reguliavimas ar "ale" reguliavimas ?

Su dujine įranga ir jos eksploatavimu bei susijusiomis problemomis klausimai.
Atsakyti
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

reguliavimas ar "ale" reguliavimas ?

Standartinė TANKYSTAS »

Tai va, iskilo toks nekuklus klausimas :) mano kukliomis ziniomis, paprastos slangines dujos regliojasi nei daug nei mazai 1 arba 2 varstais. Nu ten typa nuvazioji pas dujynyka y garaza, ten typa ykisa y dusliavyka proba ir typa suregulioja kad optimaliai degintu, nu typa vazioji issisiepes... iki pirmo uzpylimo. O paskui daznai buna net taip, kad visai ant laisvu nebedirba duja kitoj kolonkej (arba net toj pacioj kita diena) uzsipilus, ir tenka paciam tuos varztus sukiot, ir tiek ir naudos is reguliavimo buna. Tijgi realiai (kas su dujom geriau patyre) - ka ten daugiau dujose reguliot, apart tu 2 varztu?
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Ricco
Veteranas
Pranešimai: 1417
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 22:21
Vietovė: Vilnius

Standartinė Ricco »

Kiek suprantu,reguliuoja ant laisvu apsuku.Realiai vaziuojant buna visai kiti variklio rezimai,ir garaze to nesureguliuosi.Forume buvo scema-liambda parodymu indikatorius ar pan.Pasijungi,vaziuoji ir ziuri kas ten ismetime vyksta.Pasuki-pasiziuri geriau ar blogiau.Sukinejimui labai tinka baltarusiskas reduktorius :D Ten 4 varztai reikia pataikyti atsukti :D
Ko nors neaplenkiu-vakare uzmigti negaliu!
Barton
Veteranas
Pranešimai: 1009
Užsiregistravo: 05 Kov 2006, 13:25
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Barton »

pasitaike ir man tokia beda, tai niekas nieko lig siol negalejo padaryt , kad butu gerai. tenka karts nuo karto vis pasireguliuot viena varzta, kad negestu ant laisvu...
koks pas tave reduktorius, ir masina su pilnu ipurskimu ar mono ?
C20NET :) + Webasto tele thermo top BW50
donatukass
Veteranas
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 17 Vas 2007, 17:24
Vietovė: panevezys

Standartinė donatukass »

kartais reguliuok tu nereguliaves ir nieko neprireguliuosi, jei reduktorius pilnas fekaliju arba membranos pensiinio amziaus.. :evil:
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Kai teko vazineti su dujom pirmos kartos, niekad tokiu problemu nebuvo, netgi niekad reguliuoti neteko. Tiesa, idomumo delei buvau pasukinejes varzta ant shlangos, tai tik nuo to pasikeite trauka, bet ant laisvu visada dirbo graziai.

Tiesa, buvo vienas bug'as - uzvedus kartais nenoredavo laikyti apsuku - tai spustelejus akseleratoriu ji po truputi atleisti iki sudirbs laisvu apsuku voztuvas - po tokio bajerio iki sekancio uzgesimo jokiu problemu su apsukom.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Rprznt
Entuziastas
Pranešimai: 726
Užsiregistravo: 05 Rgs 2006, 13:19
Vietovė: Kaunas/Vilnius

Standartinė Rprznt »

kiek zinau vienas varzas reguliuoja darba laisvais sukiais, kit akai pedalas numyntas. tai jei sukinejai tik ta kur pedalas numintas - darbas laisvais sukiais neturetu darbas keistis.
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?t=7972]C20NE '95[/url]
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/ab36758.gif[/img]
zmogis
Entuziastas
Pranešimai: 318
Užsiregistravo: 13 Lap 2004, 18:57
Vietovė: Siauliai-UK

Standartinė zmogis »

as atsimenu kad vienas varztas buvo ant slangos kuris reguliuoja misinio riebuma, antras yra ant reduktoriaus virsaus kuris reguliuoja darba ant laisvu jai neklystu yra dar vienas sone jis ten reguliuoja membrana ar dar kazkoki biesa bet su juo reikia labai atdargiai elgtis
www.fun2go.lt
Siauliu kartodromas
MAZYLIS
Klubo Narys
Pranešimai: 479
Užsiregistravo: 07 Spa 2007, 20:38
Vietovė: KLP

Standartinė MAZYLIS »

as kaip tik cia kazkur forume skaiciau, kad reik reguliuot laikant apsukas ant 2k
Rprznt
Entuziastas
Pranešimai: 726
Užsiregistravo: 05 Rgs 2006, 13:19
Vietovė: Kaunas/Vilnius

Standartinė Rprznt »

zmogis rašė:as atsimenu kad vienas varztas buvo ant slangos kuris reguliuoja misinio riebuma, antras yra ant reduktoriaus virsaus kuris reguliuoja darba ant laisvu jai neklystu yra dar vienas sone jis ten reguliuoja membrana ar dar kazkoki biesa bet su juo reikia labai atdargiai elgtis
priklauso nuo dujines yra angos, pas mane ant vectros - ant slangu jokiu varztu nera, abu nat reduktoriaus, ant calibros- kaip tamsta minejote.
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?t=7972]C20NE '95[/url]
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/ab36758.gif[/img]
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

zodziu aisku, pas visus su slanginem (isesmes) taspats ir tuos varztus pasukioti tenka. tiek ir tenorejau suzinoti. aciu
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Atsakyti