markoooo rašė:taigi panaudojus SEH'o apacia tu padidinsi suspaudimo laipsni nuo 9.2 (stock NE) iki 10 (stock SEH), kas priduos kazkiek papildomu kumeliu, pasilekant NE variklio charakteri, kuri itakuoja velenelio parametrai....
markoooo, o kaip su kuro, degimo valdymu? Tu kalbi tik apie mechanine dali... Suspaudimo laipsnis pasikeis nuo 9.2 -> 10 ir tai yra pakankamai didelis pokytis. Jeigu kuro pagal visas lenteles ipilama tiek, kad nedetonuotu prie 9.2, tai nereiskia, kad su tuo paciu kuro kiekiu nedetonuos prie 10. Ypac - iskaitant pavargusius kuro pompos kontaktus, pasilpusia kuro pompa, pavargusi kuro slegio reguliatoriu (kurie nebelaiko ankstesnio slegio), neidealiai veikiancius purkstukus ir t.t., - labai realiai imanoma, kad kuro pakankamai nera ipilama net ir tiems 9.2:1, o jei suspaudimas bus 10:1, labai reali detonacijos rizika. As bent jau pasistatyciau FPR ir nuvaziuociau pagal ji susireguliuoti mishini - cia kaip minimum.
Dar vienas bajeris - lambda. Jeigu palikti ECU galimybe reguliuoti degima pagal lambda (t.y. kaip yra oem), ziurek, dar prades paskui ankstinti/velinti degima ne i ta puse, kuria reikia

))
Anyway... jei jau deti apacia seh'o, tai kodel gi neidejus ir seh'o virsaus bei visos kuro valdymo sistemos (pilnai). Ibo paskui teks spresti visokius galvosukius
As matau cia tik toki aisku pliusa - jei vierxs vazines dujomis, tai galbut tas 10:1 suspaudimas jam bus tik i nauda - dujos turi geresnes antidetonacines savybes, nei benzinas. Taciau, pati koncepcija "kaip pigiau (dujos) ir kaip geriau (performance)" sunkiai suderinama
