hybrid turbo deti ar ne???

Variklis, važiuoklė ir t.t.
Atsakyti
esherys
Klubo Narys
Pranešimai: 1120
Užsiregistravo: 28 Bal 2005, 04:33
Vietovė: Caloypede

hybrid turbo deti ar ne???

Standartinė esherys »

ar apsimoka deti hibridine turbina i praktiskai stock varikli (chip 1 faze groundzero didesnis intercooleris saltesnes zvakes) ar nereikes kokiu papildomu tobulinimu? jei taip tai kokiu :?:

prie kokiu apsuku pradeda pusti hibridas :?:

taip pat ar apsimoka keisti veikianti aktuatoriu jei bus dedamas elektroninis boost controlas :?:
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Re: hybrid turbo deti ar ne???

Standartinė Slamdog »

esherys rašė:ar apsimoka deti hibridine turbina i praktiskai stock varikli (chip 1 faze groundzero didesnis intercooleris saltesnes zvakes) ar nereikes kokiu papildomu tobulinimu? jei taip tai kokiu :?:

prie kokiu apsuku pradeda pusti hibridas :?:

taip pat ar apsimoka keisti veikianti aktuatoriu jei bus dedamas elektroninis boost controlas :?:
1. Su pirma faze neverta. Nebent del greitesnio turbo issisukimo, bet prie tokio boost'o jis bus sunkiai jauciamas. Su trecia, didesne faze ar custom chipu - verta, kadangi pagrindinis restriktorius toliau tampa turbo. Taciau cia, velgi kaip uzburtas ratas, reikalinga eile kitu modifikaciju.

2. Priklauso kas per hibridas, taciau dazniausiai jie uzsipucia leciau, nes gaminami tam, kad galetu ipusti daugiau. Prie nedideliu slegiu, issisukimo atzvilgiu stock turbo yra optimaliausias variantas. Tai kas yra stock, dar nereiskia sudas.

3. Vestgeito aktuatoriu reikia keisti, kai jam chana, cia vienas. Kitas, nematau prasmes det el. boost controllerio i c20let su pirma faze. Gamyklinis solenoidas su geru chipu kontroliuoja boost'a labai gerai.
Over 400bhp makes baby Jesus cry
Atsakyti