reguliavimas ar "ale" reguliavimas ?
reguliavimas ar "ale" reguliavimas ?
Tai va, iskilo toks nekuklus klausimas
mano kukliomis ziniomis, paprastos slangines dujos regliojasi nei daug nei mazai 1 arba 2 varstais. Nu ten typa nuvazioji pas dujynyka y garaza, ten typa ykisa y dusliavyka proba ir typa suregulioja kad optimaliai degintu, nu typa vazioji issisiepes... iki pirmo uzpylimo. O paskui daznai buna net taip, kad visai ant laisvu nebedirba duja kitoj kolonkej (arba net toj pacioj kita diena) uzsipilus, ir tenka paciam tuos varztus sukiot, ir tiek ir naudos is reguliavimo buna. Tijgi realiai (kas su dujom geriau patyre) - ka ten daugiau dujose reguliot, apart tu 2 varztu?
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
Kiek suprantu,reguliuoja ant laisvu apsuku.Realiai vaziuojant buna visai kiti variklio rezimai,ir garaze to nesureguliuosi.Forume buvo scema-liambda parodymu indikatorius ar pan.Pasijungi,vaziuoji ir ziuri kas ten ismetime vyksta.Pasuki-pasiziuri geriau ar blogiau.Sukinejimui labai tinka baltarusiskas reduktorius
Ten 4 varztai reikia pataikyti atsukti 
Ko nors neaplenkiu-vakare uzmigti negaliu!
-
donatukass
- Veteranas
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 17 Vas 2007, 17:24
- Vietovė: panevezys
Kai teko vazineti su dujom pirmos kartos, niekad tokiu problemu nebuvo, netgi niekad reguliuoti neteko. Tiesa, idomumo delei buvau pasukinejes varzta ant shlangos, tai tik nuo to pasikeite trauka, bet ant laisvu visada dirbo graziai.
Tiesa, buvo vienas bug'as - uzvedus kartais nenoredavo laikyti apsuku - tai spustelejus akseleratoriu ji po truputi atleisti iki sudirbs laisvu apsuku voztuvas - po tokio bajerio iki sekancio uzgesimo jokiu problemu su apsukom.
Tiesa, buvo vienas bug'as - uzvedus kartais nenoredavo laikyti apsuku - tai spustelejus akseleratoriu ji po truputi atleisti iki sudirbs laisvu apsuku voztuvas - po tokio bajerio iki sekancio uzgesimo jokiu problemu su apsukom.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
kiek zinau vienas varzas reguliuoja darba laisvais sukiais, kit akai pedalas numyntas. tai jei sukinejai tik ta kur pedalas numintas - darbas laisvais sukiais neturetu darbas keistis.
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?t=7972]C20NE '95[/url]
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/ab36758.gif[/img]
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/ab36758.gif[/img]
as atsimenu kad vienas varztas buvo ant slangos kuris reguliuoja misinio riebuma, antras yra ant reduktoriaus virsaus kuris reguliuoja darba ant laisvu jai neklystu yra dar vienas sone jis ten reguliuoja membrana ar dar kazkoki biesa bet su juo reikia labai atdargiai elgtis
www.fun2go.lt
Siauliu kartodromas
Siauliu kartodromas
priklauso nuo dujines yra angos, pas mane ant vectros - ant slangu jokiu varztu nera, abu nat reduktoriaus, ant calibros- kaip tamsta minejote.zmogis rašė:as atsimenu kad vienas varztas buvo ant slangos kuris reguliuoja misinio riebuma, antras yra ant reduktoriaus virsaus kuris reguliuoja darba ant laisvu jai neklystu yra dar vienas sone jis ten reguliuoja membrana ar dar kazkoki biesa bet su juo reikia labai atdargiai elgtis
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?t=7972]C20NE '95[/url]
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/ab36758.gif[/img]
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/ab36758.gif[/img]