Galingesnis kuro siurblys Walbro 255HF
Galingesnis kuro siurblys Walbro 255HF
Norejau paklausti tarkime pas mane yra keli modai kurie man neduoda ramybes su kuro padavimu!As turiu isidejas kuro slegio reguliatoriu 4bar taciau mano stock kuro siurblys tik 3bar, manau jau nesutapimas kazkoks sistemoje automatiskai gaunasi?Dar vienas dalykas purkstukai telaiko(pagal aprasymus)tik iki 204AG ir 3bar taip pat. Tai dabar jeigu as imciau toki Walbro kuro siurbli ir jis butu galingesnis ar mano modai tada igaus ta prasme kurios as ir siekiau?Ir ar nebus "OVERFUEL" neteisingu paskaiciavimu atveju?Keiciant siurbli manau purkstukai butu keiciami vienareiksmiskai...Kiek galios galima isgauti paduodant daugiau kuro?
Zodziu reikia patarimo nes nezinau kaip pasielgti, turiu pasiulyma tokiam siurbliui...
Zodziu reikia patarimo nes nezinau kaip pasielgti, turiu pasiulyma tokiam siurbliui...
1. kuro slegi reguliuoja kuro slegio reguliatorius (fpr). Siurbly pakeitus, bet nelieciant kuro slegio reguliatoriaus, slegis sistemoje nesikeicia, nes maksimalia jo verte riboja fpr'as.
2. purkstuku nerekomenduoju liesti, jeigu nebus perprogramuojamas kompas. Paprastai purkshtuku keitimas eina kartu su remap'u. Pastacius didesnio pralaidumo purkshtukus, ECU vis dar dozuos pagal senasias reikshmes, todel bus pastovus "zalyvai", kuriuos sumazinti galima butu turint reguliuojama fpr ir mazinant kuro slegi, bet tai butu totalus anonizmas, kuriam net analogijos nesugalvoju
3. sureguliuoti kuro slegi idealu butu dviem parametrais - egt ir wb pagalba. Kadangi del egt tektu grezti skyles kolektoriuje (f/i atveju PRIES turbina), daznai sitos minties yra atsisakoma, ir apsiribojama tik wideband'iniu AFR matavimu. Nezinau kaip ten su atmosferikais, bet turbavykams prie full boost turi buti reiksme 12.5-12.8, normaliai kruzinant ne liesesnis nei 14.7 (paprastai dar padaroma 'saugi riba', t.y. 14.5 ir pan.).
4. serik222 - siaip 3 phase irgi purkshtukai stock'iniai. Pvz.:
Kit includes :-
- Re-programmed boost and fuelling chips
- Re-programmed Map Sensor
- 4bar Fuel Pressure Regulator
- Up-rated Wastegate Actuator
- New Spark Plugs
- Set-up instructions
(saltinis : http://www.v-tuning.com/C20LET%20Engine.htm)
Yra ir daugiau pavyzdziu, kad ir:
http://www.regal-shop.co.uk/acatalog/Ca ... _Kits.html
5. as taip pat galvoju pasistatyti walbro 255lph, beje yra net keli zmones linke kooperuotis ir bendrai pirkti, taip, kad jeigu kas nors labai pageidaujate - welcome i PM.
2. purkstuku nerekomenduoju liesti, jeigu nebus perprogramuojamas kompas. Paprastai purkshtuku keitimas eina kartu su remap'u. Pastacius didesnio pralaidumo purkshtukus, ECU vis dar dozuos pagal senasias reikshmes, todel bus pastovus "zalyvai", kuriuos sumazinti galima butu turint reguliuojama fpr ir mazinant kuro slegi, bet tai butu totalus anonizmas, kuriam net analogijos nesugalvoju
3. sureguliuoti kuro slegi idealu butu dviem parametrais - egt ir wb pagalba. Kadangi del egt tektu grezti skyles kolektoriuje (f/i atveju PRIES turbina), daznai sitos minties yra atsisakoma, ir apsiribojama tik wideband'iniu AFR matavimu. Nezinau kaip ten su atmosferikais, bet turbavykams prie full boost turi buti reiksme 12.5-12.8, normaliai kruzinant ne liesesnis nei 14.7 (paprastai dar padaroma 'saugi riba', t.y. 14.5 ir pan.).
4. serik222 - siaip 3 phase irgi purkshtukai stock'iniai. Pvz.:
Kit includes :-
- Re-programmed boost and fuelling chips
- Re-programmed Map Sensor
- 4bar Fuel Pressure Regulator
- Up-rated Wastegate Actuator
- New Spark Plugs
- Set-up instructions
(saltinis : http://www.v-tuning.com/C20LET%20Engine.htm)
Yra ir daugiau pavyzdziu, kad ir:
http://www.regal-shop.co.uk/acatalog/Ca ... _Kits.html
5. as taip pat galvoju pasistatyti walbro 255lph, beje yra net keli zmones linke kooperuotis ir bendrai pirkti, taip, kad jeigu kas nors labai pageidaujate - welcome i PM.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
serik222, ko tu taip jautriai reaguoji? As tik parasiau, kad ne tik pirmos dvi fazes su stockiniais purkstukais pasiekiamos, nes kiti nezino, o is tavo posto galejo pagalvoti kitaip.serik222 rašė:juk turbo pirmos dvi fazes su stockiniais purstukais pasiekiamos.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
na as su tavim gyncitis negaliu. juk tu cia moderatorius, o as tik laukecalibra rašė:serik222, ko tu taip jautriai reaguoji? As tik parasiau, kad ne tik pirmos dvi fazes su stockiniais purkstukais pasiekiamos, nes kiti nezino, o is tavo posto galejo pagalvoti kitaip.serik222 rašė:juk turbo pirmos dvi fazes su stockiniais purstukais pasiekiamos.
ir jautrumas cia ne mano. juk as megstu pajokauti. taip kad nzn del ko tu taip reaguoji
o kad nebutu offtopic, pratesiu apie 3 faze. ka raso ten vokiciai dar ne viskas teisingai. as daugiai tirkiu rusams , nes jie tas fazes sau nepo viena state. ir buvo visokiu njuansu. nors aisku tema apie kuras+V6 vel gi nesvarbu
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
Re: Galingesnis kuro siurblys Walbro 255HF
Prirases daug briedo, i kuri net nenoriu gilintis ir gaisti laiko komentuodamas. Trumpai atsakysiu, kad kuro slegis sistemoje priklauso nuo slegio reguliatoriaus, o ne nuo siurblio, siurblys tik turi maksimalu slegi, kuri jis gali palaikyti. O purkstuku keitimas ir kuro dozavimo reguliavimas "pagal apskaiciavimus" yra total bullshit, neuzsiimk nesamonem. Tu geriau parasyk apie tuos "modus kurie tau neduoda ramybes su kuro padavimu" ir tada bus galima patarti kazka konkretesnio.YELOW rašė:Norejau paklausti tarkime pas mane yra keli modai kurie man neduoda ramybes su kuro padavimu!As turiu isidejas kuro slegio reguliatoriu 4bar taciau mano stock kuro siurblys tik 3bar, manau jau nesutapimas kazkoks sistemoje automatiskai gaunasi?Dar vienas dalykas purkstukai telaiko(pagal aprasymus)tik iki 204AG ir 3bar taip pat. Tai dabar jeigu as imciau toki Walbro kuro siurbli ir jis butu galingesnis ar mano modai tada igaus ta prasme kurios as ir siekiau?Ir ar nebus "OVERFUEL" neteisingu paskaiciavimu atveju?Keiciant siurbli manau purkstukai butu keiciami vienareiksmiskai...Kiek galios galima isgauti paduodant daugiau kuro?
Zodziu reikia patarimo nes nezinau kaip pasielgti, turiu pasiulyma tokiam siurbliui...
Over 400bhp makes baby Jesus cry
To nfsu_2.0: isiurbimas tai tik salto oro padavimas ir dezej "GREEN'as" filtras stovi, koliko dar nieko nedariau, laukiu kol TORNADO paeksperimentuos su vektros koliku
To Slamdog: tai kalbek netylek kas nesamones o kas nea
Zinau gal per skubejima truputeli suformulavau savo uzklausa durnai
Man ramybes neduoda siurblio darbo ribos, fpr ir purkstuku!ZInau kad skamba durnai bet as ka dariau tai dariau grynai naudodamasis anglu saltiniais: naudodamas 3.0 Omegos MV6 isiurbimo velenelius su didesniu liftu, fpr 4bar ir chipa, kuris turejo pariebinti misini ir ciut ciut nukelti ribotuva, dariausi taip nes turiu pavyzdziu calibru virs 200ag 2,5V6 su tokiais modais. Nzn kaip tai atrodo realiai pats ant Dyno nestaciau dar bet jauciu galios disbalansa, kai variklis dirba prie aukstu apsuku dar jauciamas galios kreives luzis, kol chipo nebuvo isvis ties 6tukst rpm jauciasi ar tai kuro nepakankamumas ar dar kazkas nes variklis pasiekdavo pika nzn kaip kitaip paaiskinti
Jauciu reikalingas remap'as.
Zinau kad reiketu patobulinti ir oro isiurbima, tiek "plashtake"(throtlle body) tiek isiurbimo kolika, tiek galvu kanalu platinimas-slifavimas reikalingas...
Sakyk Slam'ai savo versija priimu visa kritika kol nepasitvirtinau ant Dyno savo kibiro
To: Serrik222 ir Calibra:
V6 tuning potential
The main problem with the V6 C25XE engine is one of "breathing". That is getting the air/fuel mixture into the cylinders and evacuating the exhaust gasses after combustion. Addressing these shortcomings is not that easy and definitely not always cheap. The common V6 modlist usually features:
Cold Air Feed
Enlarged Throttle Body
3.0 Litre Inlet Cams (Omega)
Custom stainless steel Exhaust System
When done well these mods can take the V6 close to 200bhp.
If your aim is to go beyond 200bhp with the V6 then it's sensible to consider an engine transplant at the outset (3.0 or 3.2 V6 ). A fully modified, normally aspirated 3.0 V6 should see you close to the 250bhp mark.
Some C25XE V6 tuning limitations
V6 Stock Fuel Pump (in tank late type) : max 85 ltr/hr @ 3.5 bar
V6 Stock Bosch Fuel Injectors : max 204 bhp (peak 210 bhp) ---- requires 82 ltr/hr fuel @ 3.5 bar
V6 Stock F25 Gearbox/Std clutch : rated to a max 250 bhp (realistic 220 bhp) and low gearing/ pas mane F20
dar papildomas variklio lankstumas
Saltinis: http://web.archive.org/web/200707070625 ... tuning.htm
To Slamdog: tai kalbek netylek kas nesamones o kas nea
Zinau gal per skubejima truputeli suformulavau savo uzklausa durnai
Man ramybes neduoda siurblio darbo ribos, fpr ir purkstuku!ZInau kad skamba durnai bet as ka dariau tai dariau grynai naudodamasis anglu saltiniais: naudodamas 3.0 Omegos MV6 isiurbimo velenelius su didesniu liftu, fpr 4bar ir chipa, kuris turejo pariebinti misini ir ciut ciut nukelti ribotuva, dariausi taip nes turiu pavyzdziu calibru virs 200ag 2,5V6 su tokiais modais. Nzn kaip tai atrodo realiai pats ant Dyno nestaciau dar bet jauciu galios disbalansa, kai variklis dirba prie aukstu apsuku dar jauciamas galios kreives luzis, kol chipo nebuvo isvis ties 6tukst rpm jauciasi ar tai kuro nepakankamumas ar dar kazkas nes variklis pasiekdavo pika nzn kaip kitaip paaiskinti
Zinau kad reiketu patobulinti ir oro isiurbima, tiek "plashtake"(throtlle body) tiek isiurbimo kolika, tiek galvu kanalu platinimas-slifavimas reikalingas...
Sakyk Slam'ai savo versija priimu visa kritika kol nepasitvirtinau ant Dyno savo kibiro
To: Serrik222 ir Calibra:
V6 tuning potential
The main problem with the V6 C25XE engine is one of "breathing". That is getting the air/fuel mixture into the cylinders and evacuating the exhaust gasses after combustion. Addressing these shortcomings is not that easy and definitely not always cheap. The common V6 modlist usually features:
Cold Air Feed
Enlarged Throttle Body
3.0 Litre Inlet Cams (Omega)
Custom stainless steel Exhaust System
When done well these mods can take the V6 close to 200bhp.
If your aim is to go beyond 200bhp with the V6 then it's sensible to consider an engine transplant at the outset (3.0 or 3.2 V6 ). A fully modified, normally aspirated 3.0 V6 should see you close to the 250bhp mark.
Some C25XE V6 tuning limitations
V6 Stock Fuel Pump (in tank late type) : max 85 ltr/hr @ 3.5 bar
V6 Stock Bosch Fuel Injectors : max 204 bhp (peak 210 bhp) ---- requires 82 ltr/hr fuel @ 3.5 bar
V6 Stock F25 Gearbox/Std clutch : rated to a max 250 bhp (realistic 220 bhp) and low gearing/ pas mane F20
Saltinis: http://web.archive.org/web/200707070625 ... tuning.htm
Paskutinį kartą redagavo YELLOW 22 Vas 2008, 11:04. Iš viso redaguota 1 kartą.
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
del vectros koliko, apziurejau uzdet imanoma
tik nzn kaip kapotas uzsidarytu 
kita beda TB tvirtinasi 3 varztais pas mus 4 (pati kolika irgi reiktu "pamodint"
)
sekantis reikalas kaip uzdet oro srauto matuokle ir filtra, su vieta ten nekazi kas
ir kitas reikalas niekur neradau parasyta/aprasyta tai duoda naudos ar nea...
kita beda TB tvirtinasi 3 varztais pas mus 4 (pati kolika irgi reiktu "pamodint"
sekantis reikalas kaip uzdet oro srauto matuokle ir filtra, su vieta ten nekazi kas
ir kitas reikalas niekur neradau parasyta/aprasyta tai duoda naudos ar nea...
"Eine Legende Lebt Immer..."
Tiesa sakant iki galo neikertu to anglisko teksto - ka jie nori pasakyti tuo zodziu "limitations".
V6 Stock Fuel Pump (in tank late type) : max 85 ltr/hr @ 3.5 bar
V6 Stock Bosch Fuel Injectors : max 204 bhp (peak 210 bhp) ---- requires 82 ltr/hr fuel @ 3.5 bar
Jeigu norima tureti tuos 200ag pagal ju aprashyma, tai tiek stock'ines pompos, tiek purkshtuku turi uztekti - (peak 210bhp requires 82lph @ 3.5 bar, o stockine kaip matai yra 85lph @ 3.5 bart) - tai telpa i tas ribas.
Aisku, tureti nashesne pompa nepakenks (kas zino, kiek ta stock'ine jau pavargus, be to per kontaktus krenta itampa ir t.t.), bet ji neduos daugiau kuro (kaip suprantu is sito saltinio, einant iki 200ag ir nereikia).
Ar tu cia galvoji lipti per 200-210ag riba? Tada taip, dedi didesnius purkshtuksu, reguliuojama fpr, nashesne pompa ir ishkarto ant dyno stendo mapinti ECU (arba jau ish uzhsieniechiu gauti su tokiu pat setup'u sumapinto kopija).
V6 Stock Fuel Pump (in tank late type) : max 85 ltr/hr @ 3.5 bar
V6 Stock Bosch Fuel Injectors : max 204 bhp (peak 210 bhp) ---- requires 82 ltr/hr fuel @ 3.5 bar
Jeigu norima tureti tuos 200ag pagal ju aprashyma, tai tiek stock'ines pompos, tiek purkshtuku turi uztekti - (peak 210bhp requires 82lph @ 3.5 bar, o stockine kaip matai yra 85lph @ 3.5 bart) - tai telpa i tas ribas.
Aisku, tureti nashesne pompa nepakenks (kas zino, kiek ta stock'ine jau pavargus, be to per kontaktus krenta itampa ir t.t.), bet ji neduos daugiau kuro (kaip suprantu is sito saltinio, einant iki 200ag ir nereikia).
Ar tu cia galvoji lipti per 200-210ag riba? Tada taip, dedi didesnius purkshtuksu, reguliuojama fpr, nashesne pompa ir ishkarto ant dyno stendo mapinti ECU (arba jau ish uzhsieniechiu gauti su tokiu pat setup'u sumapinto kopija).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Slamdog
- Entuziastas
- Pranešimai: 281
- Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
- Vietovė: Afghanistan
- Kontaktinė informacija:
Nera cia ka tvirtinti, galios kreives pasikeite del veleneliu. Nereikia tau nei walbro, nei kitu purkstuku, o labiausiai nereikia bandyti is akies "apskaiciuoti", kiek kuro reikia tavo masinai. Ten kur susizinojai, kokius velenelius ir pan. statyti reikia susizinoti ka daryti dar papildomai, koks butent chipas reikalingas (stockinis arba ne spec sitiems velenams darytas chipas veiks xujovai, simptomai butu mazdaug tavo isvardyti) ir pan. Visa tai padarius misiniai neturetu buti labai netikslus, tad kuro dozavima butu galima "dasimusti" reguliuojamo fpr pagalba tai darant ant stendo su widebandu. Viskas.YELOW rašė:To nfsu_2.0: isiurbimas tai tik salto oro padavimas ir dezej "GREEN'as" filtras stovi, koliko dar nieko nedariau, laukiu kol TORNADO paeksperimentuos su vektros koliku![]()
To Slamdog: tai kalbek netylek kas nesamones o kas nea![]()
Zinau gal per skubejima truputeli suformulavau savo uzklausa durnai![]()
Man ramybes neduoda siurblio darbo ribos, fpr ir purkstuku!ZInau kad skamba durnai bet as ka dariau tai dariau grynai naudodamasis anglu saltiniais: naudodamas 3.0 Omegos MV6 isiurbimo velenelius su didesniu liftu, fpr 4bar ir chipa, kuris turejo pariebinti misini ir ciut ciut nukelti ribotuva, dariausi taip nes turiu pavyzdziu calibru virs 200ag 2,5V6 su tokiais modais. Nzn kaip tai atrodo realiai pats ant Dyno nestaciau dar bet jauciu galios disbalansa, kai variklis dirba prie aukstu apsuku dar jauciamas galios kreives luzis, kol chipo nebuvo isvis ties 6tukst rpm jauciasi ar tai kuro nepakankamumas ar dar kazkas nes variklis pasiekdavo pika nzn kaip kitaip paaiskintiJauciu reikalingas remap'as.
Zinau kad reiketu patobulinti ir oro isiurbima, tiek "plashtake"(throtlle body) tiek isiurbimo kolika, tiek galvu kanalu platinimas-slifavimas reikalingas...
Sakyk Slam'ai savo versija priimu visa kritika kol nepasitvirtinau ant Dyno savo kibiro![]()
Over 400bhp makes baby Jesus cry
Slamdog teisingai raso, tik dar pridursiu, kad fpr pasireguliuoti su wideband'u stendas nereikalingas. Stendo reiktu, jeigu butu ecu mapinimas, bet jeigu ecu jau toks koks reikia, ir visas klausimas likes tik kuro slegio sureguliavime, tai tiesiog su wideband'u prasivaziuoti gatve dviese (vienas ziuri i monitoriu ir sako ka daryti alia "gazas dugnas"/"kruizinam"/etc., kitas vairuoja; jeigu reiksmes netinkamos - sustoji, pasuki, vel vaziuoji-matuoji).
Taip matavau vienu atveju pas evoperformance vienam motorui, kitu atveju pas cat'a (hondatuning) - kitam motorui.
Taip matavau vienu atveju pas evoperformance vienam motorui, kitu atveju pas cat'a (hondatuning) - kitam motorui.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Taip planuoju perlipti tuos 210AG!
O galima dabar apie widebanda daugiau info?Kur ji gauti ir t.t?
FPR pas mane standartinis paimtas nuo kitos masinos irgi BOSCH'as(audines) kiek suprantu as jo nepareguliuosiu tokiu atveju...Ka siulytumet?Reguliuojama FPR deti ar uzdeti kamuta ir po jo manometra ir taip stebeti slegi?
O galima dabar apie widebanda daugiau info?Kur ji gauti ir t.t?
FPR pas mane standartinis paimtas nuo kitos masinos irgi BOSCH'as(audines) kiek suprantu as jo nepareguliuosiu tokiu atveju...Ka siulytumet?Reguliuojama FPR deti ar uzdeti kamuta ir po jo manometra ir taip stebeti slegi?
na, tai slamdog tau pasiule buda:
1. darai viska identiskai, kaip kazkoks konkretus zmogus jau yra pasidares, naudoji jo ECU mappinga ir t.t.
2. darai pagal save - tada gali deti didesnius purkstukus (ne siaip is lemputes, o galima ishskaichiuoti kokiu tau reikia, pagal tavo siektina rezultata), nashesni kuro siurbli (kad uztektu jo pajegumo ir dar butu rezervas), sumontuosi reguliuojama FPR su manometru (kas ir siaip nera blogai net ir stockineje masinoje - tuo atveju, jei siurblys silpsta ir matai, kad nukrites slegis, gali pakelti vel iki ankstesnes reiksmes), ir galiausiai viska sumapini ant dynostendo.
Wideband'inis (0-5v) O2 sensorius kainuoja dx, jo pirkti del vieno pamatavimo neverta. Nors yra kas naudoja ir kasdienai widebanda
1. darai viska identiskai, kaip kazkoks konkretus zmogus jau yra pasidares, naudoji jo ECU mappinga ir t.t.
2. darai pagal save - tada gali deti didesnius purkstukus (ne siaip is lemputes, o galima ishskaichiuoti kokiu tau reikia, pagal tavo siektina rezultata), nashesni kuro siurbli (kad uztektu jo pajegumo ir dar butu rezervas), sumontuosi reguliuojama FPR su manometru (kas ir siaip nera blogai net ir stockineje masinoje - tuo atveju, jei siurblys silpsta ir matai, kad nukrites slegis, gali pakelti vel iki ankstesnes reiksmes), ir galiausiai viska sumapini ant dynostendo.
Wideband'inis (0-5v) O2 sensorius kainuoja dx, jo pirkti del vieno pamatavimo neverta. Nors yra kas naudoja ir kasdienai widebanda
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Joa radau kad Widebandas apie 500doleriu kainuoja
Zodziu prisijungiu Calibra prie jus skladkes perkant siurbli!ta kur man pasiule tai uz 450lt, jei kas noprit galiu perleisti
Dabar pasiskaiciuoti reikia kokiu purskalu man reikes ir susireguliuosiu misini, jei mesites ant reguliuojamo FPR'o rasykit
To Slamdog: sakei kad gali padeti norint isigyti daliu sportui, tai gal del FPR'o ir walbro siurblio pasidomek ka gali gauti ir uz kiek?Broliams lietuviams is Lietuvos
Man patinka kai yra klube protingu zmoniu
Zodziu prisijungiu Calibra prie jus skladkes perkant siurbli!ta kur man pasiule tai uz 450lt, jei kas noprit galiu perleisti
Dabar pasiskaiciuoti reikia kokiu purskalu man reikes ir susireguliuosiu misini, jei mesites ant reguliuojamo FPR'o rasykit
To Slamdog: sakei kad gali padeti norint isigyti daliu sportui, tai gal del FPR'o ir walbro siurblio pasidomek ka gali gauti ir uz kiek?Broliams lietuviams is Lietuvos
Man patinka kai yra klube protingu zmoniu
Neportink galvos kanalu, jei vienam cilindrui skyles/skyliu skerspjuvio plotas ~10cm^2 iki 7000 RPM tai idealu, jeigu didesnis uz 10 tai reikia siaurinti, o ne platinti !!!
Tik noriu ispeti, kad nepabegtu arkliai.
Tik noriu ispeti, kad nepabegtu arkliai.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
tie zmones, kurie ima walbro 255lph ima ir reguliuojama FPR'a su manometru. Zodziu, kas nori prisijungti prie grupeles perkanciu, tai welcome.YELOW rašė:Dabar pasiskaiciuoti reikia kokiu purskalu man reikes ir susireguliuosiu misini, jei mesites ant reguliuojamo FPR'o rasykit![]()
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]