Galingesnis kuro siurblys Walbro 255HF

Variklis, važiuoklė ir t.t.
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Galingesnis kuro siurblys Walbro 255HF

Standartinė YELLOW »

Norejau paklausti tarkime pas mane yra keli modai kurie man neduoda ramybes su kuro padavimu!As turiu isidejas kuro slegio reguliatoriu 4bar taciau mano stock kuro siurblys tik 3bar, manau jau nesutapimas kazkoks sistemoje automatiskai gaunasi?Dar vienas dalykas purkstukai telaiko(pagal aprasymus)tik iki 204AG ir 3bar taip pat. Tai dabar jeigu as imciau toki Walbro kuro siurbli ir jis butu galingesnis ar mano modai tada igaus ta prasme kurios as ir siekiau?Ir ar nebus "OVERFUEL" neteisingu paskaiciavimu atveju?Keiciant siurbli manau purkstukai butu keiciami vienareiksmiskai...Kiek galios galima isgauti paduodant daugiau kuro?
Zodziu reikia patarimo nes nezinau kaip pasielgti, turiu pasiulyma tokiam siurbliui...
serik222
Klubo Narys
Pranešimai: 1709
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 14:55
Vietovė: vilnius/lazdynai

Standartinė serik222 »

tai tau reikes kuro reguliatoriaus tada greiciausiai.
o del purtuku tai stockiniai nuo turbos netinka ? juk turbo pirmos dvi fazes su stockiniais purstukais pasiekiamos.
ir kiek Rola nori pasiekti ? ;)
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
esherys
Klubo Narys
Pranešimai: 1120
Užsiregistravo: 28 Bal 2005, 04:33
Vietovė: Caloypede

Standartinė esherys »

na as manau kad jei pakeisi siurbli ir purkstukus tai tikrai gali buti "OVERFUEL" tiek uzriebins misini kad norm. tas kuras ir nedegs.tada ziurek reikes ir prie ECU nagus prikishti. na nzn nepabandysi nesuzinosi ;)
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

1. kuro slegi reguliuoja kuro slegio reguliatorius (fpr). Siurbly pakeitus, bet nelieciant kuro slegio reguliatoriaus, slegis sistemoje nesikeicia, nes maksimalia jo verte riboja fpr'as.

2. purkstuku nerekomenduoju liesti, jeigu nebus perprogramuojamas kompas. Paprastai purkshtuku keitimas eina kartu su remap'u. Pastacius didesnio pralaidumo purkshtukus, ECU vis dar dozuos pagal senasias reikshmes, todel bus pastovus "zalyvai", kuriuos sumazinti galima butu turint reguliuojama fpr ir mazinant kuro slegi, bet tai butu totalus anonizmas, kuriam net analogijos nesugalvoju :)

3. sureguliuoti kuro slegi idealu butu dviem parametrais - egt ir wb pagalba. Kadangi del egt tektu grezti skyles kolektoriuje (f/i atveju PRIES turbina), daznai sitos minties yra atsisakoma, ir apsiribojama tik wideband'iniu AFR matavimu. Nezinau kaip ten su atmosferikais, bet turbavykams prie full boost turi buti reiksme 12.5-12.8, normaliai kruzinant ne liesesnis nei 14.7 (paprastai dar padaroma 'saugi riba', t.y. 14.5 ir pan.).

4. serik222 - siaip 3 phase irgi purkshtukai stock'iniai. Pvz.:
Kit includes :-
- Re-programmed boost and fuelling chips
- Re-programmed Map Sensor
- 4bar Fuel Pressure Regulator
- Up-rated Wastegate Actuator
- New Spark Plugs
- Set-up instructions
(saltinis : http://www.v-tuning.com/C20LET%20Engine.htm)

Yra ir daugiau pavyzdziu, kad ir:
http://www.regal-shop.co.uk/acatalog/Ca ... _Kits.html



5. as taip pat galvoju pasistatyti walbro 255lph, beje yra net keli zmones linke kooperuotis ir bendrai pirkti, taip, kad jeigu kas nors labai pageidaujate - welcome i PM.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
serik222
Klubo Narys
Pranešimai: 1709
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 14:55
Vietovė: vilnius/lazdynai

Standartinė serik222 »

.

4. serik222 - siaip 3 phase irgi purkshtukai stock'iniai.




oj, sorry kad nepaminejau. man geda :lol: :lol: juk cia labai svarbu prie temos :lol: :lol:
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

serik222 rašė:juk turbo pirmos dvi fazes su stockiniais purstukais pasiekiamos.
serik222, ko tu taip jautriai reaguoji? As tik parasiau, kad ne tik pirmos dvi fazes su stockiniais purkstukais pasiekiamos, nes kiti nezino, o is tavo posto galejo pagalvoti kitaip.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
serik222
Klubo Narys
Pranešimai: 1709
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 14:55
Vietovė: vilnius/lazdynai

Standartinė serik222 »

calibra rašė:
serik222 rašė:juk turbo pirmos dvi fazes su stockiniais purstukais pasiekiamos.
serik222, ko tu taip jautriai reaguoji? As tik parasiau, kad ne tik pirmos dvi fazes su stockiniais purkstukais pasiekiamos, nes kiti nezino, o is tavo posto galejo pagalvoti kitaip.
na as su tavim gyncitis negaliu. juk tu cia moderatorius, o as tik lauke :))
ir jautrumas cia ne mano. juk as megstu pajokauti. taip kad nzn del ko tu taip reaguoji :)))
o kad nebutu offtopic, pratesiu apie 3 faze. ka raso ten vokiciai dar ne viskas teisingai. as daugiai tirkiu rusams , nes jie tas fazes sau nepo viena state. ir buvo visokiu njuansu. nors aisku tema apie kuras+V6 vel gi nesvarbu ;)
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

tai kadangi apie kuras + V6 jau kaip ir atsakyta, tai idomiau butu, jeigu papasakotum apie 3 faze ir kas ten per niuansai.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

YELOW ar esi ka nors pribures su oro paemimu ir ismetimu?
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Re: Galingesnis kuro siurblys Walbro 255HF

Standartinė Slamdog »

YELOW rašė:Norejau paklausti tarkime pas mane yra keli modai kurie man neduoda ramybes su kuro padavimu!As turiu isidejas kuro slegio reguliatoriu 4bar taciau mano stock kuro siurblys tik 3bar, manau jau nesutapimas kazkoks sistemoje automatiskai gaunasi?Dar vienas dalykas purkstukai telaiko(pagal aprasymus)tik iki 204AG ir 3bar taip pat. Tai dabar jeigu as imciau toki Walbro kuro siurbli ir jis butu galingesnis ar mano modai tada igaus ta prasme kurios as ir siekiau?Ir ar nebus "OVERFUEL" neteisingu paskaiciavimu atveju?Keiciant siurbli manau purkstukai butu keiciami vienareiksmiskai...Kiek galios galima isgauti paduodant daugiau kuro?
Zodziu reikia patarimo nes nezinau kaip pasielgti, turiu pasiulyma tokiam siurbliui...
Prirases daug briedo, i kuri net nenoriu gilintis ir gaisti laiko komentuodamas. Trumpai atsakysiu, kad kuro slegis sistemoje priklauso nuo slegio reguliatoriaus, o ne nuo siurblio, siurblys tik turi maksimalu slegi, kuri jis gali palaikyti. O purkstuku keitimas ir kuro dozavimo reguliavimas "pagal apskaiciavimus" yra total bullshit, neuzsiimk nesamonem. Tu geriau parasyk apie tuos "modus kurie tau neduoda ramybes su kuro padavimu" ir tada bus galima patarti kazka konkretesnio.
Over 400bhp makes baby Jesus cry
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

hmm tu modu kiek noretusi padaryt tai uoj :D
"Eine Legende Lebt Immer..."
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

To nfsu_2.0: isiurbimas tai tik salto oro padavimas ir dezej "GREEN'as" filtras stovi, koliko dar nieko nedariau, laukiu kol TORNADO paeksperimentuos su vektros koliku :lol:
To Slamdog: tai kalbek netylek kas nesamones o kas nea ;)
Zinau gal per skubejima truputeli suformulavau savo uzklausa durnai :lol:
Man ramybes neduoda siurblio darbo ribos, fpr ir purkstuku!ZInau kad skamba durnai bet as ka dariau tai dariau grynai naudodamasis anglu saltiniais: naudodamas 3.0 Omegos MV6 isiurbimo velenelius su didesniu liftu, fpr 4bar ir chipa, kuris turejo pariebinti misini ir ciut ciut nukelti ribotuva, dariausi taip nes turiu pavyzdziu calibru virs 200ag 2,5V6 su tokiais modais. Nzn kaip tai atrodo realiai pats ant Dyno nestaciau dar bet jauciu galios disbalansa, kai variklis dirba prie aukstu apsuku dar jauciamas galios kreives luzis, kol chipo nebuvo isvis ties 6tukst rpm jauciasi ar tai kuro nepakankamumas ar dar kazkas nes variklis pasiekdavo pika nzn kaip kitaip paaiskinti ;)Jauciu reikalingas remap'as.
Zinau kad reiketu patobulinti ir oro isiurbima, tiek "plashtake"(throtlle body) tiek isiurbimo kolika, tiek galvu kanalu platinimas-slifavimas reikalingas...
Sakyk Slam'ai savo versija priimu visa kritika kol nepasitvirtinau ant Dyno savo kibiro :lol:
To: Serrik222 ir Calibra:
V6 tuning potential
The main problem with the V6 C25XE engine is one of "breathing". That is getting the air/fuel mixture into the cylinders and evacuating the exhaust gasses after combustion. Addressing these shortcomings is not that easy and definitely not always cheap. The common V6 modlist usually features:
Cold Air Feed
Enlarged Throttle Body
3.0 Litre Inlet Cams (Omega)
Custom stainless steel Exhaust System
When done well these mods can take the V6 close to 200bhp.

If your aim is to go beyond 200bhp with the V6 then it's sensible to consider an engine transplant at the outset (3.0 or 3.2 V6 ). A fully modified, normally aspirated 3.0 V6 should see you close to the 250bhp mark.

Some C25XE V6 tuning limitations
V6 Stock Fuel Pump (in tank late type) : max 85 ltr/hr @ 3.5 bar
V6 Stock Bosch Fuel Injectors : max 204 bhp (peak 210 bhp) ---- requires 82 ltr/hr fuel @ 3.5 bar
V6 Stock F25 Gearbox/Std clutch : rated to a max 250 bhp (realistic 220 bhp) and low gearing/ pas mane F20 ;) dar papildomas variklio lankstumas ;)

Saltinis: http://web.archive.org/web/200707070625 ... tuning.htm
Paskutinį kartą redagavo YELLOW 22 Vas 2008, 11:04. Iš viso redaguota 1 kartą.
serik222
Klubo Narys
Pranešimai: 1709
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 14:55
Vietovė: vilnius/lazdynai

Standartinė serik222 »

kas mano adresota nesupratau :)

o galvos kanalus pats slifuosi ?
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Cia limitai purkstuku ir pompos na gal ne kiek tau su Calibra bet apskritai visiems :lol: Tik siaip norejau pamineti tave :lol: :lol: :lol:
Galvas paciam darytis bijociau ten daug kruopstaus darbo :roll:
Jei pigiai nupirkciau atsargines galvas tada gal paeksperimentuociau gal...
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

del vectros koliko, apziurejau uzdet imanoma ;) tik nzn kaip kapotas uzsidarytu :)

kita beda TB tvirtinasi 3 varztais pas mus 4 (pati kolika irgi reiktu "pamodint" ;) )

sekantis reikalas kaip uzdet oro srauto matuokle ir filtra, su vieta ten nekazi kas ;)

ir kitas reikalas niekur neradau parasyta/aprasyta tai duoda naudos ar nea...
"Eine Legende Lebt Immer..."
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Tiesa sakant iki galo neikertu to anglisko teksto - ka jie nori pasakyti tuo zodziu "limitations".

V6 Stock Fuel Pump (in tank late type) : max 85 ltr/hr @ 3.5 bar
V6 Stock Bosch Fuel Injectors : max 204 bhp (peak 210 bhp) ---- requires 82 ltr/hr fuel @ 3.5 bar


Jeigu norima tureti tuos 200ag pagal ju aprashyma, tai tiek stock'ines pompos, tiek purkshtuku turi uztekti - (peak 210bhp requires 82lph @ 3.5 bar, o stockine kaip matai yra 85lph @ 3.5 bart) - tai telpa i tas ribas.

Aisku, tureti nashesne pompa nepakenks (kas zino, kiek ta stock'ine jau pavargus, be to per kontaktus krenta itampa ir t.t.), bet ji neduos daugiau kuro (kaip suprantu is sito saltinio, einant iki 200ag ir nereikia).

Ar tu cia galvoji lipti per 200-210ag riba? Tada taip, dedi didesnius purkshtuksu, reguliuojama fpr, nashesne pompa ir ishkarto ant dyno stendo mapinti ECU (arba jau ish uzhsieniechiu gauti su tokiu pat setup'u sumapinto kopija).
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

man pakaks ir iki 200ag ;) net tiek nereiktu, pasiekt galia x25xei vat kur tikslas ;)
"Eine Legende Lebt Immer..."
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

YELOW rašė:To nfsu_2.0: isiurbimas tai tik salto oro padavimas ir dezej "GREEN'as" filtras stovi, koliko dar nieko nedariau, laukiu kol TORNADO paeksperimentuos su vektros koliku :lol:
To Slamdog: tai kalbek netylek kas nesamones o kas nea ;)
Zinau gal per skubejima truputeli suformulavau savo uzklausa durnai :lol:
Man ramybes neduoda siurblio darbo ribos, fpr ir purkstuku!ZInau kad skamba durnai bet as ka dariau tai dariau grynai naudodamasis anglu saltiniais: naudodamas 3.0 Omegos MV6 isiurbimo velenelius su didesniu liftu, fpr 4bar ir chipa, kuris turejo pariebinti misini ir ciut ciut nukelti ribotuva, dariausi taip nes turiu pavyzdziu calibru virs 200ag 2,5V6 su tokiais modais. Nzn kaip tai atrodo realiai pats ant Dyno nestaciau dar bet jauciu galios disbalansa, kai variklis dirba prie aukstu apsuku dar jauciamas galios kreives luzis, kol chipo nebuvo isvis ties 6tukst rpm jauciasi ar tai kuro nepakankamumas ar dar kazkas nes variklis pasiekdavo pika nzn kaip kitaip paaiskinti ;)Jauciu reikalingas remap'as.
Zinau kad reiketu patobulinti ir oro isiurbima, tiek "plashtake"(throtlle body) tiek isiurbimo kolika, tiek galvu kanalu platinimas-slifavimas reikalingas...
Sakyk Slam'ai savo versija priimu visa kritika kol nepasitvirtinau ant Dyno savo kibiro :lol:
Nera cia ka tvirtinti, galios kreives pasikeite del veleneliu. Nereikia tau nei walbro, nei kitu purkstuku, o labiausiai nereikia bandyti is akies "apskaiciuoti", kiek kuro reikia tavo masinai. Ten kur susizinojai, kokius velenelius ir pan. statyti reikia susizinoti ka daryti dar papildomai, koks butent chipas reikalingas (stockinis arba ne spec sitiems velenams darytas chipas veiks xujovai, simptomai butu mazdaug tavo isvardyti) ir pan. Visa tai padarius misiniai neturetu buti labai netikslus, tad kuro dozavima butu galima "dasimusti" reguliuojamo fpr pagalba tai darant ant stendo su widebandu. Viskas.
Over 400bhp makes baby Jesus cry
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Slamdog teisingai raso, tik dar pridursiu, kad fpr pasireguliuoti su wideband'u stendas nereikalingas. Stendo reiktu, jeigu butu ecu mapinimas, bet jeigu ecu jau toks koks reikia, ir visas klausimas likes tik kuro slegio sureguliavime, tai tiesiog su wideband'u prasivaziuoti gatve dviese (vienas ziuri i monitoriu ir sako ka daryti alia "gazas dugnas"/"kruizinam"/etc., kitas vairuoja; jeigu reiksmes netinkamos - sustoji, pasuki, vel vaziuoji-matuoji).

Taip matavau vienu atveju pas evoperformance vienam motorui, kitu atveju pas cat'a (hondatuning) - kitam motorui.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Taip planuoju perlipti tuos 210AG!
O galima dabar apie widebanda daugiau info?Kur ji gauti ir t.t?
FPR pas mane standartinis paimtas nuo kitos masinos irgi BOSCH'as(audines) kiek suprantu as jo nepareguliuosiu tokiu atveju...Ka siulytumet?Reguliuojama FPR deti ar uzdeti kamuta ir po jo manometra ir taip stebeti slegi? ;)
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

na, tai slamdog tau pasiule buda:
1. darai viska identiskai, kaip kazkoks konkretus zmogus jau yra pasidares, naudoji jo ECU mappinga ir t.t.
2. darai pagal save - tada gali deti didesnius purkstukus (ne siaip is lemputes, o galima ishskaichiuoti kokiu tau reikia, pagal tavo siektina rezultata), nashesni kuro siurbli (kad uztektu jo pajegumo ir dar butu rezervas), sumontuosi reguliuojama FPR su manometru (kas ir siaip nera blogai net ir stockineje masinoje - tuo atveju, jei siurblys silpsta ir matai, kad nukrites slegis, gali pakelti vel iki ankstesnes reiksmes), ir galiausiai viska sumapini ant dynostendo.

Wideband'inis (0-5v) O2 sensorius kainuoja dx, jo pirkti del vieno pamatavimo neverta. Nors yra kas naudoja ir kasdienai widebanda :banana:
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Joa radau kad Widebandas apie 500doleriu kainuoja :lol:
Zodziu prisijungiu Calibra prie jus skladkes perkant siurbli!ta kur man pasiule tai uz 450lt, jei kas noprit galiu perleisti :lol:
Dabar pasiskaiciuoti reikia kokiu purskalu man reikes ir susireguliuosiu misini, jei mesites ant reguliuojamo FPR'o rasykit ;)
To Slamdog: sakei kad gali padeti norint isigyti daliu sportui, tai gal del FPR'o ir walbro siurblio pasidomek ka gali gauti ir uz kiek?Broliams lietuviams is Lietuvos ;)
Man patinka kai yra klube protingu zmoniu :twisted:
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

Neportink galvos kanalu, jei vienam cilindrui skyles/skyliu skerspjuvio plotas ~10cm^2 iki 7000 RPM tai idealu, jeigu didesnis uz 10 tai reikia siaurinti, o ne platinti !!!
Tik noriu ispeti, kad nepabegtu arkliai.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

YELOW rašė:Dabar pasiskaiciuoti reikia kokiu purskalu man reikes ir susireguliuosiu misini, jei mesites ant reguliuojamo FPR'o rasykit ;)
tie zmones, kurie ima walbro 255lph ima ir reguliuojama FPR'a su manometru. Zodziu, kas nori prisijungti prie grupeles perkanciu, tai welcome.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

Atsakyti