C20XE ECU bedos, isvada - sudeges kompas
C20XE ECU bedos, isvada - sudeges kompas
Tai va buwo taip, vaziuojant su cali antra pavara staiga zaibas prigeso ir galiausiai uzgeso kartu su masina, jis dege pastoviai nes dujos yra, parvilkom masina y garaza nes nejo uzkurt, garaze issiaiskinom kad nera kibirksties, pamaniau kad alkuninio veleno davikly uzlinkusy, is sumasciau nuskaityt klaidas, bet laba nustebau pamates kad nedega zaibas, kur tik neieskojau bedos, perejau laidus, saugiklius, idejau nuo kitos cali spida, vis vien nedege, ta y kita ir viskas veike, po ilgu paiesku kitoje cali atjungiau kompa ir pamaciau lygiai toky pat dalyka kaip toj - zaibas nedega, kibirksties nera, borto pc visur nuliai, sukant starteriu apsukos nekyla, o toje pajungtas kompas ir tas pats kaip kitoje atjungta, priejau isvada kad del kazsko uzsilenke ECU. gal kas is labiau patyrusiu galetu papasakot ar gerai mastau ar dar kur ieskot bedu ? tiesa variklis c20xe
Paskutinį kartą redagavo Fruktas 18 Kov 2008, 21:09. Iš viso redaguota 1 kartą.
sseghgagsdggasg
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Re: Tikriausiai uzlinko ECU kompas
Neskubėk. Kai pareina ECU/Siurblio rėlė -- žaibas irgi nedega. Įsitikinau savo kailiu.
Tak, gali būti taip: sudegė kuro siurblys -- parėjo trumpas į rėlę -- sudegė rėlė.
Arba:
Galėjo pačiai rėlei ateiti "viso gero"; arba nebeateina maitinimas į rėlę. Vienas iš trijų. ECU mirties niekaip nedrįstu prognozuot.
Tak, gali būti taip: sudegė kuro siurblys -- parėjo trumpas į rėlę -- sudegė rėlė.
Arba:
Galėjo pačiai rėlei ateiti "viso gero"; arba nebeateina maitinimas į rėlę. Vienas iš trijų. ECU mirties niekaip nedrįstu prognozuot.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
sakau kad zaibas niekada neuzsidega net yjungus nuskaityma, pirmas dalyka kodel atmeciau siurbly ir rele nes nera kibirksties, nepaduotu kuro bet butu kibirkstis, toliau yradujos, yjungus dujas siurblys ir rele ne prie ko. na bet del visako kur yra ta rele ? man kas keisciausia ir labiausiai ytarima kelia ecu kadzaibas prigeso ir po poros sekundziu uzgeso ir kartu uzgeso masina, ir jis be gywybes, yjungus nuskaityma turetu bent 12 klaida mirkset, o cia visiskai nieko, kaip paaiskintum tai kad rpm nekyla sukant starteriu ? ir dar keletas anksciau isvardintu niuansu, tas zaiboprigesimas ir uzgesimas primena kad kazkas uzsitrumpino ir nedege, sugikliu kiek radau tiek visi geri, tai tiek
sseghgagsdggasg
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Kai ta rėlė neveikia -- nepaduodamas maitinimas į ECU, ko pasekoje žaibas negali nei užsidegt, nei mirksėt 
P.S.: pas mane sukant starterį apsukos nerodomos.
P.S.S.: jei ta rėlė mirus, dujom irgi neužsikursi.
Man pačiam buvo analogiška situacija. Kartais įjungus degimą būdavo žaibas, kartais ne. Jei žaibas nedegdavo -- neužvesi niekaip. Jei dega -- starteriu sukant nesiveda, pakanka nors truputį trūktelėt arba nuo nuokalnės užsikurt. Rašiau aš čia kažkada dėl to, vienas žmogus pasiūlė pasitikrint tą rėlę. Ale akurat, ji pas mane buvo išdraskyta (korpusas sulaužytas), ko pasekoje oksidavosi variniai kontaktai ir kontaktinės plokštelės nebegalėjo judėt. + dar buvo dujininkų pridirbta su laidais. Viską persidariau, rėlę susitvarkiau ir po šiai dienai veikia. El. schemą turėjau, tačiau GM`o inžinieriai tikrai labai" pasistengė" ją braižant, nė velnio negalima suprast kur ten kas, tad teko "galus" atsirinkti pačiam.
P.S.: pas mane sukant starterį apsukos nerodomos.
P.S.S.: jei ta rėlė mirus, dujom irgi neužsikursi.
Man pačiam buvo analogiška situacija. Kartais įjungus degimą būdavo žaibas, kartais ne. Jei žaibas nedegdavo -- neužvesi niekaip. Jei dega -- starteriu sukant nesiveda, pakanka nors truputį trūktelėt arba nuo nuokalnės užsikurt. Rašiau aš čia kažkada dėl to, vienas žmogus pasiūlė pasitikrint tą rėlę. Ale akurat, ji pas mane buvo išdraskyta (korpusas sulaužytas), ko pasekoje oksidavosi variniai kontaktai ir kontaktinės plokštelės nebegalėjo judėt. + dar buvo dujininkų pridirbta su laidais. Viską persidariau, rėlę susitvarkiau ir po šiai dienai veikia. El. schemą turėjau, tačiau GM`o inžinieriai tikrai labai" pasistengė" ją braižant, nė velnio negalima suprast kur ten kas, tad teko "galus" atsirinkti pačiam.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
man tas pats buvo, paskaityk viewtopic.php?t=5325
panasu bet ne taspats, pas tawe zaibas dege, o cia niekada neuzsidega, kaip patikrint alkuninio veleno davikly su testeriu ?calibra's rašė:man tas pats buvo, paskaityk viewtopic.php?t=5325
tiesa ar galejo kazkas susija but kad radau atitrukusy minusiny l;aida nuo kebulo kur ant dezes sukasi ?
sseghgagsdggasg
-
WiliusG
- Veteranas
- Pranešimai: 3494
- Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
- Vietovė: Plungė
- Kontaktinė informacija:
Gali buti, prisuk ta minusini atgal i vieta. Puslapyje: www.calibra.lt lygtais buvo parasyta kaip tikrinti alkuninio davikli, paieskok... 
[WhItE bItCh EdItIoN]
Pvz opel repair manual'e rasho, kad galima sugadinti ECU, jeigu nera prijungtas tas laidas. Beje, tu man jo irgi nebuvai prisukes, tavo laimei, kad ECU nieko neatsitiko...Geras.Fruktas rašė:ta prasme ar galejo kas nors sudegti jei tas laidas atitruko ? tas laidas pakeistas nuoju jau
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Beje, as tos pacios nuomones, kas ECU negauna maitinimo. Ar del siurblio reles ar del kitu priezasciu - reik aiskintis.
O del pacio ECU... galima gi prijungti kita ir patikrinti, ne karo metai, ne deficitas tas c20xe ECU. Jeigu reikia ir ash c20xe ECU turiu.
O del pacio ECU... galima gi prijungti kita ir patikrinti, ne karo metai, ne deficitas tas c20xe ECU. Jeigu reikia ir ash c20xe ECU turiu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Pas mane, kaip supratau ji dujininkų buvo perkelta iš originalios vietos (nežinau kur tokia yra) į vietą prieky prie keleivio kojų (kur gamyklinės signalkės blokas turi stovėt). Kontaktų nemažai (dabar jau nebepasakysiu kiek).Geras.Fruktas rašė:ne letui uzlinko, gi sakiau kad c20xepapasakok kur ta rele rast ? kurioj vietoj yra ir kaip atrodo, kontaktu kiek ir panasiai kad atskirt is kitu
Dėl motoro -- nepastebėjau, kad paprastas dohc.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE