ABS

Su važiuokle ir stabdžių sistema bei jų eksploatacija susiję klausimai.
nfsu_2.0
Veteranas
Pranešimai: 1149
Užsiregistravo: 14 Vas 2006, 09:03
Vietovė: KLP

Standartinė nfsu_2.0 »

ABS mane yra isgelbejes bent tris kartus nuo smulkiu avariju del mano kaltes :oops: ~100 kartu nuo smulkiu susidurimu del kitu eismo dalyviu kaltes ir viena karta net nezinau gal nuo mirties netgi, kai greitis buvo virs 100, staigus posukis ir dar nakti kazkur Lenkijoj. Turbut nesunku isivaizduot kas butu su uzblokuotais ratais, greitis 100+ ant labai staigaus posukio, ant kazkokio bbz kokio aukscio skardzio. Auto buvo audi 80 bulka su paciu lieviausiu ABS koks tik yra, bet abs veikia gerai.
Padariau keleta bandymu, ar su abs tikrai geriau negu be abs, ant sauso asfalto.
1. Su abs stabdymo kelias nuo 100 iki 0 buvo 19m
2. su ublokuotais ratais 23m
3. pats bandziau tipo idealai stabdyt neuzblokuojant ratu, bet su isjungtu abs 20m.
ABS leidzia vairuot, kad ir maximaliai nuspaudus stabdziu pedala, kas neimanoma uzblokavus ratus, kas ir isgelbejo man kaili.
Aisku blogai veikiantis abs blogiau negu jokio abs.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

taip ant sauso asfalto yra geris
bet jei ant suspausto sniego ar leduko, man masina isvi snestabdo.. nors greitis 20km/h bet uztenka ir to islekt is salutinio i pagrindini, taigi tenka dirbt paciam su koja ;)
"Eine Legende Lebt Immer..."
Ricco
Veteranas
Pranešimai: 1417
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 22:21
Vietovė: Vilnius

Standartinė Ricco »

Toks ispudis,kad tas pats ABS skirtingai veikia.1992m Calibros veikia korektiskai,o 1992m Astros-ne.Uzspaudziau ant slapio asfalto,tai beveik nustojo stabdyti.Toks ispudis,kad slydo 1galinis ratas,o paleido visus.
Ko nors neaplenkiu-vakare uzmigti negaliu!
Vytautas88
Veteranas
Pranešimai: 1332
Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
Vietovė: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Vytautas88 »

Ricco rašė:Toks ispudis,kad tas pats ABS skirtingai veikia.1992m Calibros veikia korektiskai,o 1992m Astros-ne.Uzspaudziau ant slapio asfalto,tai beveik nustojo stabdyti.Toks ispudis,kad slydo 1galinis ratas,o paleido visus.
Tai čia jau problema kažkur kitur. Greičiausiai davikliai grybą pjauna.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

mano gava amortizatorius :)
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

nfsu_2.0 rašė: 1. Su abs stabdymo kelias nuo 100 iki 0 buvo 19m
2. su ublokuotais ratais 23m
3. pats bandziau tipo idealai stabdyt neuzblokuojant ratu, bet su isjungtu abs 20m.
Pagarba uz atliktus bandymus, uz dalinimasi informacija, bet... zmogau, ar tu pats supranti, ka parashei? Truputi juokinga matyti tokius skaicius...

Palyginimui, info tau:
"The M5 comes to a standstill from 60 mph in just 114 feet, and the RS 4 stops in just 2 feet more."
(saltinis : http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=119784)

Kad butu aiskiau: 1 foot = 0.3048 meters; 1 mile = 1.609344 kilometer.
Is to seka:

2007 M5 (stock 500+ag) nuo ~97km/h sustoja per ~34,2m.,
2007 RS4 (stock 400+ag) nuo ~97km/h sustoja per ~34,8 m.
Calibra (stock 115ag) nuo 100km/h sustoja per 19 m.
:shock: . :lol: :lol:

Cia lygiai panasiai, kaip su sekundometru chebra matuoja 0-100km/h. Paskui ir gaunasi, kad su stock'ine auto chebra telpa i -2 ar net -3 sec. nei nurodyta gamintojo. Siulau isigyti (ar pasiskolinti) g meter'i ir tada apie skaicius kalbeti.

p.s. tavo atliktas testas gali buti naudingas nebent savo palyginamaja verte. Taciau, del labai mazo skirtumo ir didelio matavimo netikslumo, kazin ar ir tuo galima tiketi
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

tiesa, apie pati ABS: taip, jis nera pats naujausias ir super duper. Bet jis vis tiek yra ZJB.

Visu pirma - abs'o tikslas nera sutrumpinti kelia. Abs'o tikslas - leisti manevruoti stabdant. Realybeje, labai staigiai stabdant (t.y. tada, kai vairuotojas intuityviai spiria per stabdi iki dugno ir laiko ji nuspaudes) manevras yra neimanomas - automobilis pasukus vaira arba chiuozh tiesiai (arba posukyje - liestine) arba ji tiesiog uzhmes. Tuo tarpu su abs'u stabdi galima laikyti nuspaudus iki dugno ir tuo pachiu maksimaliai nuspaudus stabdi apvazhiuoti kliuti.

Taip, kazkuriom salygom su abs'u stabdymo kelias gali buti trumpesnis, kazkuriom salygom - ilgesnis. Dazniausiai masinose su padeveta vaziuokle jis buna ilgesnis.

Vazinejant su abs'u svarbu, kad amortizatoriai ir padangos butu geros bukles (tada abs daznai net nesuveiks, kai tas nera butina), antraip del menkiausio praslydimo jis suveikines.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Atsakyti