pranešimai: 2109
Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
Vietovė: Panevėžys
Kontaktinė informacija:

Standartinė SpottAuto »

kai mano abi cali tik keliais metrais zemiau manes tai nuejau ir paziurejau, kapotas su remu klijuotas.
O arkas as virinciau, o virinti siulyciau ko maziau stengiantis perkaitinti metala (paruosejas man darbe patare jei sau darant geriau net angliarukstes nenaudot :roll: ), o arkas jei ne ant virsaus dedi tai reiktu nedaugiau nei 1mm tikslumu uzdeti ir labai puikiai, be galima sakyti jokio metalo issimetimo jas butu galima privirinti, is vidines puses per sudurima net taskiuko nesigautu tik juostite be jokiu tasku ;) bet darbo tikrai daug butu, ir abejojiu kad kas tiek kaip sakant p... nebent pats darytum ir nepirma kart :)

p.s su klijuotu kartu suvirintu taskais kapotu dar nebuvau susidures :roll:
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Tai o kam virinti, kaitinti metala ir t.t., jeigu priklijavimas ne blogiau laiko?
+ jokio pagrindo metalo korozijai..

Kad klijai pakankamai gerai laiko irodo ir tai, kad kapoto skarda klijuota su jos remu...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Atsakyti