Problemos su vairu
Problemos su vairu
Nesenai atsirado problema, sukant vaira is tiesios padeties i kaire puse jauciamas truktelejimas kurio niekad nebuvo sukant desinen ar is kitos padeties jo nera, i bordiurus lyg ir nevaziavau
Gal kas zinot kur problema, Speju, kad traukes arba vairo kolonele ... Užveskit ant teisingo kelio kol nepradejau ardyt ir nebutu ligu ieskot ... AČIŪ
[url]http://www.youtube.com/watch?v=_eBxcfcVaDY[/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
donatukass
- Veteranas
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 17 Vas 2007, 17:24
- Vietovė: panevezys
O tai vairo stripriaus siurblis, gal ka jis itakoja ? Nes man anksciau susukus iki galo vaira cipdavo ir nuorint niekaip nejo, vel atsirasdavo tas cipimas, mistiskai jis dingo, vairas vos vos sunkiau sukinetis pradejo ir tas trukciojimas is niekur nieko atsirado
Na as irgi nepastebejau kad jis didetu ar mazetu ...
[url]http://www.youtube.com/watch?v=_eBxcfcVaDY[/url]
-
Rocco_
- Veteranas
- Pranešimai: 2174
- Užsiregistravo: 16 Lap 2006, 23:34
- Vietovė: Majamis - Kaunas - Londonas
nuo siurblio neturetu striginejimu.paprasciausei vairas suktutsi taciau sunkiai,tas pats kaip ant neuzkurtos masinos,cia bus kaip daugelis sako kad vairo kolonke,galima restauruot,bet nzn ar tai apsimoka,geriau pakeist nerestauruota.dauk ardoma cia cali,tad manau turi tkr toki daiksciuka
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
-
donatukass
- Veteranas
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 17 Vas 2007, 17:24
- Vietovė: panevezys
manau, kad gali but ir del siurblio. maniskis veikdavo normaliai, tik dirziukas megdavo pacypaut, ji paverziau taip is peties, truputi persistengiau, ir siurblio guolis isejo i pensija. nupirkau kita gera siurbli, tik skivas kitoks, keiciau ta skyva, norint uzmaut senaji skyva ant naujojo siurblio reikejo ta skyva pakaitint iki raudonumo, tada jis uzsimove, ir taip galejo kazka siurblio vidui perkaitint, ko pasekoje, naujasis siurblys pradejo ryskiai sunkiau suktis. ir su tuo naujuoju siurbliu atsirado tas strigimas sukant baranka y kaire, kaip rase memelsite
sukant vaira is tiesios padeties i kaire puse jauciamas truktelejimas kurio niekad nebuvo sukant desinen ar is kitos padeties jo nera... ir dar toks pastebejimas su tuo mano naujuoju siurbliu. mano giliu isitikinimu turetu buti taip: kuo greiciau yra sukamas siurblys, tuo lengviau turetu suktis vairas. bet pas mane atvirksciai, kuo greciau sukamas siurblys, tuo sunkiau sukasi vairas.. 
1991m, c20ne - SOLD
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
1997m astra X17DTL - vailokas
1998m megane scenic 1,6+LPG power
donatukass, Bet tai tu gan ukiškai pasidarbavai su pačiu mechanizmu, ko pasekoje tikrai galėjo atsirasti tokiu problemu, mano masiniukas tuo tarpu stovejo padziautas kieme. Kokreti mistika, nieko bandysim žiurėt kur šaknys, rezultatus aprašysim. O vairas sukant greiciau jis tikrai sukasi lengviau, patyriau ne viena karta ne su viena masina, dazniausiai kai reikia istiesint masina kai pradeda nesiot, su priglaustu kumsciu galima susukt ir atsukt tekinius kas letai sukant nepatogu ... Ar cia instiktai savisaugos suveikia ir mes 5 kartus stipresni tampam 
[url]http://www.youtube.com/watch?v=_eBxcfcVaDY[/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
maniskei tas irgi buvo. is pradziu (pries daugiau nei metus) pradejo kartais trakseti. galvojau gal atraminiai ar sarnyrai. pasikeiciau atraminius, sarnyus, traukiu antgalius, amortikus... deja nepadejo. vazinejau taip. galiausiai vairas tesiog strigti pradejo. vaziuot neimanoma, nes kada stringa prognozuot neimanoma.
nuvariau auto i vairo stiprintuvu ir hirauliniu sistemu servisa (Hidromotas) - vienareiksmiskai sake kolonele, restauruot neimanoma, del isdilusio pacios koleneles korpuso. liko vienintelis variantas - keisti. dabar pasikeiciau, tai super
baldzielinu prie vairo 
nuvariau auto i vairo stiprintuvu ir hirauliniu sistemu servisa (Hidromotas) - vienareiksmiskai sake kolonele, restauruot neimanoma, del isdilusio pacios koleneles korpuso. liko vienintelis variantas - keisti. dabar pasikeiciau, tai super
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
kolonele reistauruoti imanoma viena buvau isardes bet problema del salniko pagrindinio ji isemus galima rasti poto pas tekintoja ivores isitekini kad salnika laikytu ir dar ta stoka (vamzdi ar kaip ji ten pavadinti kur viduje vaiksto ant kurio sukasi vairo traukes) nupoliruoji susirenki ir kaip nauja. o pirkdamas deveta velniai zino kiek jinai stovejusi ir tas stokas megsta rudyti tai po kiek laiko vel salnikas pareis. kalbu is savo patirties nes pora koloneliu pakeiciau
turint kantrybes galima paciam atsireistauruoti ir pasidaryti kaip nauja. jai butu siauliuose tai galeciau padeti isimti isardyt ir surintkti 
www.fun2go.lt
Siauliu kartodromas
Siauliu kartodromas