Kiek galima uzdirbti kalibra stumus dalimis.
Kiek galima uzdirbti kalibra stumus dalimis.
Tai va norejau klausimeli uzduoti, kiek panasiai butu galima surinkti centu paleidus cali dalimis
variklis C20NE, pries menesy perinktas, pries pusmeti ideta nauja duju iranga, europine (tipo su kompu ar kokio ten fignia kur is lambdos duomenis ima) su dokumentais. bamperis skiles kapotas ilenktas, is lempu nieko geresnio (priekiniu)
taigi pablevyzgokit kokia jusu nuomone. 
Calibra nerudyja, ji su laiku sensta, darosi protingesne todel susirauksleja. :D :lol:
Labiausiai paklausios dalys (randomiskai):
- priekinis kapotas
- priekinis bamperis
- priekiniai zibintai
- priekiniai sparnai
- borto kompas
- priekinis stiklas
As maniau, kad dar be visa ko yra poreikis elektriniams langams, bet kai as pardavinejau, niekas nesimejo jais gera pusmeti. Veliau pardaviau uz 100Lt komplekta :/
Kondicionierius taip pat niekam neidomus. Pardavinejau visa komplekta uz 400Lt - nei vienas nepasidomejo. Kazkam tik buvo kondicionieriaus siurblio prireike.
Dureles - niekam nereikalingos. Soniniai stiklai - irgi. Galinis bamperis - irgi. Salonas... pardavinejau uz 30Lt - niekam nereikejo. Galu gale zmogui atidaviau (vien uz tai, kad ishsivezhe ish garazho, bet pamirshau, kad ji buvau kitam pazhadejes uz 10Lt parduoti). Vaziuokle irgi beverte, dar varikli parduosi su dezhe, bet cia nedaug pinigu. Visa kita, galima sakyti, gali ishmesti.
- priekinis kapotas
- priekinis bamperis
- priekiniai zibintai
- priekiniai sparnai
- borto kompas
- priekinis stiklas
As maniau, kad dar be visa ko yra poreikis elektriniams langams, bet kai as pardavinejau, niekas nesimejo jais gera pusmeti. Veliau pardaviau uz 100Lt komplekta :/
Kondicionierius taip pat niekam neidomus. Pardavinejau visa komplekta uz 400Lt - nei vienas nepasidomejo. Kazkam tik buvo kondicionieriaus siurblio prireike.
Dureles - niekam nereikalingos. Soniniai stiklai - irgi. Galinis bamperis - irgi. Salonas... pardavinejau uz 30Lt - niekam nereikejo. Galu gale zmogui atidaviau (vien uz tai, kad ishsivezhe ish garazho, bet pamirshau, kad ji buvau kitam pazhadejes uz 10Lt parduoti). Vaziuokle irgi beverte, dar varikli parduosi su dezhe, bet cia nedaug pinigu. Visa kita, galima sakyti, gali ishmesti.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tai turbut labiau apsimoka paciam dar biski ikisti ir vaziuoti kol uzlinks, nors dabar kai perinktas variklis graiciau ji visiskai supus nei uzlinks, vien uz motoro perinkima 1600 su darbu isejo
jau gaila pinigu bekist, nes jau apie 10000 sukises ir vis kazkas islenda, arba kur nors ikalu. 
Calibra nerudyja, ji su laiku sensta, darosi protingesne todel susirauksleja. :D :lol:
tai tame ir esme, kad viskas i variklio ir kebulo remonta pastoviai
nors cia paties kalte
bet man clibra kaip uzkeikimas, kiek vazineju su mazda niekur nesu buves net atsiremes, o tik speju sutvarkyt calyte , 3 dienos ir fsio... 
Calibra nerudyja, ji su laiku sensta, darosi protingesne todel susirauksleja. :D :lol:
Kad kur nors ikali, tai cia jau pats supranti (durna glusha ir bazhnychioj musha).
O del "luzhta" - tai nesuprantu, kaip galima ikishti 10k Lt ir kazhkas luzhta? Pastebejau, kad jau darosi madinga dvigubinti/trigubinti sumas, kurias ishleidi remontams, pridedant ir eksploatacija ir t.t. (gerai dar, kad draudimo ir benzino i ta suma neiskaiciuoja, lol).
Kaip as suprantu c20ne turejima:
Vazhiuokle tvarkinga - maksimum 2kLt prabangiam servise su darbais.
Stabdzhiai.. nu dar maksimum 2k Lt (su naujais stabdziu diskais ir kaladelem, restauruotais supportais, naujom stabdziu shlangelem, rankiniu trosais ir t.t.)
Kas ten dar.. variklis ir transmisija? c20ne atveju nera ten kam luzhti, o jei suluzhta - keiti i kita. Velgi 1600 uz remonta to variklio... nera mazai. Butu iseje kokie du-trys varikliai su pakeitimu
Salonas kainuoja kapeikas (apsiribokime 500Lt su viskuo). Ishore - na, cia perkant automobili jau reik ivertinti, kiek gali kainuoti kebulo remontas (ir tai iskaiciuoti ne i einamo remonto ishlaidas, o i pacio automobilio kaina).
Kas ten dar lieka... elektra? Nu anyway, elektra irgi negaletu imho kainuoti daugiau nei koks 1k Lt (tiesa sakant, net nezinau ka uz tiek ten galima veikti butu).
O visokios aparaturos, pimpiniai ratai ar zenonai tai cia jau pimpio ilgiui didinti, nesiskaiciuoja prie remonto tie pinigai
Jiegu tu sukishai tuos pinigus i pimpinima, bet nesusitvarkei, kad masina butu tvarkinga, tai brol, ne nuo tos vietos pradedi 
Anyway, manau, kad c20ne dalim paleidus per pusmeti atgautum maks 1500Lt uz stock dalis, ne daugiau.
O del "luzhta" - tai nesuprantu, kaip galima ikishti 10k Lt ir kazhkas luzhta? Pastebejau, kad jau darosi madinga dvigubinti/trigubinti sumas, kurias ishleidi remontams, pridedant ir eksploatacija ir t.t. (gerai dar, kad draudimo ir benzino i ta suma neiskaiciuoja, lol).
Kaip as suprantu c20ne turejima:
Vazhiuokle tvarkinga - maksimum 2kLt prabangiam servise su darbais.
Stabdzhiai.. nu dar maksimum 2k Lt (su naujais stabdziu diskais ir kaladelem, restauruotais supportais, naujom stabdziu shlangelem, rankiniu trosais ir t.t.)
Kas ten dar.. variklis ir transmisija? c20ne atveju nera ten kam luzhti, o jei suluzhta - keiti i kita. Velgi 1600 uz remonta to variklio... nera mazai. Butu iseje kokie du-trys varikliai su pakeitimu
Salonas kainuoja kapeikas (apsiribokime 500Lt su viskuo). Ishore - na, cia perkant automobili jau reik ivertinti, kiek gali kainuoti kebulo remontas (ir tai iskaiciuoti ne i einamo remonto ishlaidas, o i pacio automobilio kaina).
Kas ten dar lieka... elektra? Nu anyway, elektra irgi negaletu imho kainuoti daugiau nei koks 1k Lt (tiesa sakant, net nezinau ka uz tiek ten galima veikti butu).
O visokios aparaturos, pimpiniai ratai ar zenonai tai cia jau pimpio ilgiui didinti, nesiskaiciuoja prie remonto tie pinigai
Anyway, manau, kad c20ne dalim paleidus per pusmeti atgautum maks 1500Lt uz stock dalis, ne daugiau.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Paskaiciuosiu grubiai turetu daeiti iki 10000 cia ir su eksloatacija:
1. Keistas priekinis stiklas 250 + darbas 100=350;
2. Lituotas bamperis (is gabaliuku) 150 + dazymas 100=250;
3. Pirktos ziemines padangos 700;
4. Deta duju iranga 1500;
5. Priktas priekinis baperis (po triktelejimo) - 400 lt tas tvirtininmo metalas su paralonu -100 = 500;
6. Pirktos priekines faros (Hella) po trinktelijo - 400;
7.Keista gavlos tarpine ir sankaba: slifavimas 30 + tarpine 30+ sankabos diskas 70 + darbas 200= 330;
8. Keisti veidrodeliai i tiuning 100 lt, dabar planuoju grazinti i orginalius taigi dar +100 lt = 200;
9. Keistas atraminis guolis 40 lt;
10. Keistos stabdziu kaladeles 100 lt;
11. variklio kapitlainis remontas 1600;
12. sutvarkyta priekine vaziuokle ~ 700 lt.
13. pati kalyte kainavo 4200 lt;
ziurim ka turim 10870 jei gerai suskaiciavau.
Dar nusimato radu suvedimo padarymas is naujo apie 100 lt jei niekas neislys, vakar pakeiciau paskirtsymo dirza 40 lt, reikia keisti faras (desiu tiuning) 650, bodykitas (bamperiai slenksciai spoileris 1200 + dazymas 400 ir dazai 100) tai plaukai pradeda siausti
13 k
1. Keistas priekinis stiklas 250 + darbas 100=350;
2. Lituotas bamperis (is gabaliuku) 150 + dazymas 100=250;
3. Pirktos ziemines padangos 700;
4. Deta duju iranga 1500;
5. Priktas priekinis baperis (po triktelejimo) - 400 lt tas tvirtininmo metalas su paralonu -100 = 500;
6. Pirktos priekines faros (Hella) po trinktelijo - 400;
7.Keista gavlos tarpine ir sankaba: slifavimas 30 + tarpine 30+ sankabos diskas 70 + darbas 200= 330;
8. Keisti veidrodeliai i tiuning 100 lt, dabar planuoju grazinti i orginalius taigi dar +100 lt = 200;
9. Keistas atraminis guolis 40 lt;
10. Keistos stabdziu kaladeles 100 lt;
11. variklio kapitlainis remontas 1600;
12. sutvarkyta priekine vaziuokle ~ 700 lt.
13. pati kalyte kainavo 4200 lt;
ziurim ka turim 10870 jei gerai suskaiciavau.
Dar nusimato radu suvedimo padarymas is naujo apie 100 lt jei niekas neislys, vakar pakeiciau paskirtsymo dirza 40 lt, reikia keisti faras (desiu tiuning) 650, bodykitas (bamperiai slenksciai spoileris 1200 + dazymas 400 ir dazai 100) tai plaukai pradeda siausti
Calibra nerudyja, ji su laiku sensta, darosi protingesne todel susirauksleja. :D :lol:
-
WiliusG
- Veteranas
- Pranešimai: 3494
- Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
- Vietovė: Plungė
- Kontaktinė informacija:
Sorry bet nesusivaldysiu... Ka tu cia bld svajgsti?
tipo tvarkai ir visvien luzta... Jo visi db skaiciuokim kaip tu susitvarkom atsibegejam pisam i siena ir vel tvarkom... paskui verkiam, kad 10000 lt investavom. Variklio remontas 1600lt? Zmogau tave isdure!!! As i savo c20ne investavau nemazai, bet 10000 nemanau, kad imanoma. Manau visi man pritars, kad tu toks pat kaip Liotcikas... Tai kas jai db blogai kad dalim leist nori?
[WhItE bItCh EdItIoN]
tai jei nepatinka ta auto, tai parduok. Kad pinigu nesusigrazhinsi, tai faktas. Dalim susigrazhinsi dar mazhesne dali, ir dar vargsi ardydamas.
Ir nesupratau kitos logikos: ar tu nori pasakyti, kad tiki prietarais (=masina nelaiminga, vienos avarijos, nors pats vairuoju idealiai), ar kad su "lediniu ecotec" atsitrenkus i siena ir tik plytas ir cemento dulkes nuo kapoto nuvalysi ir vaziuosi toliau, o ibrezimu kaip nebuta?
Zmogau, ismok vairuoti. Pirkdamas automobili, ivertink, kiek dar truksta iki jo pilnos komplektacijos ir kiek kainuos eksploatacija (padangos, draudimas, etc.). T.y. susipazhink su realiu pasauliu, o ne svajok padebesiuose.
Ir nesupratau kitos logikos: ar tu nori pasakyti, kad tiki prietarais (=masina nelaiminga, vienos avarijos, nors pats vairuoju idealiai), ar kad su "lediniu ecotec" atsitrenkus i siena ir tik plytas ir cemento dulkes nuo kapoto nuvalysi ir vaziuosi toliau, o ibrezimu kaip nebuta?
Zmogau, ismok vairuoti. Pirkdamas automobili, ivertink, kiek dar truksta iki jo pilnos komplektacijos ir kiek kainuos eksploatacija (padangos, draudimas, etc.). T.y. susipazhink su realiu pasauliu, o ne svajok padebesiuose.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
jei perkant buvo skiles - skaiciuok i automobilio kaina, jeigu pats sudauzhei - niekas cia nekaltas, pridek prie "nelaimingi atsitikimai" grafosvierxs rašė: 1. Keistas priekinis stiklas 250 + darbas 100=350;
galioja tas pats komentaras, kas ir punktui nr.1vierxs rašė: 2. Lituotas bamperis (is gabaliuku) 150 + dazymas 100=250;
tai yra normalus eksploatacinis dalykas. Pirkdamas automobili iskarto gali ivertinti, ar komplekte yra ziemines padangos ar nera. Jeigu nera, gali iskarto primesti, kad i automobilio kaina dar reiks itraukti ziemines padangas (tas pats galioja ir signalizacijai ir pan.).vierxs rašė: 3. Pirktos ziemines padangos 700;
sitas "pagerinimas" nera nei remontas, nei eksploatacija. Norejau "pigiau", turejai pats skaiciuoti, atsipirks tai tau ar ne, per kiek laiko ir t.t.vierxs rašė: 4. Deta duju iranga 1500;
bamperi pirkti uz 400Lt.... Butum tu pas mane VYP KLYJĖNTAS. Maladec bachuras, ka galiu pridurti.vierxs rašė: 5. Priktas priekinis baperis (po triktelejimo) - 400 lt tas tvirtininmo metalas su paralonu -100 = 500;
ieskok paraleles : mano babce labai brangiai perka piena - po 500Lt litras... Einant i parde paslydo, susilauzhe koja, uzh operacija chirurgui-traumatologui sumokejo "pitsotke"...vierxs rašė: 6. Pirktos priekines faros (Hella) po trinktelijo - 400;
vat cia yra remontas, sutinku.vierxs rašė: 7.Keista gavlos tarpine ir sankaba: slifavimas 30 + tarpine 30+ sankabos diskas 70 + darbas 200= 330;
ne, nu cia yra pizdec. Gerai dar, kad neparashei, kad uzhsidejai nakleike su drakonu uzh 500 Lt, tada smelio dezhes draugai ishpizdavojo tavo nakleike ir teko keisti i kita - senos nulupimas 50Lt, kadangi buvo sugadinti dazhai lupant +300 Lt dazymas, naujos nakleikes pirkimas vel 500Lt.. (ir taip uzdaras ratas n kartu)vierxs rašė: 8. Keisti veidrodeliai i tiuning 100 lt, dabar planuoju grazinti i orginalius taigi dar +100 lt = 200;
sutinku, remontasvierxs rašė: 9. Keistas atraminis guolis 40 lt;
sutinku, remontas/eksploatacijavierxs rašė: 10. Keistos stabdziu kaladeles 100 lt;
remontas, bet sumoketa tikrai nemazai.vierxs rašė: 11. variklio kapitlainis remontas 1600;
Protingiau butu buve nusipirkti kita, naudota.
Siu varikliu tikrai ne deficitas.
siaip as nesunkiai sugalvoju, kaip datempti iki sitos kainos,vierxs rašė: 12. sutvarkyta priekine vaziuokle ~ 700 lt.
bet noreciau kad detalizuotum - kokios detales,
kur pirkta, kiek kainavo, etc.
automobilio isigijimo kaina paprastai neskaiciuojama nei i remonta, nei i eksploatacijavierxs rašė: 13. pati kalyte kainavo 4200 lt;
ziurim ka turim 10870 jei gerai suskaiciavau.
neblogai ten pas jus po 100Lt ratu suvedimas... "pas mus" Vilniuje tai po 40-60Lt daro (jeigu ka, suvedimas daromas tik priekiniams ratams; galui nesidaro visiskai niekas, o priekiui nesidaro ishvirtimas)vierxs rašė: Dar nusimato radu suvedimo padarymas is naujo apie 100 lt
tai jeigu tau tai atrodo brangu, tai kam tu tai darai (ir paskui skundies, kad "plaukai pradeda siaustis")?vierxs rašė: reikia keisti faras (desiu tiuning) 650
, bodykitas (bamperiai slenksciai spoileris 1200 + dazymas 400 ir dazai 100) tai plaukai pradeda siausti13 k
Gal geriau tada to nepradeti, o tuos pinigus i banka padeti ir su dabartine masina vazineti tik minimaliai isleidziant pinigu remontui/eksploatacijai ir taupant pinigus sekanciam automobiliui?
Zmogau, jeigu nori pasigirti, yra kitu budu. Su 10 ar 13k Lt nieko nenustebinsi, patikek. Siame forume yra zmoniu, kurie ikishe (be automobilio kainos) po kelias deshimtis tukstanchiu, vieni protingiau, kiti ne, bet nei vienas tokiu "postnaja xujne" nerasho.
Ir 10k Lt biudzhetas yra, galima sakyti, minimumas, tvarkingam automobiliui tureti, nekalbant jau nei apie didelius reikalavimus markei/modeliui. Taip, galbut golfas ir truputi pigiau kainuotu, bet velgi - ne kazhin kiek, nes darbai kainuoja panashiai tiek golfui, tiek calibrai, tiek lamborghini... ups, paskutinis cia neisipaisho
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
popcys
- Veteranas
- Pranešimai: 1756
- Užsiregistravo: 07 Sau 2006, 12:28
- Vietovė: Jungtines Telsiu Valstijos
labai rami,tvarkinga ir logiska Calibros pastaba
Juk istikruju niekas taves neverciateisintis kiek ir kam isleidai pinigu,juk mes tau ne mama esam, tavo masina,tavo islaidos,tik kaip ir sake yra masina ir yra ekslpotacija,bet koki darba dirbant reikia planuoti realias islaidas,nes pas tave ce tik neitema sakyciau variklio remontas uz 1600l,o viskas kitkas naturalios ekslpotacijos islaidos

[img]http://line4auto.ru/opel/m1402.gif[/img]
Turek galvoje viena paprasta dalyka - avarijas daro ne automobiliai, avarijas daro zmones.vierxs rašė:ne tiesiog turiu dar viena auto su kuriuo nesu turejes ne vienos avarijo per 3 metus, o su kali per pusantru jau kokios 8 ar 9. gal tiesiog sutapimas.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pas mane vairo nera pas mane kaip ekskavatoriuje su dviem rankenom valdos, tipo viksirinis, kaip per taksi, ikerti?Lucas rašė:jo,dar pasiziurek ar vairas sukinejasi i kaire ir i desne, zinok buna, kad ir del to avarijos kyla![]()
![]()
Calibra nerudyja, ji su laiku sensta, darosi protingesne todel susirauksleja. :D :lol: