nesenai pakeiciau visa sankaba, nuvaziavau gal 5000km ir pradejo streikuoti begiai: i antra ir ketvirta begius jungiantis labai traska ir reikia labai tiksliai stumti. seniau tai su vienu pirstu junginedavau. Gal kam teko susidurti su tuo?
Gal tie peckeliai autoservise galejo ka nors padaryti? gal kokiu tepalu truksta?
Esu gilioje nezinioje....
BLOGAI PRISUKO KAMUTA KUR KULISA TVIRTINASI PRIE DEZES, LABAI SVARBU JI STIPRIAI PRISUKTI!!!NUVAZIUOK PAS TUOS KAS DARE IR PASAKYK KAD SUREGULIUOTU PAVARAS, GARANTUOTAI KOKI KARTA KAI ATBULA PERJUNGINEJAI PER JEGA GRUDAI IR PASISUKO KAMUTAS....
bad_brains rašė:as tai dar itarciau kad sankaba pareguliuot gal reikia.
+1
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
siaip ir viena ir kita versijos gana realios. Galejo tiesiog atsipalaiduoti sankabos troso ivarza ir delto nenusimina iki galo sankaba (del ko ir neimeta begio be "chrrr...").
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
calibra rašė:siaip ir viena ir kita versijos gana realios. Galejo tiesiog atsipalaiduoti sankabos troso ivarza ir delto nenusimina iki galo sankaba (del ko ir neimeta begio be "chrrr...").
Ačiū labai už pateiktas versijas
reiks varyti tiems peckeliams...
tik keista jog problema yra tik su antru ir ketvirtu begiais... ir pirma ir trečias ir penktas jungiasi be "crrrrrr..."
prie to pacio as irgi pasikeiciau visa sankaba, ir nesuprantu kas dabar yra kol salta masina tai kazkoks traskejimas yra, kai tik nuspaudi sankaba dingsta, vel atleidi sankaba vel atsiranda po keletos minuciu dingsta.
napakolkas vazineju, bet ka cia pridarysi, juo labiau kad greit dingsta, pas mane tai berods tik saltas taip, pasiles nustoja, tai kiek sprendziu tepalas jame pasyla pradeda lengviau suktis ir dingsta beda
nequote'ink bo gausi tuoj pagyrima jei atrasai auksciau esanty posta nereikia cituoti cituoji tik tuo atveju jei postas y kury atrasai yra dar uz keliu pries tai esanciu postu
pagal mano supratima, jeigu keiciamas visas komplektas - isminamasis guolis, diskatorius (karzina), sankabos diskas, tai jokiu trashkesiu neturetu buti, nebent koks senas sankabos trosas trashketu ar uzhrudijusi ta sankabos "lapke" ant pavaru dezes ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Gerdiss
prie to pacio as irgi pasikeiciau visa sankaba, ir nesuprantu kas dabar yra kol salta masina tai kazkoks traskejimas yra, kai tik nuspaudi sankaba dingsta, vel atleidi sankaba vel atsiranda po keletos minuciu dingsta.
--------------------------------------------------------------------------------
cia bus dezei pirminio veleno guolis. reikia dezute lupt
o jei isminus garsai eina tada isminimo guolis.
Paskutinį kartą redagavo CTAPblK 17 Lap 2007, 02:42. Iš viso redaguota 1 kartą.
Adrenalin rašė:nesenai pakeiciau visa sankaba, nuvaziavau gal 5000km ir pradejo streikuoti begiai: i antra ir ketvirta begius jungiantis labai traska ir reikia labai tiksliai stumti. seniau tai su vienu pirstu junginedavau. Gal kam teko susidurti su tuo?
Gal tie peckeliai autoservise galejo ka nors padaryti? gal kokiu tepalu truksta?
Esu gilioje nezinioje....
Po 5000km? Ar tik nepavargo sinchronizatoriai? Pas mane ta pati problema su atbuliniu bėgiu. Jei lėtai stumi -- įsimeta gražiai. Jei meti staigiai -- net neįsimeta, jei ir įsimeta, tai su nemaloniais pojūčiais ir garsais...
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
nenoriu kurt naujos temos,tai paklausiu cia: gal zinot per kur isleist is dezes tepala, ir per kur uzpilt, ir kiek jo ten telpa? gal kokia mierka yra iki kiek pilt?
nokas1 rašė:nenoriu kurt naujos temos,tai paklausiu cia: gal zinot per kur isleist is dezes tepala, ir per kur uzpilt, ir kiek jo ten telpa? gal kokia mierka yra iki kiek pilt?
turetu but kairej dezes pusej priesais rata toks varztas/propke reikia pripilinet kol per jy pradeda tepalas lauk varvet
y f20 pilasi 1.9 litro, pilasi per ta wieta kur pavaru swirtis yeina y deze, ten yra tokia propke, isleist sunkesnis atwejis, bent as neradau pro niekur kitur kaip atsukt ta dangtuka kur is apacios yra, o mietke tai sone desinio pusasio ten kur y deze jis yeina. na ant f20 dezes tai kairej pusej jokio varzto neradau tik desinej...
o del to traskejimo tai kaip jau mineta tik saltai ir ismynus sankaba dingsta, as vis vien liksiu prie tos nuomones kad isminamasis...