arku twirtinimas
arku twirtinimas
tai va susimasciau del arku tvirtinimo budu, tai yra virinti, kniedinti ar klijuoti
Paskutinį kartą redagavo ernix 14 Bir 2008, 14:22. Iš viso redaguota 1 kartą.
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
Mechanikas
- Pradedantysis
- Pranešimai: 192
- Užsiregistravo: 07 Bir 2007, 11:05
- Vietovė: Kaunas
pas mane arkos buvo virintos, islindo rudys tad nusipirkau naujas arkas ir emiau kniedint, kaip bus taip, masina gi ne uz 50-100 gabalu kad negalima butu bandyt.....o gal gausis ir viskas bus gerai
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
uzspaudziau virinima, taciau nej tas nej tas man nepatinka,... su virinimu daug pisiaus, o kniedijimas isvis nerimtai man atrodo, virs kniedijimo nuo kebulo tampymosi skardos turi minimalios eigos kas padidina spakliaus susedima/trukima... o abieju variantu kajp renas sake laikotarpis nenuspejamas.... aisku norint ir mokant galima pasidaryt tikraj gerai kas ta rizika nutolina daug tolimesniam laikuj
-
donatukass
- Veteranas
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 17 Vas 2007, 17:24
- Vietovė: panevezys
ernix
apie tas zvakes gi rasei, kad neturi nei laiko, nei pinigu zvakes tikrinti arba keisti profilaktiskai, tai is kur radai laiko ir pinigu ekspermentuoti su arkom? juk arkos uzima DAUG daugiau laiko ir daugiau kainuoja..
gal visdelto zvakes pasikeisk, ramiau vaziuosi ir dar zinosi kad arkos nenukris vaziuojant per duobes.. 
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
donatukass- kaip matau nemoki aiskiai skaityt ir suprast teksto turinio
rasiau kad kai uzlinks variklis nuo nepakankamo tapalo lygiao jy reiks keist o tam as neturiu laiko ir litu
varikli galima priziuret kad neuzlinktu o arku ne
islindo rudys ir viskas darai viska is naujo
o zwakes issisuku lb retai, uzstreikavo kuri persisukai visas ir toliau leki ramia galva 
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
balsuociau uz "klijuoti", bet nera tokio punkto, delto pasirinkau "virinti".
Kniedyjymas yra blogai.
Suvirinimas irgi nera gerai, kad suvirinimo vietoje buna labai auksta temperatura, bet kiti virina taskais ir iskart ta vieta apdirba antikorozinem medziagom - cinku, epoksidiniu glaistu/gruntu ir t.t.
Kniedyjymas yra blogai.
Suvirinimas irgi nera gerai, kad suvirinimo vietoje buna labai auksta temperatura, bet kiti virina taskais ir iskart ta vieta apdirba antikorozinem medziagom - cinku, epoksidiniu glaistu/gruntu ir t.t.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
kodel kniedijimas yra blogai? pas mane buvo virinta taskais, patikek nk gero ir is to...kitoj pusej radau epoksidinio spakliaus ar kazko panasaus...taip pat tuo nusivyliau...todel ir bandau kniedyti db viska....
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
troleibusu shonus anksciau virindavo, veliau kniedydavo, o dabar klijuoja stiklo klijais ir sako, kad laiko nelygintinai geriau uz kniedes.
Visu siuolaikiniu auto stiklai yra nesancioji kebulo konstrukcija ir yra klijuojama stiklo klijais - t.y. cia ne palyginimui su virinimu ar kniedijimu, bet iliustravimui, ant kiek tie klijai yra stiprus.
Visu siuolaikiniu auto stiklai yra nesancioji kebulo konstrukcija ir yra klijuojama stiklo klijais - t.y. cia ne palyginimui su virinimu ar kniedijimu, bet iliustravimui, ant kiek tie klijai yra stiprus.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Klijai siais laikais tikrai tvirti, bet klijuojant arka jie laikys tik tris puses, o ne keturias, na panasiai kaip, kad automobilio stikla iklijuotume tik virsu ir sonus, o apacios ne. Avarijos atveju tvirtumo jam aiskiai truktu. Taigi manyciau kad klijavimas ir kniedijimas labiau priimtini ekonominiais sumetimais - pakankamai pigu ir nesudetinga dirbti, ta prasme reikalingi tik minimalus gebejimai ir igudziai.
na avarijos metu jej kliudytu arka manau ar ji klijuota butu ar virinta visvien kazka su ja reiktu daryti, vel gi kazkur esu girdejas kad amerikoje jau senokai niex auto nevirina o kniedija, db gal ir net klijuoja, o igudziu taip pat reikia ir kniedijant ir klijuojant, jej virint moki uzsivirinsi jej ne duodi tam kas moka.......
p.s dekui calibrai uz punkta "klijuoti"
p.s dekui calibrai uz punkta "klijuoti"
[url=http://img241.imageshack.us/my.php?image=img007m.jpg][img]http://img241.imageshack.us/img241/8994/img007m.jpg[/img][/url]
Nevystant toliau diskusijos pateiksiu toki klausima: tu kempa turi ? jei ne tai nemanau, kad i ji investuosi del arku, ne ka geriau ieskoti gero suvirintojo ir laukti eileje. O stai klijuoti ar kniedinti su palyginti nedideliais finansiniais idejimais gali pradeti vos ne ta pacia diena, kai sugalvosi tvarkyti arkas.
Beje, ar neklystu manydamas, kad lyg ir calibros kapoto virshutine dalis su paciu kapoto remu yra suklijuotas? Jeigu taip, tai tada klausimas del tvirtumo nediskutuotinas, imhoramus rašė:Klijai siais laikais tikrai tvirti, bet klijuojant arka jie laikys tik tris puses, o ne keturias, na panasiai kaip, kad automobilio stikla iklijuotume tik virsu ir sonus, o apacios ne. Avarijos atveju tvirtumo jam aiskiai truktu. Taigi manyciau kad klijavimas ir kniedijimas labiau priimtini ekonominiais sumetimais - pakankamai pigu ir nesudetinga dirbti, ta prasme reikalingi tik minimalus gebejimai ir igudziai.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
gal kas netingit nubegt paziuret? Nes as turiu pateisinama priezasti - mano caly uz xx km, tai neturiu galimybes. Jei kas turi salia namu, nueikit su zibintuveliu pasiziureti
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
kai mano abi cali tik keliais metrais zemiau manes tai nuejau ir paziurejau, kapotas su remu klijuotas.
O arkas as virinciau, o virinti siulyciau ko maziau stengiantis perkaitinti metala (paruosejas man darbe patare jei sau darant geriau net angliarukstes nenaudot
), o arkas jei ne ant virsaus dedi tai reiktu nedaugiau nei 1mm tikslumu uzdeti ir labai puikiai, be galima sakyti jokio metalo issimetimo jas butu galima privirinti, is vidines puses per sudurima net taskiuko nesigautu tik juostite be jokiu tasku
bet darbo tikrai daug butu, ir abejojiu kad kas tiek kaip sakant p... nebent pats darytum ir nepirma kart
p.s su klijuotu kartu suvirintu taskais kapotu dar nebuvau susidures
O arkas as virinciau, o virinti siulyciau ko maziau stengiantis perkaitinti metala (paruosejas man darbe patare jei sau darant geriau net angliarukstes nenaudot
p.s su klijuotu kartu suvirintu taskais kapotu dar nebuvau susidures
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
Tai o kam virinti, kaitinti metala ir t.t., jeigu priklijavimas ne blogiau laiko?
+ jokio pagrindo metalo korozijai..
Kad klijai pakankamai gerai laiko irodo ir tai, kad kapoto skarda klijuota su jos remu...
+ jokio pagrindo metalo korozijai..
Kad klijai pakankamai gerai laiko irodo ir tai, kad kapoto skarda klijuota su jos remu...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]